its._.yasmin
אז...להמשיך....? אני מקווה שתהנו

גל ודניאל – דמויות

its._.yasmin 14/06/2015 757 צפיות תגובה אחת
אז...להמשיך....? אני מקווה שתהנו

גל כהן – בת 16 , שיער חום בהיר גלי , עיניים כחולות בהירות , רזה , שזופה , נמוכה , יפה , דיי מצחיקה , שקטה , בקושי שמים לב אליה , חכמה ותלמידה מצטיינת.
הוריה גרושים והיא ואחותה הגדולה: שני , גרות עם אבא שלה: אבי , ובגלל שאבא שלה טס כל פעם למקום אחר (בגלל העבודה) אז היא ואחותה עוברות להרצליה לגור עם דוד שלהן : אסף מצד אבא ועם שלושת הילדים שלו ואשתו אירנה שבדיוק לפני שבועיים וחצי הם עברו דירה. (הן לא עוברות לאמא שלהן כי אמא שלהן גרה בח״ול).
והיא עוברת לכיתה של בת דודה שלה (י'3).

דניאל אוחיון – בן 17 , שיער חום כהה מארינס , עיניים ירוקות , יש לו עגיל בכל אוזן , שזוף , שרירי , גבוהה , רועש , חתיך , מקובל , 'חלום של כל אחת' , אוהב צומי ואת עצמו.
גר בהרצליה , לומד בכיתה יא'4 , הוא לומד טוב יחסית.
הוא גר עם שני הוריו עם אחותו בת ה-4 רוני ועם אחיו הגדול נועם שמתגייס לצבא.

שיר כהן – בת 16.5 , שיער בלונדיני חלק , עיניים ירוקות כההות , גבוהה , רזה , יפה , מצחיקה , חכמה , חברה טובה , רועשת , מקובלת , יש לה חבר בכיתה י'א שקוראים לו רועי והם ביחד כבר חודשיים.
היא גרה בהרצליה , היא בת דודה של גל , וגל ואחותה הגדולה עוברות לגור אצליהם בבית וגל גם עוברת לכיתה ולבצפר של שיר.
היא גרה עם אבא שלה ואמא שלה: אסף ואירנה , ועם שניי אחיה הקטנים התאומים , אור ומור.

רועי אלימלך – בן 17.5 , שיער חום כהה מוהק , עיניים חומות דבש , גבוהה , שזוף , שריר , חתיך , ישלו עגיל בגבה ובאוזן , חברה שלו זו שיר והם ביחד כבר חודשיים.
הוא גר בהרצליה עם אמא שלו ועם אחותו הקטנה ליאור שלשמחתו היא איתו בבצפר (ככה הוא יכול לשמור עליה).
הוא לומד בכיתה של דניאל והוא שולט דיי טוב בחומר הנלמד.

ליאור אלימלך – בת 16.5 , שיער חום מתולתל , עיניים חומות כההות , דיי נמוכה , רזה , יפה , מצחיקה , חכמה , חברה טובה , רועשת , מקובלת , יש לה חבר מהכיתה שלה , קוראים לו: אופק , והם ביחד כבר חצי שנה.
היא גרה בהרצליה עם אחיה הגדול רועי שלצערה לומד איתה באותו בצפר , היא בכיתה של שיר.
היא מאוד טובה בלימודים.

ניקול ביטון – בת 17.5 , שיער שטני , עיניים ירוקות , גבוהה , רזה , דיי יפה , רועשת , מקובלת , חכמה , שחצנית ושוויצרית , מאוהבת ברועי והיא מנסה להפריד בין שיר לרועי מאז שהם ביחד אבל הם יותר מידי מאוהבים.
היא גרה בהרצליה , בכיתה יא'3.


תגובות (1)

תמשיכיי

15/06/2015 17:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך