בובות- פרק 19

time machine123 31/08/2017 640 צפיות אין תגובות

מיכאל רצה להרים מסיבה רק בשביל להציע לאביטל נישואים.
הוא ידע למי הוא יספר הראשון שידע על זה היה דניאל, ידיד מאוד טוב של אביטל.
" אתה רוצה להגיד שאתה רוצה להציע לאביטל נישואין?" שאל דניאל בשמחה וכמעט שצרח מהתרגשות.
" כן , אבל בתנאי שאתה לא מספר עדיין לאף אחד , אפילו אביטל לא צריכה לדעת על זה. תבטיח שתשמור על הסוד." אמר מיכאל והתחרט קצת שסיפר לו.
" טוב , אני מבטיח לא לגלות . למרות שזה יהיה קשה , כי ידוע שאביטל ידועה בסקרנותה הרבה והתעניינותה במה שקורה לי. אתה רוצה שאני אייעץ לך איפה לעשות את המסיבה שבמהלכה יהיה ניתן אפילו להציע לה נישואים, תראה אני יכולה להמליץ לך לעשות את זה אחרי התצוגת אופנה בסוכנות הדוגמנות של אלמוג ואני אדאג אישית להביא אותה למסיבה. מה אתה אומר?" קרא דניאל בהתלהבות יתרה.
" אני בהחלט מסכים איתך . אחרי תצוגת האופנה אני אציע לה נישואים ליד כולם , אביטל לא תובך מכך , נכון?" שאל מיכאל ליתר ביטחון.
" אינני דואג לכך שהיא תובך. אני יותר מוטרד למה שיהיה אחרי ההצעה. אני חבר מאוד טוב שלה ואני רוצה שאתה לא תיפגע בה כי עכשיו היא כל כך רגישה." הוסיף דניאל בפחד כלפי ידידתו הטובה אביטל.
מיכאל הבין שדניאל דאג שלאביטל לא יישבר הלב , כי היא מספיק סבלה כי כאשר הוא היה בטוח שקרה משהו בין דניאל לאביטל . אבל עכשיו הוא ידע שאביטל גם אהבה אותו ולא רק הוא אהב אותה. זו לא הייתה אהבה חד צדדית . גם היא הרגישה כמוהו בדיוק כמו שהוא הרגיש אליה.
ספיר ואביטל הגיעו לישראל. ספיר הוריד את המזוודות שלו ושל אביטל והסביר לה שהכול מה שהיה ביניהם באי הסתיים.
" למה?" שאלה אביטל , דמעות עמדו בקצה עינה.
" כל מה שהיה בינינו היה דבר יפה. אבל החלטתי שזה לא בשבילי. עדיף שאנחנו נסיים את הקשר כאן." אמר לה וחייג כדי להזמין לה מונית שתחזיר אותה הביתה.
אביטל נהייתה מאוד עצובה ונזכרה בכל מה שהיה לה עם ספיר אז באי. למה הוא סיים איתה כך?
" אבל למה ? אני עשיתי לך משהו רע?" שאלה אביטל והתחילה לבכות בקול כי היא חשבה שספיר באמת אהב אותה.
" לא עשית לי שום דבר רע. מאוד היה לי טוב איתך. " אמר והלך משם. כאשר אביטל נכנסה למונית והמשיכה לבכות . הוא עקב אחריה במבטיו.
הוא הבחין שהיא בכתה ונשבר בתוכו כי אביטל הייתה חשובה בשבילו.
הוא הלך משם והכניס את המזוודה שלו לתוך הפגז' והניח את רגלו על דוושת הדלק ונסע משם.
אביטל בכתה בכל הדרך חזרה הביתה. היא לא הבינה היכן היא טעתה עם ספיר ולמה הוא סיים איתה את הקשר.
" אולי לא אהבת אותי , ספיר."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך