בובות – פרק 12

time machine123 11/09/2017 527 צפיות 2 תגובות

" תדאגי שזה יסודר , אני מקווה שאחרי הכול הקמפיין בכיכובי יהיה מושלם. אני לא רוצה שתאכזבי אותי." אמרה קשת בחמת זעם ויצאה משם עצבנית, היא מיהרה לכיוון ספיר כדי לארוז את בגדיה ולנסוע לראות את הוריה.
היא החליטה לסיים עם ספיר רק בגלל העניין עם התמונות. דווקא הוא היה אמור לתמוך בה ולבקש מאימו שתסדר את הבושה שקרתה בסוכנות שלה.
אבל אלמוג לא יכלה פשוט לתת לה את הקמפיין כי היא ידעה בבירור שמה שהיא עשתה עם התמונות היה הדבר האחרון שהיא רצתה שזה יקרה.
ברור שאצלה היא לא תדגמן יותר . אלמוג תדאג שספיר לא יהיה הסוכן שלה.
גם אם זה יהיה הדבר האחרון שהיא תעשה.
ספיר הסתכל שוב על התמונות שאימא שלו שלחה של הקמפיין שבו הייתה אמורה לככב קשת , החברה שלו.
קשת שהייתה במצב מזופת במיוחד. נכנסה בלי לבקש רשות והלכה לחדר שבו היא שהתה בו בתקופה שהיא גרה בדירה אצל ספיר.
" סליחה שאני מפריעה לתוכנית שלך ושל אימך להיפטר ממני ולהעיף אותי מהקמפיין שהיה אמור להיות שלי! אתה היית אמור לתמוך בי. לא לשבת ולצפות שיגזלו ממני את החלומות." קשת אמרה בארסיות.
ספיר שהביט בה בפליאה , לא ידע מה לומר או איך להתחיל לנחם אותה.
" אני לא יכול לסדר הכול , אם הייתי יכול הייתי מסדר את זה בשמחה , אבל את צריכה להשלים עם העובדה שהתמונות יצאו לא מושלמות." אמר לה בשלווה והיא התעצבנה נורא.
" מה זאת אומרת לא יכול , הייתה לך האפשרות לסדר את הבושה אלמלא הבושה הזאת לא קרתה הייתי עכשיו יכולה להמשיך עם התמונות. אבל להוציא אותי לגמרי מסוכנות הדוגמנות של אימא שלך , זה בעיני סוג של בגידה בי . אני לא יכולה להמשיך איתך ככה. אתה מראה לי שעשיתי טעות כשבחרתי לסמוך עלייך." אמרה קשת בקול שבור והיא התיישבה.
ספיר גם התיישב לצידה והתקרב עוד יותר אליה. הוא ליטף קלות שערה ונישק את מצחה.
קשת נשמה עמוק, ספיר הביט בה ואמר : " אל תמהרי לוותר עלינו כל כך מהר. אני צריך אותך לצידי. אל תתני לקמפיין שחשקת בו כל כך להרוס את מה שהיה בינינו. אני מבין את מה שאת מרגישה והכעס שלך מוצדק. אבל אני לא רוצה שתעזבי את הדירה , אם תרצי , אני אדבר באופן אישי עם שונית ואדאג שבנה אברי ינסה לייצג אותך." הבטיח ספיר.
קשת קצת התרככה והנהנה בראשה לאות חיוב .
" אז השלמנו?" שאל ספיר בחיוך מבויש. קשת התקרבה אליו ונישקה אותו.
" כן ," הוסיפה והמשיכה לנשק אותו.
אלמוג חשבה שמשהו לא בסדר איתה , פקח משטרה נכנס למשרד . אלמוג התבוננה בו בעיניים מפוחדות.
" יש לי משהו פה שיכול לעניין אותך , יש לנו צו עצירה נגדך בגין סחיטה ואיומים , את חייבת להתלוות אלינו למשטרה." הטיח בפניה.
אלמוג נפלה על הרצפה והביטה בו במבט מתחנן.
" זה לא יכול להיות נכון! אני חפה מפשע!" אמרה אלמוג ודמעות זלגו במורד לחיה.
" את זה תסבירי למשטרה. קדימה , בואי איתי עכשיו!" פקד עליה , דניאל שמע קולות מוכרים ואת הבכי של אלמוג מחדרו , הוא נחלץ לעזרתה ברגע שהיא הכי הייתה זקוקה לו.
" אני יכול להבין מה קורה פה?" הגיב דניאל במהירות.
כשהוא ראה את השוטר מפנה את אלמוג ממשרדה , הוא עקב אחריו וכשיצא לבחוץ , הניידת נסעה במהירות והוא לא רץ בעקבותיה. הוא נשאר לעמוד עוד הרבה זמן אחרי שהניידת עזבה את הסוכנות.
" מה אעשה עכשיו?" שאל דניאל בבלבול והוא חזר אל המשרד כדי לנהל אותו כמו שצריך. כמו שאלמוג הייתה רוצה לנהל אותו.
" מסכנה אלמוג .." אמר בעצב בזמן שהוא הבחין בתמונות של הקמפיין שיצאו נוראיות. הוא הניח אותן במגירה והלך לסדר את הניירת שעל פינת השולחן.
אביטל התיישבה לאכול בחברתו של אחיה האהוב גבריאל. היא הרגישה כאבים עזים מהבטן ולפתע הצלצול בפעמון הדלת הקפיץ אותה מבהלה.
זה הייתה ליאל, שרצתה לדעת מה עם חברתה הכי טובה אביטל.
אביטל קמה ממקומה וניגשה אל הדלת כדי לראות מי זה , היא זיהתה. זאת ליאל.
" אני מפריעה?" היא שאלה בביישנות . אביטל הוסיפה שאין לה ממה להתבייש.
" מה שלומך? הרבה זמן שלא ראיתי אותך." הוסיפה אביטל בשמחה. " ואל תדאגי , את ממש לא מפריעה. באת לגבריאל? " שאלה אביטל בסקרנות.
" בסדר , איך את? כן , האמת שבאתי לגבריאל . הוא בבית?" שאלה ליאל בחיוך ביישני.
אביטל אמרה לליאל שתחכה רגע ליד הדלת ושהיא הלכה להודיע לגבריאל שהיא הגיעה.
" יש לי הפתעה בשבילך : ליאל הגיעה. והיא מחכה לך ליד הדלת. לך אליה." היא אישרה לו בחיוך.
כשליאל הבחינה בו , היא קרנה מרוב אושר. גבריאל הביט בעיניה הכחולות ללא פחד והוא טבע לתוכן עמוק.
" את באמת מלאך," החמיא לה והיא הייתה נבוכה.
היא לא הייתה רגילה למחמאות .
" תודה." הוסיפה במבוכה ולאחר מכן היא חייכה.
הם התקרבו זה לזו יותר ושפתיהם נצמדו.


תגובות (2)

תמשיכיייי

12/09/2017 09:00

בקרוב יהיה המשך.

12/09/2017 09:59
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך