גיא וגאיה-פרק 1

time machine123 19/06/2018 532 צפיות אין תגובות

גיא וגאיה הופרדו כשהיו תינוקות , הוריהם פנו כל אחד לדרכו. כעבור עשר שנים ,גיא וגאיה שאלו את עצמם לגבי העבר שלהם, גאיה רצתה לדעת מי היא באמת ואיפה נעלמו ההורים שלהם.

יותר מזה , היא רצתה לדעת איפה גר האח התאום האבוד שהיא כבר חיפשה אחריו במשך שנים.

והיא לא ידעה מאיפה היא תתחיל לחפש אותו כי היא לא ראתה אותו המון שנים.

לגאיה היו שתי חברות טובות שהתלוו אליה , שירה ורעות. גאיה הרגישה שהיא צריכה לדעת מה עלה בגורלו של אחיה התאום , גיא. הוא חייב להיות איפשהו .

לא יכול להיות שהוא נעלם וזהו. אי אפשר לא לחפש אותו ופשוט לוותר עליו.

היא חייבת לדעת את האמת וגם לחפש את ההורים שלהם.

גאיה לא ידעה את נפשה. היא חייבת להתחיל לחפש אחריו אבל היא לא יודעת איך.

גיא גר לבדו בדירה משלו כי הוא העדיף להיות עצמאי. לא היה לו זמן לחברה ולזמן פנוי. תמיד הוא היה עסוק.

הוא תהה לגבי העבר שלו ורצה לדעת לאן אחותו התאומה נעלמה.

כשהוא היה בן שתיים עשרה הוא התחיל לשאול שאלות והתחיל להתעניין במה שהיה בעבר.

למרות שאף אחד לא ענה לו על שאלותיו. הוא התחיל לברר בגוגל אם ישנו מידע שקשור להוריו הביולוגיים. הוא יעשה הכול כדי לגלות את האמת.

גאיה התיישבה מול המחשב והתחילה לחפש פרטים יותר מעמיקים לגבי העבר שלה ושאלה למה ההורים שלהם נעלמו ככה.

היא רצתה לפגוש אותם , היא רצתה לשאול אותם למה הם עזבו אותה ואת אחיה התאום גיא. בוודאי הייתה סיבה למה זה קרה ולמה הם הופרדו האחת מהשני ככה.

היא רצתה לדעת את כל האמת במלואה. לדעת את כל הסיפור מההורים שלהם.

" למה עזבתם אותי?" היא שאלה את עצמה ולא הצליחה להתאפק יותר.

" איפה אתה , גיא , איפה אתה נמצא? איפה אתה , אח תאום יקר שלי, אני רוצה לדעת רק למה הפרידו בינינו. אני רוצה לדעת איפה אתה , אני לא יודעת היכן אתחיל לחפש אותך , אבל תאמין לי שאני לא אוותר כל כך בקלות עלייך. אתה חלק מאוד חשוב ובלתי נפרד מהחיים שלי, ולא משנה מה יהיה , אני יודעת שבסוף כל החיפושים אני אמצא אותך בסוף." אמרה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך