'במגע שלך יש אמונה' פרק ראשון

Noya1 22/07/2014 1279 צפיות 4 תגובות

נקודת המבט של עמית:

ישבתי בסלון מול הטלוויזיה מזפזפת בערוצים בנסיון נואש להעביר את השעות הקרובות והאחרונות של היום האחרון של החופש.
'עמית' אבא קרא לי ממשרדו, צעדתי לכיוון חדרו שאני שומעת את השיחות הרגילות של ירדן ברקע ״ כן חיים שלי אני אבוא היום בערב למסיבה הזאת״ היא דיברה ככול הנראה עם אחת החברות אם אפשר לקרוא להן ככה שלה ״מי עמית״ המשכתי להאזין לשיחתן, הן מדברות עלי? והנה הגיעה התשובה לשאלתי ירדן עמדה ליד הדלת ושאלה אותי אם אני רוצה לבוא איתה למסיבה היום בערב ״לא״ השבתי קצרות ונכנסתי לחדרו של אבי.
״חשבתי על איך להגיד את זה לך ולירדן והגעתי למסקנה שאני מעדיף לשאול קודם כול אותך ועם זה להמשיך הלאה״
״על מה אתה מדבר אבא?״ שאלתי קצרות
״יש הצעה של הרבה כסף בעבודה הם רוצים לשלוח את אחד העובדים לאיטליה לשנה שלמה והם אמרו שאני אחד מהאופציות הפוטנציליות ביותר שהם חשבו עליהם לפני שאת עונה עמית זה הצעה של הרבה כסף ואנחנו צריכים את הכסף הזה מאוד אל תעני לי על זה עכשיו תלכי לישון תחשבי על זה ותעני לי על זה ביומיים הקרובים.
״לאן אני וירדן נעבור?״ שאלתי במילא אין לי כאן הרבה חברים וכמו שאבא אמר אנחנו צריכים את הכסף הזה!
״בפנמיה שהעבודה שלי תממן אותה״
״אני אדבר עם ירדן ויענה לך אח״כ״ עניתי
יצאתי מהמשרד של אבי ודפקתי בדלת חדרה של ירדן 'ירדן אפשר להיכנס' שאלתי והיא פתחה את הדלת.
ישבתי על הכיסא שלה בזמן שהיא מדדה שמלות ככול הנראה למסיבה שתהיה לה הערב.
״תשמעי כמו שאת יודעת אין לנו הרבה כסף והציעו לאבא הצעה שתוכל להכניס לו הרבה מהכסף שאנחנו צריכים״ אמרתי במהירות.
״נו בסדר אז מה הבעיה שיקח את ההצעה״ היא ענתה ופשטה שימלה כחולה קצרה וצמודה
״ כן זה אומר שהוא טס לאיטליה מה שאומר שאנחנו נעבור לפנמיה שהעבודה שלה תממן״ היא רכסה עוד שמלה בצבע בורדו נפוחה.
״מחר היום הראשון של הלימודים על איזה פנימיה הוא מדבר?״ היא שאלה
״ירדן כן או לא?״
״יודעת מה? אני צריכה את העזרה שלך היום בערב, את עוזרת לי אני באה איתך את לא עוזרת לי נשארים ואבא יכול לשכוח מהכסף״
״ירדן הוא גם אבא שלך לא רק אבא שלי״ עניתי
״אז זה לא?״
״מה את צריכה?״

————-

לבשתי שמלה שחורה וקצרה ועקבים גבוהות ודקיקות שהידיד/חבר של ירדן אמר לנו לרדת למטה אבא הסתכל על בשוק לירדן הוא כבר רגיל אבל אלי?ככה? ירדתי למטה משננת מה אני צריכה לעשות כדי לרצות את ירדן ולסיים עם זה כבר. ונכנסתי למועדון עם תיק הצד,האיפור הכבד,והשיער המסודר בדקדוק שכול שערה במקומה.

בקשה תקראו ותגיבו
אוהבת :)


תגובות (4)

סיפור מעניין (:
אבל תנסי לעשות במקום '.'
את זה "." ותנסי שהפרקים יהיו יותר ארוכים,
ככה שיהיה יותר מעניין (:
בהצלחה, סיפור יפה!

22/07/2014 12:34

    היי מאיה:)
    בעקרון עד פרק 5 בסיפור כבר כתוב אבל מ5 והלאה אני ישתדל לשנות, מהפרק הבא הפרקים נהים יותר ארוכים;)
    אשמח שתביאי חברות או קוראות,שמחה שאהבת ❤️

    22/07/2014 12:59

תמדיכיי

22/07/2014 13:39

תמשיכייייי

22/07/2014 13:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך