בובות – פרק 3

time machine123 30/06/2017 569 צפיות אין תגובות

" נו , אז הרגת את ליאל?" שאלה מיטל וציפתה לקבל מראש תשובה חיובית להרוג את יריבתה המושבעת.
" לא , המלאך הזאת חמקה לי מהידיים. וכשהייתה לי באמת ההזדמנות לעשות זאת , היא ברחה כמו טלה מפוחד." אופיר ניסה שלא להתעצבן.
"לא הרגת אותה? השטן הזאת עדיין מסתובבת בחופשיות ואתה אומר לי שאתה לא הרגת אותה? אופיר , לך עכשיו ותעשה את מה שאני אומרת אחרת אתה לא תראה את הגוף שלי שוב!" אמרה מיטל בעצבנות.
" אני נשבעת שהשטן הזאת עוד תמות! כל עוד אני חיה , היא לא תזכה לראות אור יום!" מיטל נשפה מעצבים. היא עמדה לקבל התקף לב.
" תשלטי על עצמך , מיטל. פישלתי אך אני לא אעשה את אותה הטעות. אני מבטיח שליאל לא תחמוק מידיי . אולי הפעם היא ברחה כמו טלה מפוחד, אך בפעם הבאה , אני אדאג לזה שלא יהיה לה לאן לברוח. ואני אפרוש עליה כזאת מלכודת, שהיא לא תשכח בחיים שלה." הבטיח אופיר.
" אני לא רוצה שתבטיח , אני רוצה שתקיים את מה שאמרתי לך. אני לא רוצה שום פאשלות. " אמרה מיטל בעצבנות.
ליאל פתחה את חולצתה והבחינה על כל החברות שנגרמו מהאונס שהיא חוותה.
היא יבבה בקול ודניאל הבחין בה כשהיא הסתובבה לה בחוץ.
משהו מוזר תפס את תשומת ליבו, הוא ניגש לבדוק למה ליאל התנהגה מוזר לאחרונה.
הוא רץ אליה. הוא חסם לה את הדרך.
" מה עובר עלייך , ליאלי? למה אף אחד לא מספר לי מה באמת קורה פה?" שאל אותה בחשד.
ליאל לא ענתה. היא רק התיישבה על הספסל שליד הכניסה ובכתה.
" את רוצה לספר לי? יש משהו שאני לא יודע, כי אני לא מבין מה עובר עלייך." אמר דניאל וכשהוא ניגש ללטף את שערה הבהיר, היא נרתעה ממנו.
ליאל פחדה לדבר. היא לא רצתה לספר שהפייר הזה אנס אותה.
לא , למה שהיא תדבר? למה שהיא תספר שהוא אנס אותה , שהמגעיל הזה נגע בה בלי אפילו לבקש ממנה רשות.
היא שכבה על המיטה שם , קפואה ונתנה לו לעשות בה כרצונו.
" ליאלי , בבקשה!" ניסה לדבר איתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך