בובות – פרק 10

time machine123 11/08/2017 563 צפיות אין תגובות

ספיר ואביטל יצאו מן מי הים רטובים אך מאושרים. אביטל הבחינה שספיר התבונן בה ממושכות.
"מה?" היא שאלה ונתנה בו מבט שואל.
" את מאוד יפה בחליפת הצלילה." החמיא לה. היא החזירה לו חיוך נבוך ומשכה בכתפיה.
" מה זה היה?" שאלה אביטל בקול סקרני.
" זו נשיקה . לא יכולתי להמשיך ככה כשהיינו מסוכסכים. עכשיו את מדברת איתי , מה קרה?" שאל ספיר וצחק.
" מה עם אימא שלך?" שאלה אביטל כי חששה שאלמוג לא תקבל את הקשר ביניהם.
" מה איתה?" שאל אותה והביט בה בפליאה.
" על שאנחנו ביחד. נראה לי שזה יהיה קשה בשבילה לקבל את זה שאנחנו זוג ." הוסיפה אביטל בחשש , פניה היו אדומות.
" שטויות , היא תצטרך להתרגל לעובדה שאני אהיה איתך ולא עם כמה בנות בו בזמן . מה את דואגת לאימא שלי? היא ממש תפרגן לנו!" קרא ספיר בתקווה ואביטל נאנחה ולא ידעה שבארץ מתחוללת מלחמה של ממש.
" ספיר , הרי אימא שלך היא הבוסית שלי , ואתה הבן שלה. אני לא רוצה לחשוב איך היא תקבל אותנו לאחר הזמן הארוך שבילינו ביחד. " אמרה אביטל בהרהור.
" למה את דואגת? אני לא דואג לאימא שלי . אז מה אם היא הבוסית שלך , היא תתן לך להיות איתי כי לא תישאר לה הרבה ברירות , אל תעשי פרצופים. את יודעת שאת היחידה בחיי." אמר בחיוך רחב.
" אתה חושב ככה באמת?" שאלה אביטל בחוסר ביטחון וספיר החזיק את פניה בידיו.
" מה נראה לך?" צחק ספיר ונישק את פניה ואת עיניה.
הוא לקח אותה לתוך האוהל ופשט אותה מחליפת הצלילה שהייתה עליה.
הוא נישק את כל גופה המהמם ועשה איתה אהבה, שוב.
" אין לך מושג כמה התגעגעתי. אהבתי להתגעגע לתחושה של איך זה לנשק אותך.." הוסיף ספיר ונישק את לחיה ואת עיניה.
אביטל העזה לטבוע בתוך עיניו וכמעט שהתביישה לומר שגם היא התגעגעה אליו.
בחורה חטובה וגבוהה נכנסה למשרד בשעה שאלמוג שברה את הראש במחשבה לאן ליאל הייתה יכולה להיעלם.
" שלום , אלמוג?" אמרה בחיוך מתנשא והתיישבה על הכיסא.
" שלום , מה רצונך?" הוסיפה אלמוג באלגנטיות.
" אני רוצה להיות דוגמנית ," אמרה בהחלטיות.
הבחורה הייתה מוכרת לאלמוג מאיפשהו. אה במסיבה ההיא שספיר בנה והיא היו הנוכחים היחידים.
" מי שלח אותך לפה?" שאלה אלמוג כדי לדעת.
" ספיר בנך הבטיח לי שבתמורה לכך שאשכב איתו , אז אני אוכל להתחיל לעבוד פה . כלומר ב" אלמוג דוגמנות" " אמרה בר בחיוך כי חשבה שהיא התקבלה ל" אלמוג דוגמנות".
" חלה פה טעות , ילדתי . את לא יכולה להיות דוגמנית. אני לא יכולה לקבל אותך מכיוון שאלה ההוראות של ספיר. " אמרה אלמוג בהצטערות.
פניה של בר האדימו.
" מה , אבל למה? את לא יכולה להגיד לי את זה.. זה החלום שלי מאז שהייתי ילדה קטנה , חלמתי ללכת על מסלול הדוגמנות ושכולם ישימו לב אליי!" הוסיפה בר בעצב.
" ובנוגע לספיר , איך השתמשת בו כשלמעשה ידעת מראש שהוא לא יסכים שתעבדי ב" אלמוג דוגמנות". מהיום והלאה כף רגלך לא תדרוך כאן בסוכנות שלי. תיקחי את עצמך ותעופי מהמשרד שלי בזה הרגע!" פקדה אלמוג בקול רם.
בר קמה בבושת פנים. לא לפני שהיא צעקה לעברה " אני אדאג שזה לא יישאר כך , אני אתבע את הסוכנות ואני אדאג שכולם ידעו מי את , אלמוג לוי." איימה עליה ויצאה משם.
איך ספיר בכלל חשב לעצמו לצאת עם הטווס הזה?
מעניין מה קורה איתו ומה הוא עושה ברגעים אלה.
היא הניחה את ראשה בייאוש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך