בובות-פרק 9

time machine123 26/07/2017 624 צפיות אין תגובות

"את לא הבנת דבר אחד, אלמוג : שאיתי לא משחקים משחקים מלוכלכים. תחשפי את העבר שלך או שאני אגש לתחנת המשטרה ואגיד להם בעצמי על מי שאת היית כל השנים האלה ואני אדאג שאת תהיי קבורה עמוק עמוק מתחת לאדמה." אמר האיש באיום ואלמוג נותרה קפואה במקומה.
"למה אתה עושה לי את זה?" שאלה אלמוג בקול שבור.
האיש צחק ברשעות ואלמוג הייתה חסרת אונים.
"אני כבר רואה את זה בדימיון שלי, אלמוג לוי פושטת רגל של הסוכנות הדגל שלה "אלמוג דוגמנות". אני אדאג שכולם ידעו מי את ואז לא תוכלי לחמוק מזה." אמר האיש בקול רם ועזב את המשרד מיד אחרי שדניאל פתח את הדלת והביא את הסקיצות לשמלות שהוא עצמו עיצב.
דניאל הבחין באיש והביט בו במבט מוזר.
מעניין מי בא לשוחח עם אלמוג. הוא סגר אחריו את הדלת ופתח את החלונות הסגורים לרווחה כי הוא רצה שיכנס קצת אוויר לחדר. הוא הבחין שפניה של אלמוג האדימו.
פניה האדימו עוד יותר אחרי לכתו של האיש המוזר שראה. עינין היו חשוכות, כל כך חשוכות.
"אלמוג, מה קורה? מי האיש הזה שהיה פה?" הוא שאל והסקרנות ניכרה בפניו.
אלמוג לא הגיבה ולא ענתה. דניאל היה המום מתגובתה. מה קרה לאלמוג בימים האחרונים ולאחותו הקטנה?
ליאל התנהגה מוזר באותו היום היחזרה ל"אלמוג דוגמנות".
מאוד מוזר והוא היה חייב לגלות למה היא המשיכה להתחמק ממנו.
למה היא כל כך נותרה קפואה כשהוא ניסה לחבק אותה.
כשהוא יצא לחפש אותה בכל רחבי "אלמוג דוגמנות". הוא לא מצא אותה בשום מקום.
הוא בא לראות אם היא הגיעה במקרה למזכירות. המזכירה סיפרה לו שמישהי בשם מיטל נכנסה למשרד וכנראה ליאל נעלמה איתה.
בכל מקום, שהוא הלך אליו אמרו לו שליאל איננה.
הוא הרגיש שמשהו קרה לליאל. הוא הבין שמישהי כנראה חטפה אותה. נשמעה חבטה קלה של התעלפות. דניאל שכב על הרצפה חסר הכרה.
ליאל איננה, שוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך