הייהייהיי_אנשים
איך הפרק?? אם אתם רוצים עוד מידע על יסמין או על בת' פשוט תכתבו לי ותגיבו למטה????????????

דווקא הוא?

איך הפרק?? אם אתם רוצים עוד מידע על יסמין או על בת' פשוט תכתבו לי ותגיבו למטה????????????

"יסמייייין! קומי! עכשיו!" אימא שלי העירה אותי בבוקר כששוב לא קמתי מהשעון המעורר.
"אני קמה, אני קמה! באמת." אמרתי בתסכול.
היא הסתכלה עליי כמה שניות ואז אמרה "בסדר. עשר דקות את בסלון." אמרה והלכה.
~ אני יסמין בת 16.5 יש לי חברה הכי טובה מקובלת שאני לעומתה חרשנית ואני כווול הזמן מאחרת. יש לי עיניים ירוקות זית ובין חום כזה ויש לי שיער שחור בין מתולתל לגלי עד אמצע הגב.~
ישר קמתי מהמיטה והתארגנתי בשיא המהירות, כי לפי הפלאפון על השידה שלי, השעה מראה שאני עוד אאחר. שמתי ג'ינס תכלת חלש משופשף, חולצה לבנה עם הדפס, ונעלי אולסטאר לבנות רגילות. אספתי את שיערי לגולגול מבולגן ויפה, שמתי מסקרה, עשיתי מהר מערכת וירדתי למטה לשים את התיק. בזמן שאימא שלי עזרה לי והכינה לי סנדוויץ' ומילאה לי מים בבקבוק, ציחצחתי שיניים והתפניתי. וכשסיימתי – רצתי, חטפתי את התיק, צעקתי לאימא שלי תודה ועפתי מהבית.
הגעתי לבית הספר והמורה בשער בית הספר זירזה ילדים להיכנס במהירות לבית הספר. יופי. לפחות לא אחטוף איחור כמו כול פעם. הלכתי לכיוון השער כשהמורה אמרה לי להזדרז. המשכתי ללכת רגיל כיוון שכאבו לי הרגליים מההליכה המהירה וכם הייתי נגיעה מהשער.
"למה לא הזדרזת? את יודעת מה? עכשיו זאת תהיה בעיה שלך כי את לא נכנסת עכשיו תחכי עם הילדים המאחרים האחרים שבמורה שכותבת איחורים תרשום אותך. פעם הבאה תלמדי להזדרז." היא אמרה לי וטרקה לי את הדלת בפרצוף.
"מה??" אמרתי לעצמי ופתחתי את הדלת. הייתי בטוחה שהיא עובדת עליי. "מה לא ברור?!? תיסגרי את הדלת ותחכי בחוץ עם המאחרים!!" היא צעקה עליי.
"יואו!" אמרתי וסגרתי את הדלת. רק לי זה יכול לקרות.
לאחר שהמורה הגיעה וכתבה לנו איחור, עליתי לכיתה שלי. נכנסתי לכיתה וכולם נעצו בי עיניים. אוף, כמה שאני שונאת תשומת לב! "כן יסמין, מה יהיה?" המורה פנתה אליי בייאוש. "סליחה." אמרתי אוטומטית וניגשתי למקומי ליד בת'אני, החברה הכי טובה שלי, שנעצה בי מבטים מלחיצים.
"היי בת'" לחשתי לה בשם הכינוי שלה כשהתיישבתי. היא חיכתה שהמורה תסתובב אל הלוח וישר דיברה.
"תגידי החלטת לאחר היום בכוונה בגלל הילדים החדשים או שסתם כרגיל?" היא אמרה לי. ממתי יש לנו ילדים חדשים בכיתה?
"מה?" הסתכלתי עליה הבעה סתמית. לא הבנתי מה היא רוצה ממני כול כך.
"הלווווו! הצטרפו היום ילדים והודיעו על זה אתמול. אבל כרגיל את לא בעניינים." היא גילגלה עיניים ונאנחה.
"תקשיבי יסמין. היום הצטרפו ילדים לשכבה שלנו שהם שני אחים ואני רק יודעת שאחד מהם לומד פה והוא הסתכל עלייך מקודם שאיחרת והוא חתיך אששש. אבל מאחר ולי יש חבר לעומתך… טוב את יודעת."
"כולם מסתכלים עליי שאני מאחרת" אמרתי, מציינת את המובן מאליו.
"שיהיה. תמשיכי בקצב הזה ומצבך יהיה גרוע." היא אמרה וחזרה להתרכז בשיעור.
אני סקרתי את הכיתה עד שמצאתי את התלמיד החדש. היה לו שיער בין שטני לחום פרוע קצת אבל באופן יפה ועיניים ירוקות שהסתכלו ישר עלי.
הוא חייך אליי וחייכתי בחזרה במבוכה ואז חזרתי להתרכז בשיעור. הוא ממש חמוד, אבל לא כזה הטעם שלי… אוף. כנראה איאלץ לחכות לשנה הבאה…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך