Val R.
כל מה אני מעלה הוא סיפור מהחיים שלי, רק רוצה להוכיח לכן שיש אנשים כאלה בעולם. לא כל הבנים מגעילים ומגיע לכן מישהו שיאהב אתכן בגלל האישיות המדהימה שלכן. אל תתפשרו על פחות!

בחורים עם זקן?

Val R. 23/06/2017 651 צפיות אין תגובות
כל מה אני מעלה הוא סיפור מהחיים שלי, רק רוצה להוכיח לכן שיש אנשים כאלה בעולם. לא כל הבנים מגעילים ומגיע לכן מישהו שיאהב אתכן בגלל האישיות המדהימה שלכן. אל תתפשרו על פחות!

אף פעם לא אהבתי בחורים עם זקן.

זה הציק לי או גירד לי או היה לא יפה עליהם.
יצאתי רק עם חיילים כי הם חייבים להוריד אותו.
אבל אותו אני אוהבת רק עם זקן.
הוא יודע שהוא לא הכי יפה בעולם אבל הוא מכפה על זה בציניות מתחכמת וחוכמה שאני לא עומדת בקצב שלה.
קשה לי לצאת עם מישהו שהוא יותר ממני, תמיד אהבתי להיות בעמדה גבוהה יותר.
אבל הוא נותן לי את ההרגשה שאנחנו שווים בהכל.
שאין מעל ואין מעבר. רק שנינו ביחד.
ידעתי הרבה זמן שהוא בעניין שלי ואני בשלו.
ואני לא אשכח בחיים את הנשיקה הראשונה שלנו.
דיברנו וצחקנו ונגעתי לו ביד, וזה קרה בדיוק כמו בסרטים. העולם עצר לרגע ונתן לי להרגיש את השריר המטורף שלו. התחלנו ללכת והגענו לפינה חשוכה. נמאס לי לחכות שהוא יפסיק להתבייש והחלטתי לנשק אותו או לפחות לגרור אותו אליי. אם תשאלו אותו זה הוא שעשה את זה בכלל.
אנחנו מתקרבים במהירות ונעצרים שניות ממגע שפתיים. אני מרגישה את הנשימות שלו, את הלב שלו דופק מהר יותר מהרגיל.
התנשקנו.
זה היה מדהים יותר מכל נשיקה אחרת שהייתה לי.
אבל אני לא אספר לו את זה, הוא לא צריך לדעת שאני רוצה אותו נואשות עכשיו.
המשכנו ללכת.
משום מקום אני מרגישה את היד שלו מחפשת את היד שלי. הוא לוקח לי את היד ומחזיק קרוב קרוב ולא משחרר. מוצא כל תירוץ לנשק אותי שוב ואני מסכימה ומחכה לכל פעם.
הגענו למקום שצריך להיפרד.
"אתה זוכר שאמרנו שזה חד פעמי ושזה לא יקרה יותר?"
"כן"
"יופי רק בודקת שאתה זוכר"
"אל תדאגי את היום הזה אני לא אשכח.."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך