פון היא ילדת הרפתקאות שתמיד רצתה לראות את העולם. וזה מה שהיא תעשה.

בלי לחיות ובלי נעליים – פרק 1

פון היא ילדת הרפתקאות שתמיד רצתה לראות את העולם. וזה מה שהיא תעשה.

מה אני אעשה בלעדייה?.
קוראים לי פון, אני ילדה בת 17 ואני לסבית. לבת הזוג שלי קוראים מאיה, ואני אוהבת אותה כל כך. יום אחד היא פשוט נעלמה, ואמרה לי שהיא הולכת לחדר….חלפה שעה, חלפו להן שעתיים, והיא לא יצאה. קמתי ודפקתי על הדלת. אין תשובה. "מאיה?!" שאלתי. אין תשובה. פתחתי את הדלת וראיתי אותה. היא ישבה אם בחור והתנשקה איתו, ברגע שראתה אותי היא נבהלה ונפרדה ממנו, אבל אני כבר הייתי בחוץ. רצתי הכי רחוק שיכולתי, לא היסתובבתי לאחור. רצתי עד שלא יכולתי יותר לרוץ, עד שכפות רגלי לא יכלו לשעת יותר את משקל גופי, נפלתי. הרגשתי כאילו כל הלב שלי התנפץ, לא יכולתי לשאת את המחשבה שמאיה בגדה בי."מה לעזעזל עשיתי?! למה היא בגדה בי כך?!" לקחתי את ארוחת הבוקר שלי ופתחתי את הכופסא, בפנים הייתה סכין ,הרמתי אותה ודחפתי אותה לתוך ביטני, הרגשתי את הדם החם הנוזל על גופי, אבל לא את הכאב. הכאב כבר היה גדול דיו לשאת. הרגשתי חיבוק אותף אותי. והדבר האחרון שראיתי הוא את פנייה של מאיה. כל העולם ניהיה שחור ורק אני והיא ריחפנו באוויר, באיזה שהוא גובה מאיה נעלמה והכל ניהיה שחור.

התעוררתי. "איפה אני?!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך