בובות – פרק 13

time machine123 12/09/2017 493 צפיות אין תגובות

הוא היה שמח שסוף סוף זה קרה אחרי הרבה זמן שהם לא היו אחד עם השנייה.
היא התנתקה ממנו בעדינות , גבריאל חייך אליה ונישק את שפתיה שוב.
" איזו נשיקה מדהימה!" קראה ליאל באושר. הרבה זמן שלא הרגישה כך.
הוא נאנח מתוך הקלה שהנה הזדמנה להם האפשרות להיות יחד.
" את זאת שהדהמת אותי מרוב יופייך!" החמיא לה ומפני שהיא הייתה נבוכה , היא השפילה את מבטה ולא ידעה מה לומר.
" תודה." הוסיפה ליאל בקול שקט , גבריאל עקב אחריה במבטיו.
" מה עם פייר?" שאל גבריאל כי הוא ידע שהנושא מאוד רגיש אצלה.
" כבר עצרו אותו , הוא מרצה את עונשו בכלא. אחרי שהוא פגע בי ונגע בי בידיו הדוחות והמגעילות בכל חלק בגופי. אני בטוחה שלא יחזור לו החשק בעוד דוגמניות אחרות." הוסיפה ליאל בהשלמה. משהו בה כבר לא התגעגע לפייר . היא קיוותה שהוא יישאר שם וירקב בכלא.
קשת יצאה מדירתו של ספיר והחליטה לעשות את דרכה אל הוריה. אבל לגורל היו תוכניות אחרות משלו. איש מהעבר הרחוק שהיא הכירה רצה לפגוע בה. כאשר הוא הבחין בה , הוא נתן לה מכה חזקה על הראש והיא התמוטטה לא לפני שהוא איפר את פנייה כמו שמאפרים ליצן.
" חלומות מתוקים , יקירתי." הוא הוסיף באוזניה והיא גססה למותה.
האיש הרים את הגופה משם והוא הניח אותה בפגז. כדי להעלים את הריאיות , שאף אחד לא ידע על הרצח שהיה פה.
אסור שבסוכנות " אלמוג דוגמנות" ידעו שחבר מהעבר של קשת רצח אותה.
ספיר שהיה מודאג , התחיל לחייג את מספר הפלאפון של קשת אבל הוא הגיע כל פעם לתא הקולי.
" אולי קרה לה משהו , אם עשו לה או פגעו בה , אני לא אוכל לחיות בשלום עם עצמי. " הוסיף בעצב כשלבסוף הוא שמע את קולה של קשת אומר : " אם אתה מחפשים אותי , סימן שאני לא יכולה לענות." . הוא לא דמיין לעצמו שהדברים מסתבכים והעניינים לא מסתדרים בדיוק כמו שהוא רצה שהם היו.
האיש נסע לסוכנות " אלמוג דוגמנות" כדי להניח את הגופה במשרד של אלמוג כדי שיפלילו אותה ברצח של קשת כשלמעשה הוא גרם לכך ולא אף אחד אחר.
" עכשיו אף אחד לא יוכל להאשים אותי שרצחתי מישהי כדי לסתום לה את הפה." אמר בצחוק רע, כיוון שהוא שמע רעשים , הוא הזדרז לשים את הגופה בפינת המשרד איפה שהיו העציצים.
כשדניאל נכנס לתוך המשרד, ברגע שהדלת נפתחה לרווחה , עיניו נפגשו עם מה שהוא לא רצה לראות: גופה של מישהו שמת.
" אימא'לה, מה קרה פה? זאת קשת, אלוהים. מה נעשה עם הגופה שלה? אני לא יכול להשאיר אותה כאן בגלל שיאשימו אותי בגין רצח." אמר בפחד.
מה קרה לה ומי יכול לפגוע בה כך? הוא לא לקח בחשבון שב" אלמוג דוגמנות" עלול לקרות דבר כזה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך