את פרי לא בשל ואני צריך להבין את זה. פרק 2

מוזר 30/01/2015 1520 צפיות 5 תגובות

יש לי מין תכונה כזאת שאני יותר נהנה להיות בחברת בנות מאשר בחברת בנים.
אולי זו לא הגדרה מדויקת.
כמובן שעם בנים יש יותר כיף, אבל זה כיף מסוג אחר, עם בנות אפשר לדבר על דברים יותר רגשיים ורומנטיים שלמרות כל המסכה הגברית שלי, אני, עמוק בפנים, מאד אוהב רומנטיקה ורגישות. זו הסיבה אפוא שאני מוצא את עצמי הרבה אצל משפחת גריינמן.

משפחת גריינמן בנויה משלושה חלקים:
חלק ראשון מאיתמר, האבא, שהביא איתו מנישואיו הקודמים שישה ילדים, חמש בנות ובן.
צד שני הביאה האמא, נועה, שני בנים ושתי בנות.
צד שלישי הביאו שני ההורים המאושרים וכלל לא מעושרים בן ובת.
בכל פעם שאני מגיע, מחכות לי ארבע בנות יפהפיות בבית ששמחות לשמוע את כל הבדיחות והסיפורים שלי.

תמר בת שבע עשרה וחצי, יפהפייה ונמרצת, ילדה של עשיה. שירה בת חמש עשרה וחצי הכי יפה מכולן, מוכשרת מאד, חכמה מאד, תלתלים חומים עד הישבן ועיניים גדולות בצבע דבש. שתיהן הבנות של נועה.
דינה בת שבע עשרה וחצי יפהפייה עם גוף מושלם, ממש 60, 60,90 ,חרוצה מאד ומאד רגשנית. יעל בת חמש עשרה וחצי יפה מאד, נמוכה , גוף יפה, לא מפסיקה לנקות כל הזמן. שתיהן הבנות של איתמר.
שאר הילדים פחות רלוונטים לסיפור.
יוצא לי להגיע אליהן בעיקר בערבים של ימי רביעי חמישי שישי ושבת.
בהתחלה הכל היה סתם דיבורים, אני נהניתי לספר את סיפורי ובדיחותי , והן נהנו לשמוע.
יום אחד שלחה לי נועה בווטסאפ איזו שאלה דחופה ולאחר שעניתי לה שירה לקחה את הפלאפון של נועה והתחילה להתכתב איתי . כמובן שזה התחיל משטויות אך מעניין לעניין…
חשוב לי להדגיש, זו משפחה חרדית ולכן אפילו הסמארטפון שהיה רק להורים הוא סמארטפון מוגן, כלומר אין אפשרות לגלוש באינטרנט, יש רק מייל, ווטסאפ, ועוד כמה דברים כמו מצלמה וכאלה מין.
לאט לאט התאהבתי בשירה, איך אפשר שלא? היא פשוט מושלמת, עדינות ועם זאת קשיחות, חכמה וכישרון, ומעל כולם צניעות, היא לעולם להתגאתה בדברים שעשתה פרט לכמה דברים ספורים, שאם לא הייתה גאה בהם, היו חוששים למצבה הנפשי, החיוך שלה זה הדבר הכי יפה בעולם ובמבט כועס אחד היא יכולה להפיל את אזריאלי.
גם היא התאהבה בי ראיתי את זה במבטה, בחיוכה, בהכל.

ערב אחד ,מיני רבים שבהם התכתבנו לשעות הקטנות של הלילה, היא כתבה לי " בוא נעשה עסק, אני מספרת לך מה עובר בראש של הבנות, ואתה מספר לי מה עובר בראש שלך". הסכמתי מיד כמובן.
היא עשתה את הטריק הכי ישן בספר. היא רמזה לי שאני ואחותה החורגת דינה יכולים להיות זוג מקסים, אני שלא הכרתי עדיין את הטריק, נפלתי בפח וישר כתבתי שאין סיכוי, היא שאלה אותי למה, אך פחדתי לכתוב לה שאני אוהב אותה ולא את אחותה החורגת, אז סתם השבתי סמיילי קורץ, היא לא אהבה את זה, "זוכר שסיכמנו שאתה מספר לי מה עובר לך בראש? עכשיו זה הזמן, יאללה שפוך" הייתי נבוך וכתבתי "אני כבר חושב על מישהי אחרת", "אני מכירה אותה?" שאלה, לקחתי נשימה ארוכה וכתבתי "היא נמצאת בצד השני של הקו".
עברה דקה והיא עדיין לא ענתה.


תגובות (5)

יואוווו זה כזה חמוד (סמיילי מסמיק ^^)
תמשיך טוב?

30/01/2015 20:05

    תודה רבה:) אני בטוח ממשיך

    31/01/2015 18:50

90 60 90*
אני חייבת לקרוא את ההמשך

15/02/2015 19:48

מוכר עד כדי להכאיב.. רק שנראה לי שעצרתי בזמן..

16/02/2015 09:09

    תקראי את הסיפור כמה דרכים לאהוב מדבר בדיוק על לעצור בזמן או לא

    16/02/2015 11:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך