בובות – פרק 20 ( פרק אחרון לעונה השנייה)

time machine123 01/09/2017 657 צפיות אין תגובות

ספיר חזר להיות הבחור המתהולל והשתיין והנהנתן שהיה לפני שהכיר את אביטל. הוא חזר להיות בקרבתן של הרבה בנות. המון בנות שרצו אותו והתחילו איתו.
אביטל חזרה לדירה שבה היא התגוררה עם אחיה גבריאל , כבר היא התחילה להאמין שזהו הסוף לקשר בינה לבין ספיר.
" שלום אחותי היפה והדוגמנית.. מה קורה? איך היה האי האוסטרלי? אני רואה שחזרת עוד יותר עצובה ממה שהיית." הוסיף גבריאל בחיוך עגמומי.
אביטל הנהנה ונשכבה על רגליו , לא היה לה חשק לראות אף אחד חוץ מאת אחיה גבריאל.
" ידעתי שבשבילו אני סתם רומן חולף, הלא זה התחביב המועדף עליו ביותר. להתאהב בבנות ואז ברגע שהוא חוזר לעצמו לזרוק אותן כי הן מפריעות לו בהגשמת של האני העצמי שלו." הוסיפה באכזבה והתחילה לפרוץ בבכי תמרורים.
אביטל נתקפה בחילות ורצה היישר לחדר השירותים. היא לא ידעה מה הפשר המוזר לכל הבחילות הללו.
היא ידעה רק דבר אחד שמעכשיו היא לא תחזור אל ספיר כי מעכשיו היא תתרכז בקריירת הדוגמנות שלה.
שימלא את עצמו במה שהוא ירצה , שום דבר לא הצליח לגרום לה להשתכנע לשכוח את ספיר כי היא סתם השלתה את עצמה לגביו.
" תעזבי את הספיר הזה , מגיע לך הרבה יותר. גבר שיעריך אותך ולא ישחק איתך כאילו את בובה. כי את לא – יש לך רגשות ולב מתחת לבגדים היוקרתיים שאת לובשת , ומתחת לפני השטח את קודם כול בן אדם ורק אחר כך דוגמנית." הסביר לה גבריאל והביא את אביטל והיא נשכבה היכן שהוא שכב על הספה.
אביטל הבינה אותו. ספיר היה ונשאר חביב הבנות , וזה סימן אותה אצלו במקום השני.
היא נאלצה להבין עד כמה ספיר שיחק איתה ולא היה ספיר המקסים והכובש שאותו היא זכתה להכיר באי אי שם באוסטרליה.
ספיר עצר ליד הסוכנות של אימו , אלמוג.
ולפני שהוא יצא , הוא לקח נשימה ארוכה ורק אחר כך נכנס לתוך הבניין.
מה שהיה בינו לבין אביטל היה ונשאר בתוך האי. כל הרגעים היפים שספיר חווה איתה נשכחו כאילו לא היו מעולם.
כאשר אלמוג שמעה את צעדיו , היא עזבה את המשרד ברגע והלכה לראות אותו. סוף סוף הילד שלה חזר לחיקה.
היא חייכה לעצמה והלכה לראות אותו.
" ילד שלי! איך היה לך באי? אני מקווה שהכול היה בסדר." קראה אלמוג ובחנה את פניו בדאגה.
" הכול בסדר , אימא. אין לך מה לדאוג. היה כיף שם ואני שמח שאדם הזמין אותי פעם שניה ולא הייתי מתנגד לפעם שלישית." הוסיף ספיר בנימה אופטימית.
האיש שאיים אל אלמוג צפה בהם מרחוק . " עוד מעט כבר לא תצחקי , אלמוג." אמר האיש וצחק.
הוא היה נחוש לחשוף את עברה המלוכלך רק אם היא לא תשתף פעולה איתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך