Adam Kahlon - קרדיט.

גם לאושר יש תאריך.

01/02/2015 806 צפיות 2 תגובות
Adam Kahlon - קרדיט.

"פעימות הלב זזו בקצב המנגינה שהכניסה לחיים שלך ואין ספק שהאושר שלך היה טמון בידיים שלה, היא ידעה איך לשחק איתך…"

היא הראתה לך, היא עטפה אותך בחום, היא היחידה שבאמת דאגה לך אין ספור פעמים והיא לימדה אותך איך לאהוב, לאהוב כמו שבחיים לא חשבת שאתה מסוגל. היא גרמה לך להאמין בחלומות שלך, להאמין בעצמך ובנתה בשבילך שבילים והרים בדרך אל ליבה, רק שתאהב אותה.
היא דאגה לשלוח לך "בוקר טוב" שהיה משנה לך את כל מזג הרוח שאיתו התעוררת, ובלילות לפני השינה מסיימת איתך שיחה שגורמת למוח שלך להתעטף בשמיכה של אהבה, היא..הכול היא.

אתה בטח עוד נזכר ביום ההוא, פתטי לא? זה היה מזמן, אבל המוח שלך לא מרפא מהמחשבה הזו, כמו עלוקה, לא משחרר. היא הקיאה דמעות מעייניה, היא ביקשה שתפסיק לשחק איתה, שהיא אוהבת אותך אבל אתה החלטת לתת לאגו לטפס על סולם גבוהה,כל-כך גבוהה שרגשותיך לא שחקו תפקיד כבר, שחררת אותה לחופשי.

בינינו, אתה יודע שמאותו היום אתה לא אותו אדם, אתה מעלה תמונת "סלפי" עם זרה שהכרת אבל קיווית שהיא תהיה שם, לראות כמה אתה "שמח" , שתקנא בך. אתה שותה בשביל לשכוח, אבל השתייה מזכירה לך למה אתה שותה מלכתחילה. אתה טועם מהחיים, כל פעם קצת ועוד קצת ומציין שאין על חיי הרווקות, הזיונים הכי טובים הם ברווקות, אבל רצית בכל סוף יום לחזור אליה, לחזור אל המגע שלה שינחם אותך מעוד יום ב"מרוץ החיים" הזה. אתה מחייך למצלמה, מעלה תמונת בוקר טוב ומשפט שנכתב מתחתיה, אבל בינינו, למראה שתלויה על הקיר שלך יש אלבום שלם שלך, אלבום בו היא רואה את הפרצוף האמיתי שלך, אותו פרצוף שמתקשה להבין ש"האושר" ששכן בליבך, היה טמון בידה של אחרת.

אתה מדי פעם מזכיר אותה על בירה עם החברים, מריץ על חשבונה כמה בדיחות, אבל שנינו יודעים שאתה מוכן לוותר על הישיבה שנזרקת לתוכה בשביל דקה איתה, דקה שתזכיר לך קשר שלם שנזרק לפח והכול בגלל "אגו" שהחליט לנפח לו חזה ולשלוט עליך.
"אני לא יעיר לך, אני לא המורה שלך, אבל תזכור שלכל דבר בחיים כולל החיים, יש תאריך תפוגה. התפקיד שלנו הוא לדעת לבחור את התאריך שיחזיק אותנו הכי הרבה זמן מאושרים."
————- ————— ———— —————- —————
"הוא ישב שם, חיוור ומזדקן לו, אותו קשיש שפגשתי על ספסל הרחוב.
לא נותר לו כלום בחיים חוץ מדבר אחד שבאמת משאיר אותו שפוי – הוא אוהב לחשוב עליה, להכאיב מעט ללב כי ככה הוא יודע שעוד הייתה לו אפשרות והיא בוזבזה בהזנחה. " קום ידידי, חייה את חייך וזכור, אל תיתן לאושר שלך לברוח, הוא שלך…"


תגובות (2)

יפהפיה.
אני כמו עוד מישהו דירגתי 4 כי אני לא חושבת שזה מושלם.
זה מעולה, אבל לא מספיק טוב בשביל חמש, אלא בשביל ארבע.

02/02/2015 00:36

יפה מאד

02/02/2015 17:03
סיפורים נוספים שיעניינו אותך