בובות – פרק 5

time machine123 05/09/2017 575 צפיות אין תגובות

אלמוג ודניאל עבדו במשרד עשרים וארבע שעות ביממה ללא הפסקה , מסביב לשעון. מחברת השרטוטים המרהיבה של דניאל הייתה פרוסה על חצי שולחן , שם שורטטו שמלות בשלל צבעי הקשת.
אלמוג התלהבה מכל השרטוטים הצבעוניים וססגוניים שדניאל עיצב והחליט שלאחר שבוע לאור ההצלחה עם תצוגת האופנה עם הבובות עם השמלות בלון המנופחות .
אלמוג שברה את הראש בניסיון למצוא דוגמנית שתחליף את אביטל , התורים היו עמוסים וארוכים. כל אחת הייתה יותר גרועה ומכוערת מהשנייה.
לאחר מאבק מייאש של כארבעים מעומדות הם החליטו לחתוך את מסע החיפוש אחר הדוגמנית המושלמת שתיכנס לנעליה של אביטל ותמלא את מקומה בתצוגת האופנה הבאות .
אביטל הייתה הברירה היחידה שלהם להצלחה בתצוגת האופנה, היא הייתה יפה וזורחת כל פעם שראו אותה צועדת במסלול הדוגמנות כמעט יצאו להם העיניים ממקומן.
עד שבוע הבא , אלמוג תצטרך לעכל את הסוכנות הדוגמנות שאותה היא הקימה ביזע ובדמעות ולהפסיד לטובת האדם שרוצה וצמא לראותה שבורה ומרוסקת לרסיסים.
אך זה לא עומד לקרות, בזכות דניאל הסטייליסט המושלם שעמד לצידה בכל מצב .
כשאביטל יצאה מן הבדיקה, היא הופתעה לראות את ספיר. היא רצתה להמשיך הלאה עם גבריאל.
אך הוא עצר אותה מהליכתה והושיב אותה בכוח על הכיסא.
אביטל השיבה אליו מבט נוקב.
" מתי בכלל נכנסת להיריון בכלל? באיזו רשות חשבת שתוכלי להסתיר את זה ממני?" קרא ספיר בתסכול ושלח אליה עיניים שואלות.
אביטל נדהמה מחוצפתו של ספיר.
" יש לך החוצפה עוד לשאול אותי מתי נכנסתי להיריון. אני ואתה סיימנו מזמן. אין שום סיבה שאתה תתעניין בי, ואני מזכירה לך שאלו הילדים שלי בלבד!" ענתה אביטל בעצבנות.
ספיר היה המום שאביטל מצפה לתאומים. הוא התמלא בהתרגשות אך הוא לא רצה להסתיר את זה.
" את מצפה לשניים?" שאל ספיר והוא לא האמין לכך שאביטל הייתה בהיריון עם תאומים.
היא כמעט אמרה " כן" אבל התחרטה לאחר שנזכרה שהיא לא רוצה לחזור להיות עם ספיר.
" למה את לא עונה לי?" שאל במבוכה ומבטיהם הצטלבו.
" תראה , ספיר. מה שהיה בינינו הסתיים כל כך מזמן. בשבילך זה היה משחק ולא אהבה כמו שרציתי לחשוב." אמרה אביטל בעצב וקמה כדי ללכת לדרכה.
ספיר הביט בה מאוכזב ונותר לבדו עם טעם מר בפה , הייתה לו תחושה רעה שהכול התפוצץ ביניהם.
" אביטל , חכי!" הוא ניסה לקרוא לה מהמרחק אבל כבר היא התרחקה יותר מדי .
דמעה אחת של עצב זלגה מעיניו. איך הוא נמצא בקשר עם מישהי שהוא בכלל לא אוהב? הוא נתן לאביטל פתח ודלת לצאת מחייו ץ עכשיו ששמע את הבשורה שאביטל בהיריון ומצפה לתאומים ממנו זה שימח אותו עוד יותר.
מה שכיבה את תקוותו , היה שאביטל הסתירה ממנו את העובדה שהיא נכנסה להיריון.
הוא רצה לגעת בבטנה , לחוש בעובר ולבלות איתה את כל תקופת ההיריון הזה ביחד. הוא ידע שכבר את הזכות להיות אבא שלהם נלקחה ממנו שלא באשמתו.
הוא הצטער על זה שהוא עזב אותה ואמר שהוא מעדיף להיות לבד מאשר שהם יהיו זוג.
במחשבות העצובות האלה הוא יצא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך