בית המשפט המחוזי בירושלים פרק י"ט

בקי 27/08/2012 538 צפיות אין תגובות

"נפלא אני מאושרת בשבילה אך נראה לך שהיא תרצה לשוב ארצה"???

"זו שאלת השאלות רינתי אני מקווה שהיא תחזור בשלב כלשהו"

"ומה עם בתך היא מתגוררת בקביעות בניו יורק"???

"היא התחתנה לפני 4 שנים לערך עם אמריקאי והוא הסביר את עצמו ברור מאד התנאי שיתחתנו הוא שהם יגורו בניו יורק, הבחור הוא אדם מקסים כירורג מצליח ביותר הוא עובד באחד מבתי החולים היותר מיוחסים בניו יורק וכמו כן יש לו מרפאה פרטית עם המון פציינטים.,

הנכדה שלנו נולדה לפני 3 חדשים היא תינוקת יפהפייה ומה עוד את רוצה שאספר לך מתוקה שלי בקשר למשפחה שלי שהיא מקסימה אך לא מאוחדת כל אחד לדרכו הוא"

"אני מצטערת אם אתה עצוב קובי , לא מגיע לך להיות כה עצוב בוא נצא מתוך הנחה שרעייתך תשוב ארצה במוקדם או במאוחר ואת הבת עם בעלה ובתה הקטנטנה תארחו לעיתים קרובות וכמובן גם אתם תיסעו אליה כלומר, אתה תיסע לשם כל עוד רעייתך מתגוררת שם".

"תודה יפה שלי אני מודה לך כי הצלחת לנסח כל כך יפה את התשובה לכל הבעיות שלי עם בני משפחתי, אין לי מושג אם וכאשר תשוב דניאלה ארצה, לפני שעזבתי את ניו יורק הייתה לנו שיחה מאד רצינית והתחננתי בפניה שתשכיר את המשרד שלה ותשוב אתי ארצה.

היא כל כך ידועה בתחום שלה שלגביה לפתוח משרד זה פשוט מעשה של מה בכך אך צריך לרצות צריך לאהוב את הרעיון ואת בעל הרעיון".

"קובי אמרת לי שהיא אשה מקסימה אז אנא אל תמלא את ראשך בסיפורים אשר לא יעשו לך טוב על הלב , אני מציעה לך וזו כמובן הצעתי בלבד, תן לזמן לעשות את שלו, הגעתי למסקנה כי איש אינו יכול לנשום במקום האדם הכי יקר לו עלי אדמות אז כל אחד אחראי רק על עצמי למרות כשמדובר במשפחה זה שונה אבל הנה פאקט שזה כך"

"רינתי אני מתעקש לקנות לך מתנה זה יעשה לי רק טוב בבקשה משהו שיהיה לך זיכרון מהיהודי הזקן שפלש כמו גנב חרוץ לחייך ואפילו התאהב אותך בצורה שאיש לא יכול לאהוב מישהי או מישהו כפי שאני מאוהב בך אך וזה חשוב לעולם לא אתן לאהבה שלי כלפייך לקלקל את עתידך אני מבטיח לך בואי מאמי שלי פליזזזזזזזז

"אבל קובי , "בואי מאמי בואי בבקשה".

קובי החנה את האוטו ונכנסו לחנות יוקרתית מאד מאד של טיפני והמדובר בתכשיטים הכי יקרים והכי נחשבים מאז ומתמיד.

בעלת החנות קיבלה אותם בשמחה רבה מאד אך הצליחה לפשל כבר על ההתחלה.

"בבקשה ברוכים הבאים אני מבינה שאבא רוצה לקנות תכשיט לבתו היפהפייה "?

רינת תפסה את ידו של קובי ומשכה אותו החוצה לעיניה התמהות של האשה שהרבה טאקט אין לה.

"למה את מתרגשת רינתי אז מה אם היא אמרה ? וזו באמת התמונה"

"קובי תקשיב לי ותקשיב לי היטב אנחנו נשוב לחנות הזו אני אדבר אתה יושב בדום שתיקה ולאחר שאלאה אותה בעוד דגמים שתראה לי נצא ממנה כלעומת שבאנו מלבי לקנות כלום אתה מבין בלי לקנות כלום".

"בקשה אני שמחה שחזרתם בבקשה בבקשה"!!!

"
גבירתי אמרה רינת בתור אשת עסקים ממולחת שכמותך חבל שלא סיגלת גם קצת טאקט ואסביר את עצמי זה האהוב שלי זה המאהב שלי זה האבא של התאומים שלי והוא רוצה לרגל יום הולדתי לחדש ולרענן את קופסת התכשיטים שכבר מתפוצצות מתכולה".

"סליחה אני מתנצלת בקשה שבו שניכם מיד אגיש לכם משהו לשתות ומאחלת לך מזל טוב ושוב קבלו את התמצלותי".

בדיוק כפי שאמרה רינת לקובי היא העבידה את בעלת החנות כאילו היא המשרתת האישית שלה הכריחה אותה להראות למה מיליון דגמים של תכשיטים הכי יקרים שיש וכשהזיעה כיסתה את בעלת החנות וכל הקמטים יצאו החוצה כי הפודרה כבר לא פעלה שניהם יצאו החוצה כשרינת מבטיחה לה כי ישובו פעם נוספת.

המשך בדרך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך