בקרוב… ממש בקרוב.

עוד אחת 27/02/2015 1286 צפיות 15 תגובות

ככל הנראה לסיפור הנוכחי שלי לא יהיה הרבה פרקים וישר אחריו אני אעלה את העונה השנייה שהיא כבר חצי כתובה.
קבלו חלק קטנטן ממנה.
———–

״אני לא מחפשת משיכה בן,״ סוף סוף הצלחתי להשחיל מילה.
״אני מחפשת אהבה, אני מחפשת גבר בן,״ לחשתי אליו בשיא הכנות, ״לא ילד שהולך כל לילה למועדונים.״ הנחתי את אצבעי המורה על חזהו בכדי להדגיש את הכוונה אליו.
״אני יכול להיות מה שתרצי טל.״ הוא העביר את ידו בשיערי והביט אל תוך עיניי על העיניים הכי יפות שאני מכירה, ״אני יכול להיות רומנטיקן, אני יכול להיות קשוח, אני יכול להיות בעלך גם אם תרצי,״ הוסיף והדמעות הציפו את עיניי, אני כל כך רוצה להיות איתו אבל אני לא יכולה.
״מה קרה באמת לבן הרומנטיקן חסר התקנה, לאן הוא נעלם? מי זה בן חסר הרגש הזה שרק יוצא לזיין?״ שאלתי בכעס ודפקתי על חזהו באפיסת כוחות.
״התאכזבתי יותר מדי מהדבר שנקרא אהבה,״ אמר ביאוש והדבר הידהד בחלל החדר.
״אם לא היית נפרד ממני ללא סיבה אולי היינו במצב של נופר וערן, נשואים ועם ילד בדרך, היית עדיין מאמין באהבה,״ אמרתי בנימה מאשימה והתחלתי לדמוע, הוא תחב את ראשו בצווארי והנחתי את ראשי על כתפו, בכיתי, בשקט.
״הטעות הכי גדולה שלי,״ התוודה והעביר את אצבעותיו בשיערי שוב שוב, כפי שהיה עושה בעבר.
״בחיים שלי לא חשבתי שתזכרי אותי,״ לחש בעצב וחיזקתי את אחיזתי בכתפו.
״היית האהבה הראשונה שלי בן, הפעם הראשונה שלי, גם אם הייתי רוצה לשכוח אותך לא הייתי יכולה.״ תפסתי בפניו וליטפתי את לחיו בעזרת אגודלי.


תגובות (15)

מדהים!
השתמשת בסוף ברעיון שנתתי לך?
בהצלחה!:)

27/02/2015 20:47

יאוווווו באלי שכבר תהיה עונה שניה זה פשוט מושלםם

אולי כבר תתחילי אותה??

28/02/2015 02:12

את כלבה !!! יותר מידי פילססס. זה לא פייייר. נו יובלההה. זה לא בסדר מה שעשיתתתת

28/02/2015 09:15

מושלם. לא יכולה כבר לחכות לעונה החדשה❣
– ניני ✬

28/02/2015 20:14

אומייגאד אומייגאד אומייגאדדד (פאקצות_פוראבר)
דיי, אני לא מאמינה! אני כל כך מחכה לעונה שניה, אני חושבת שזה הסיפור הכי אהוב עליי שכתבת.
את באמת כותבת מדהימה… אין על הסיפורים שלך!

28/02/2015 22:44

מדהים♥
לא יכולה לחכות ^-^

04/03/2015 12:17

יואו הם כאלה חמודים! אני לא יכולה לחכות לעונה השנייה!!! ודרך אגב, מה עם סוף דבר של חטופה???? אני מחכה לזה כבר מלא זמן!

05/03/2015 14:35

מתי את ממשיכה??????
אמרת כבר שתעליייי
פלייזזוווששש

08/03/2015 20:21

היי,אני קוראת חדשה שלך.
אני ממליצה לך להקפיא את סיפור הנוכחייי ולסיים קודם את העונה השנייה של הקודם.
לא משנה מה תחליטי העיקר שתמשיכי הקדם זה מדהים הכתיבה שלך!

12/03/2015 21:51

את כותבת מדהימה. אני עדיין לא בטוחה שזו מילה מספיקה כדי לתאר אותך.
קראתי את הסיפור שלך חטופה, יש בכל פרק עשרות תגובות שבהחלט הגיעו לך.
פשוט הייתי מרותקת למסך ופשוט קראתי. הרגשתי כאילו אני קוראת ספר (מבחינת מה שכתוב, בכל זאת – אני יושבת מול מחשב). ספר קצר יחסית אבל בהחלט ספר. וכמו כל ספר עצוב שאני קוראת הזלתי דמעה בסוף.
(לא_מודה_בכלום)
אני מקווה שאת קוראת את התגובה הזאת. אני רוצה לומר לך שחיפשתי סיפורי אהבה טובים ונזכרתי שהגבת לסיפור שהיה לי פעם. נכנסתי לפרופיל שלך וחשבתי לעצמי "הממ.. חטופה נשמע מעניין".
אבל הוא לא היה מעניין כפי שחשבתי.
הוא היה הרבה יותר. הוא היה הסיפור הכי טוב שקראתי באתר הזה.
וזה רק הסיפור הראשון שלך שקראתי. כשיהיה לי זמן אקרא עוד סיפורים שלך.
אני מעריצה אותך.
תודה על הכל.

19/03/2015 18:57

    ריגשת אותי… פייר ריגשת… תודה לך.
    ולכל אלה שעדיין מחכות קודם כל המון תודות וצפו לי עוד מעט אני חוזרת וממש בגדול (מתח מתח מתח)

    19/03/2015 20:44

מתי את ממשיכה. ….
אנחנו מחכות מלא זמןןן סמיילי עצוב מאוד :-(:-(:-(
תמשיכיייי מהרא

20/03/2015 00:05

ילדה!! התגעגעתי!! לא הייתי באתר שנים, את זוכרת אותי בכלל?

21/03/2015 21:08

    לא…. מי את?
    התגעגעתיייי❤️

    21/03/2015 22:31

    חחחח

    21/03/2015 22:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך