בית המשפט המחוזי בירשולים פרק כ"כ

בקי 29/08/2012 662 צפיות 2 תגובות

מאוחר מאד החלה רינת לפהק וקובי שאל אותה באם היא רוצה שהוא ילווה אותה לחדרה???

"לא מה פתאום אני ישנה כאן"

"סליחה ??? את לא ישנה כאן כי מיד אני מגרש אותך לחדרך"

"תנסה חחחח"

"רינתי בבקשה אנא כבדי את בקשתי בוא ניפרד עד מחר בבקר ושוב יהיה לנו יום מלא להיות יחדיו ולרוות המון כייף".

"קובי אני אישן בספה מותר לי"???

"טוב אם את מתעקשת את מוזמנת לעלות למיטה שלי ואני אישן על הספה".

"תודה השיבה לו ומיד נכנסה לחדר האמבטיה התקלחה וראתה טישרט של קובי לבשה אותה ובהתלהבות נעורים נכנסה למיטה שלו ולא חלפו מספר דקות נרדמה היפהפייה .

קובי התיישב לידה והביט כמה היא יפה יש לו יופי טבעי יופי עלומים ואותו היא מסוגלת לתרגם לאהבה בלתי רגילה שאני חווה באמצעותה איתה

לאחר שהוא התקלח לבש את חלוק הרחצה ומהיר לצאת החוצה לעבר הארון שלו לקחת חולצת טישרט אשר יישן איתה.

הוא פתח את הספה בסלון כדי שיהיה לו נוח יותר והזמין את השירות להביא לו כלי מיטה.

החדרנית התורנית לא הבינה את בקשתי אך כשנכנסה לסוויטה וראתה את רינת ישנה הבינה ואף חייבה בינה לבין עצמה.

לאחר שהיא עזבה את הסוויטה שכב קובי לישון וכנראה גם הוא נרדם מיד.

כשהקיץ משנתו כמעט חטף התקף לב.

רינת בכבודה ובעצמה ישנה לצידו בספר עם חיוך מתוק על שפתיה.

אלוהים אדירים חשב מה יהיה עם העצירה המהממת הזו שלא מקבלת את המלא " ל א" בלבו הודה כי בעוד יומיים חוזרים הביתה ועד אז צריך להיות דרוך על המדוכה כי ברירה אחרת אין.
לאט לאט קם קובי מהספה וחזר לשכב במיטה שלו שכמובן היא הרבה יותר נוחה מהספה.

"כעבר כשעתיים לערך הוא פוקח את עיניו והגברת הצעירה יושבת מולו וכולה צחוק מתגלגל , "כיסאות מוסיקליים נכון קובי "??

"בקר אור מתוקה חייך לעברה ומיד קם מהמיטה לבל חלילה תפתיע אותו מחדש".

המשך יבוא


תגובות (2)

שני דברים אני לא מבינה : 1. למה הפרופסור קובי לא רוצה שרינת תהיה איתו גם אחרי שהם יחזרו מאילת לירושליים ?
2. למה הפרופסור קובי לא רוצה שרינת תהיה לידו במיטה או בספה ? הם כולה ישנים ביחד
וחוץ מי זה הכל מדהים :) תמשיכי

30/08/2012 05:21

תודה ששאלת מירי שלי המתוקה

הפרופסור קובי רוזן לא מסכים לקיים יחסים עם רינת בעקב היותה צעירה ועליה למצוא גבר שמתאים לגילה והוא כפול בגיל נשוי וסב.

חאחר שישובו מאילת לירשולים נראה לי שאין מנוס ואין לאן לברוח כאשר האהבה ביניהם רק הולכת ותופסת תאוצה ♥♥

מעניין להיות מי תהיה ידו על העליונה? האם הוא או היא ???

תודה רבה מירי אין לך מושג כמה את עוזה לי טוב על הנשמה.

תהיי לי בריאה וכל אשר תבקשי הלוואי שתממשי ממני ב – ♥ בקי – ♥

30/08/2012 06:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך