ג'סטין ביבר פרק 3

ron742 16/08/2017 1102 צפיות 2 תגובות

התעוררתי מהשעון מעורר, אין זה הדרך הכי מעצבנת להתעורר בה. התארגנתי וירדתי למטה סקיי וטיי לומדות איתי בבית ספר החדש אז הן חיכו לי למטה "להכין לך גם כריך או שתקנה?" סקיילר שאלה "אני כבר אקנה וזהו, פשוט בואו נלך בא לי לגמור כבר עם היום הראשון הזה" אמרתי והן הבינו למה התכוונתי אני שונא התחלות חדשות ודברים כאלה "טוב באות תבחר אתה אוטו" טיילור אמרה והלכתי למוסך, בחרתי את מה שהן בחרו אתמול, הן באו ונסענו, זה לא כזה רחוק מהבית שלי רק 8 דקות נסיעה ובהליכה יש קיצורי דרך אז 7-8 דקות, הגענו החנתי את האוטו וכל הבנים התאספו והסתכלו על האוטו שלי, גם הבנות שמו לב אליי עכשיו ובאו. כולם רצו ממני משהו אם זה חתימות, תמונות, והיה שם איזה בן שלא רצה כלום והוא פשוט משך אותי מהתסבוכת הזאת "תודה אחי" אמרתי "מייק" הוא אמר "ג'סטין" אמרתי "כן אני יודע…" הוא אמר מצחקק ולחצתי לו את היד "אה נכון" אמרתי בחיוך "אז מכונית ספורט אה?" הוא שאל "כן פרארי 1984 10 כוח סוס משהו, נוסע מצוין, אם אתה רוצה אביא לך טרמפ אחרי בית הספר" אמרתי, הוא נראה נחמד "וואו תודה" הוא אמר "אז באיזה כיתה אתה?" הוא שאל "אה אני עדיין לא יודע אני אמור ללכת למשרד המנהל" אמרתי מבולבל ומישו קרא לו "סליחה אחי אני צריך ללכת" הוא אמר ורץ לשם ולא ראיתי את התאומות בסביבה שיעזרו לי, נכנסתי ללחץ פעם ראשונה בחיים שלי, הלכתי במסדרון מנסה למצוא את המשרד הזה והתנגשתי במישהי "היי תסתכל לאן אתה הולך" אמרתי קצת מעוצבן עד שראיתי אותה "אני מצטער" אמרתי "אני מצטערת" היא אמרה, היא הייתה יפה ממש יפה הייתי מהופנט ממנה "סליחה אני קצת מבולבל אני חדש פה" אמרתי "כן אני יודעת שבועיים חופרים על זה פה" היא אמרה, נראה שהיא לא התלהבה ממני, ככה אני רוצה להיות בן אדם נורמאלי, שיתייחסו אליי ככה כאילו אני כמו כולם "אני יכולה לעזור לך, מה אתה צריך?" היא אמרה מרימה את הספרים שלה ולקחה את הדף שנתנו לי "אני לא ממש יודע" אמרתי "בוא אתה צריך ללכת למשרדים" היא אמרה ולקחה אותי "תודה" אמרתי ונכנסתי אל המנהל ומתברר שגם הוא מעריץ שלי והוא חפר לי עד שבסוף נתן לי את המערכת שעות שלי והדברים שאני צריך, יצאתי והבחורה כבר לא הייתה שם. שיט שכחתי לשאול אותה מה השם שלה, מייק בא אליי "היי סליחה אחי מקודם שעזבתי אותך הייתה איזה בעיה עם מבחני הקבלה לכדורגל" הוא אמר "זה בסדר עזרו לי" אמרתי "אתה הולך לנסות להתקבל נכון?" הוא שאל "ברור" אמרתי, אני שחקן מצוין "אני בכיתה יא 3" אמרתי "אה גם אני, אבל לא נראה לי שאנחנו באותם מגמות" הוא אמר והתבונן במערכת שעות שלי "לא, אתה רק באומניות שירה משחק וכאלה, אני להפך, אבל אתה איתי שלושה פעמים בשבוע, בספורט וגם במקצועות אחרים" הוא אמר "טוב" אמרתי "אני מכיר רק מישהי אחת שגם ממגמות האלה" הוא אמר, התכוונתי לשאול מי אבל היה צלצול והלכנו לכיתה, המורה עצרה אותי בכניסה ומייק נכנס והתיישב "אני המורה לורה" היא אמרה "ג'סטין" אמרתי מציג את עצמי "אני יודעת מי אתה אני… הבנות שלי מעריצות אותך" היא אמרה בהתלהבות "טוב אז להיכנס?" שאלתי עצבני, נמאס לי שכל פעם שאני מנסה להציג את עצמי עוצרים אותי "עוד מעט אני אציג אותך לפני הכיתה" היא אמרה ונכנסה, היא נראית נחמדה אבל לא יודע "אז הנה התלמיד החדש שלנו ג'סטין" היא אמרה ונכנסתי נופפתי לכולם מייק ישב כבר ליד מישהו אז לא יכולתי לשבת לידו והתבאסתי… אני לא מכיר פה אפחד "אז אני רוצה שתתייחסו אליי כאל ילד רגיל" אמרתי "אתה יכול לשבת שם" היא אמרה והצביעה, הסתכלתי לאן מצביעה וראיתי את הבחורה מקודם הלכתי אליה והתיישבתי.


תגובות (2)

אוקיי.
קראתי את רוב הסיפור ויש לי כמה הארות וכמה הערות.
אז דבר ראשון, קראתי לא מעט פאנפיקים (סיפורים על דמויות ומפורסמים קיימים) בחיי, ושלך היה ברמה גבוהה יחסית.
ברוב הפאנפיקים (ממש לא במטרה להכליל) תראה תמונות במקום תיאורים, נקודותיים , כוכביות, סמיילים ומחסור בסימני פיסוק , מה שמוריד מאוד מכל הערך שלהם.
הרמה שלך הייתה הרבה מעבר:)
יש לי רק שתי הערות קטנות וזו בחירה שלך אם להתייחס אליהן או לא:
תעלה\י טיפה את המשלב הלשוני. הוא טיפה נמוך .
תשתמש\י ביותר סימני פיסוק (פסיקים ונקודות מאוד חסרים)
אני אישית מאוד אהבתי את הסיפור כי אני בליברית (מעריצה של ג'סטין ביבר)
אבל בכל זאת נתתי הערות כמו לכל סיפור אחר.

16/08/2017 08:55

    היי, תודה רבה על ההערות אשתדל להתייחס אליהן… שמחה שאהבת

    16/08/2017 13:33
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך