בובות – פרק 1

time machine123 29/06/2017 800 צפיות אין תגובות

אנשים רבים חיכו בפתח המשרד כדי להרעיף על ליאל את אהבתם הרבה אחרי שנודע להם שהמלאך שלהם נחטפה. אחרי כל המאמצים שנעשו כדי להשיב אותה בריאה ושלמה ל"אלמוג דוגמנות". היא חזרה להיות חיוורת מתמיד.
ליאל נרתעה כאשר דניאל בא לחבק אותה . הוא לא הבין למה היא לא חיבקה אותו בחזרה.
" מה קרה , ליאל?" שאל אותה בקול רך וליטף את שערה הבהיר.
משהו קרה לאחותו הקטנה. היא חזרה אחרת , והיא לא נראתה כמו ליאל שהכיר. היא הייתה קפואה מתמיד ומעיניה היה אפשר לראות את הפחד הנורא ממה שיעשו לה.
" תעזוב אותה , היא אחרי טראומה." אמר לו גבריאל בנימוס והחזיק את ידה כשעזר לה ללכת אל משרדי " אלמוג דוגמנות".
משרדה של אלמוג המה בעיתונאים שבאו לסקר את הסקופ הכי ענקי בארץ : למה ליאל גואטה נחטפה.
" תוך שנייה מעכשיו , אני רוצה שכולכם , שאף אחד מכם לא ישאר פה. זה מובן . מה שליאלי צריכה עכשיו זאת מנוחה לגמרי מכם. לא רק שהיא נחטפה, עכשיו אתם רוצים לראיין אותה." אמרה אלמוג בביטול ולא הותירה אף עיתונאי במשרד שלה.
היא סגרה את דלת חדרה וחזרה להתיישב על כיסא המנהלים שלה.
" הכול יהיה בסדר, ליאלי . אני לא אתן לפייר הזה לחזור ולפגוע בך שוב. מלאך שלי , אימא אף פעם לא תעזוב אותך אף פעם. בחיים לא." הבטיחה לה אלמוג בחיוך רגוע.
פניה של ליאל החווירו.
" מה אמרת עכשיו? שאת אימא שלי? אלמוג מה זה אמור להיות?" שאלה ליאל באפיסת כוחות.
" כן , ליאלי , אני אימא שלך." אמרה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך