בובות -פרק 10

time machine123 10/09/2017 625 צפיות 2 תגובות

כשאביטל חזרה , היא מצאה את גבריאל ישן על הספה שבסלון. היא הסירה את הז'קט שהיה עליה והלכה להתקלח.
בעודה נמצאת מתחת למיים זורמים , היא מאוד נהנתה בחברתו של גבריאל , אך עם זאת היא נזכרה בספיר ובאהבה שהייתה לשניהם אחד לשני.
היא מרחה את הסבון על חלקי גופה , ולאחר מכן התעטפה במגבת רחצה על פלג גופה העליון.
הטלפון הנייד שלה נשמע בכל רחבי הבית.
היא ענתה . " שלום ליפהפייה המהממת שלי!" קרא גבריאל.
" גבריאל , איזה טוב שאתה מתקשר עכשיו. התגעגעתי. תשמע אתה יכול לבוא לישון איתי כי אני מפחדת על הבטן שלי." התעקשה אביטל אבל לגבריאל היו תוכניות אחרות.
" תשמעי , באמת שהייתי שמח לקפוץ אלייך לשנייה , אבל אני לא יכול , אני מרגיש שאני מותש. פעם אחרת , טוב. " אמר גבריאל באכזבה כי הוא ידע שהוא עובר ממשמרת למשמרת ואין לזה סוף.
אביטל התנחמה בעובדה שהוא יבוא אליה מתי שהוא יכול. כנראה מרוב שהוא היה עמוס הוא לא היה יכול לפנות זמן פנוי בשבילה.
במחשבות האלה , אביטל הלכה למטבח להכין לה ספל שוקו טעים וחם.
היא החליטה לפנק את עצמה , היא נזכרה ברגעים הכי יפים שלה עם גבריאל , גבריאל באמת היה אדם מעניין והוא היה מוכן לכל מחיר כדי לגדל איתה את הילדים שהיא נושאת בתוכה.
אפילו אם זה אומר שהילדים היו של ספיר. ספיר חזר לחברתו החדשה קשת וכבר היא לא יכלה להפריד בין שניהם.
יותר מאוחר , אביטל הדליקה את הטלוויזיה וראתה את הטלנובלה האהובה עליה.
אלמוג ודניאל קיבלו את התמונות של הקמפיין שנועד להכתיר את קשת כפנים החדשות של סוכנות הדוגמנות " אלמוג דוגמנות".
התמונות לא יצאו כל כך טוב בגלל שהן היו מטושטשות.
דניאל הראה את התמונות לאלמוג ואמר לה שהוא חושש שקשת תאלץ לוותר על הקמפיין ולמצוא מישהי אחרת במקומה.
הוא התאכזב מאוד לראות כאשר הם מצאו סוף סוף את מי שהם חיפשו במשך הרבה זמן.
" אני חושש שנאלץ להגיד לה שהיא לא מתאימה לקמפיין הזה. אי אפשר לומר בפה מלא ובביטחון שהיא מסוגלת לעמוד על הרגליים הרבה שעות ונצלם כל כך המון טייקים בשביל שום דבר." קרא דניאל מאוכזב.
אלמוג ניסתה להתגבר על אכזבתה. שוב לצאת למסע חיפושים אחר דוגמנית.
" אני חוששת שאתה צודק , ברגע הראשון שאני אבוא לסוכנות הדוגמנות אני אתפוס את קשת ואת ספיר לשיחה ואגיד את מה שאמרת. לא ייתכן שנמשיך לצלם אותה אם היא לא מסוגלת לעשות פוזות ותנועות אחרות." קראה אלמוג בהחלטיות.
" מה לעשות , קשת לא מסוגלת להיות דוגמנית , אני גם חושבת שספיר יאלץ לומר שאצלנו היא לא תקבל את מה שהיא רצתה. כי התמונות שלה יצאו ממש לא יפות." אמרה בהרהור.
ספיר צלצל כדי לדעת האם התמונות של קשת הגיעו אליה למשרד.
אלמוג נשמה עמוק וענתה." ספיר , אני חושבת שיש לנו בעיה , התמונות יצאו ממש באופן גרוע. אני מצטערת . תגיד לקשת שהיא לא תוכל להשתתף ולהיות מיוצגת בסוכנות שלי . " אמרה באכזבה כי באמת מעומק ליבה היא העריכה את קשת וחשבה שהיא מסוגלת לעמוד בלחצים ובצילומים על הסט.
"מה זאת אומרת שהיא לא תוכל להשתתף? לא יכול להיות שהתמונות יצאו באיכות גרועה." קרא ספיר בקול שבור והיה מאוכזב מהבשורה של אימא שלו .
" צר לי, ספיר . עשיתי כל מה שביכולתי . אבל קשת נמצאה לא מתאימה לקמפיין שלי. מקווה שהיא תבין. בכל אופן , אני לא אוכל לייצג אותה." אמרה וסגרה את השיחה עוד לפני שספיר רצה להשחיל מילה.


תגובות (2)

תמשיכי!!!

10/09/2017 16:34

טוב, אמשיך.

10/09/2017 16:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך