ron742
אפשר לקרוא גם באינסטגרם: https://www.instagram.com/p/BX1Nr9TBmUt/ Love_story742

ג'סטין ביבר פרק 5

ron742 16/08/2017 795 צפיות אין תגובות
אפשר לקרוא גם באינסטגרם: https://www.instagram.com/p/BX1Nr9TBmUt/ Love_story742

אחרי האוכל הלכתי למגרש, היו מבחני קבלה למייק ולי וקייט היה סתם שיעור חופשי, אז העדפנו ללכת לשם במקום סתם להשתעמם "היי" ג'סטין אמר כשהוא רץ אליי בלי חולצה "היי" השבתי בולעת רוק ובוהה בגוף שלו "למה אתה בלי?" שאלתי מצביע על הגוף שלו "אה זה סתם, יותר נוח לי להתאמן ככה, למה? ללבוש חזרה?" הוא שאל מחייך "לא זה בסדר" אמרתי, הוא חמוד ושרירי "אני חייב ללכת" הוא אמר ורץ למגרש, אני וקייט ישבנו והסתכלנו עליהם. אחרי שהמבחנים הסתיימו מייק וג'סטין באו אלינו, "נו התקבלת?" שאלתי את ג'סטין "כן!! ותנחשי מה?!" הוא אמר בהתלהבות "מה?" שאלתי מצחקקת "אני הקפטן!!!" הוא צעק בשמחה "ואו איזה כיף" אמרתי והוא פשוט קפץ עליי בחיבוק "אני מצטער" הוא אמר ושיחרר את החיבוק מסמיק "טוב אני הולך להחליף בגדים, אני מזיע ברמות" הוא אמר והלך "מה זה היה?" קייט שאלה והרגשתי איך אני מסמיקה "מאיפה אתם מכירים?" היא הוסיפה בהתלהבות "תירגעי רק עזרתי לו בבוקר ומייק והוא חברים הכי טובים…" אמרתי, היא חיבקה אותי וצחקנו "בואי נלך למייק לאחל לו מזל טוב" אמרתי "רגע מייק היה קפטן לא?" קייט אמרה "פאק את חושבת שיהיו בעיות איתם?" שאלתי בלחץ "לא.. מייק לא כזה" קייט אמרה וקצת נרגעתי.
נקודת מבט של ג'סטין
קפצתי עליה בחיבוק מתוך התלהבות ואז נזכרתי שאני כולי מזיע "אני מצטער" אמרתי והסמקתי והיא פשוט חייכה "אני הולך להחליף" אמרתי מובך מכל מה שקרה פה, הלכתי לחדר הלבשה החלפתי לבגדים נקיים, הוצאתי מהתיק בושם ושמתי טונות, אני מת על בושם, וכמו ששמתם לב אני אוהב להשקיע בעצמי מאוד… זה לא רק שאני אוהב אני חייב בגלל הפירסום. הייתי אמור לתת לאיזבלה ומייק טרמפ, יצאתי מהחדר הלבשה והם חיכו לי בחוץ, טיילור וסקיי אמרו מקודם שילכו לחברות ברגל אז לא היה צורך לחכות להן, יצאתי לעבר איזבלה מחייך, אבל פתאום ראיתי משהו שהפריע לי, ניקול הופיעה והחיוך שלי ירד מידית והסתכלתי על איזבלה, היא השפילה מבט ועשיתי לה פרצוף מצטער, והיא עשתה פרצוף של: על מה? "ניקול מה את עושה פה?" צעקתי עליה עצבני "הסוכן שלך מייקל אמר לי לבוא לפה יש לנו אירוע שחכת?" היא שאלה עם הקול המעצבן שלה "את נשארת פה! אני נותן למישהו טרמפ וחוזר" אמרתי עצבני ברמות "ואל תדברי עם אף אחד" הוספתי מאיים היא הנהנה והלכתי מהר לאיזבלה ומייק שחיכו לי "אני מצטער אני אקח אותכם הביתה אם אתם רוצים אבל יש לי אירוע השקה" אמרתי בעצב, ממש רציתי להיות איתם "אני יכול לבוא איתך" מייק אמר "כאילו אם אפשר, אם אתה רוצה" הוא אמר והסתכלתי על איזבלה "אני אלך הביתה" היא אמרה לא מסתכלת עליי אפילו, אבל זה לא שעשיתי לה משהו נכון? כאילו רק היום הכרתי אותה… הסעתי אותה הביתה ואספתי את ניקול ומייק להשקה הזאת, הגענו יצאנו מהמכונית ומליון צלמים התחילו לצלם אותנו והיא נמרחה עליי כל הזמן "דיי נמאס לי ממך" צעקתי עליה וכל הכתבים באו אלינו "מה?" היא שאלה בתמימות "נמאס לי ממך לא אכפת לי ממך בכלל, ביי" אמרתי בעצבים והתכוונתי ללכת "אתה נפרד ממני כאילו?" היא שאלה "כן בדיוק, בניגוד אלייך יש בנות הרבה יותר יפות ועם פי אלף אופי יותר טוב משלך" צעקתי עליה והלכתי, כל הכתבים רצו אחריי "מאיפה זה בא?" שאל איזה כתב אחד "זה כבר מזמן אני לא אוהב אותה!!!" הדגשתי את הלא אוהב אותה קראתי לבוב (המאבטח) ומייק והלכנו משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך