מכפת לכם ?!
סליחה שלא המשכתי כל הזמן הזה , הייתי ממש עסוקה , אבל עוד מעט חופש פסחח :)))

דניאל ומאיה -פרק 27-

מכפת לכם ?! 21/03/2014 2569 צפיות 5 תגובות
סליחה שלא המשכתי כל הזמן הזה , הייתי ממש עסוקה , אבל עוד מעט חופש פסחח :)))

=בוקר=
השעון מעורר צלצל , עוד יום לימודים מעצבן ..
קמתי , ציחצחתי שיניים , שטפתי פנים , ולבשתי חולצה קצרה ושורט , נעלתי נעלי אולסטאר נמוכות .
סידרתי את השיער והתאפרתי, לקחתי את התיק ויצאתי מהבית.
כנראה שנוי באמת לא מרגישה טוב , אתמול הייתי אצלה , היא הייתה חיוורת והיה לה חום גבוה.
היא שלחה לי הודעה שגם היום היא לא באה , 'תרגישי טוב' שלחתי לה חזרה.
הגעתי לבית הספר , נכנסתי לכיתה וישבתי במקומי, דניאל ועומר הגיעו וישבו גם הם במקומם.
עומר :" גם היום נוי לא הגיעה?" שאל בדאגה
אני :" כן היא ממש לא מרגישה טוב.." אמרתי בעייפות
עומר בדק שדניאל לא מסתכל והתקרב אליי,
עומר :" מה את אומרת אני ילך לבקר אותה?" הוא לחש
אני :" כן !" חייכתי , כנראה שצעקתי את זה , כי דניאל הסתובב לעברנו.
דניאל :" מה כן ?"
אני :" כלום " התחמקתי,
עומר :" סתם היא סיפרה לי על איזה חנות חדשה שנפתחה בקניון , אז "הצעתי לה" שאני ייקח אותה מתישהו " הוא גיחך , מנסה שזה ייראה אמיתי,
אני :" מה אתה לא תיקח אותי ?!" המשכנו , כי לדניאל היה מבט שנראה שהוא לא מאמין.
עומר :" בטח שאני ייקח אותך .." אמר בציניות.
דניאל :" טוב.." אמר
=צלצול=
היה צלצול , חזרנו לשבת במקומנו , והמחנכת נכנסה.
המורה :" בוקר טוב תלמידים , השנה תיהיה לנו עבודה גדולה בקבוצות , ארבעה תלמידים בכל קבוצה "
אני :" המורה את מחלקת אותנו או שנתחלק לבד?" הלוואי שלבד.
המורה :" כמובן שאני מחלקת אתכם , בשעה הבאה אני יודיע לכם מי בכל קבוצה"
נאנחתי, אני שונאת שהמורות מחלקות , הם תמיד דופקות אותי בקבוצה עם הילדים שאני הכי שונאת , אני מקווה שהפעם זה לא יהיה ככה ..
דניאל הסתכל עליי , ובלי שהמורה שמה לב הוא בא וישב לידי בכיסא של נוי.
דניאל :" איך אין לי זין לעבודה עכשיו .." הוא אמר ושם את ראשו על כתפי.
אני :" גם לי , אני שונאת עבודות !" אמרתי , והנחתי את ראשי מעל לראשו. המחנכת יצאה מהכיתה ונכנסה המורה לתנ"ך.
דניאל :" בא לך נצא היום לאנשהו ?"
אני :" לאן ?"
דניאל :" אה יש היום יום הולדת לאדם "
אני :" הוא לא אמר לי .."
דניאל :" הוא שלח הודעות , אולי לא ראית .."
פתחתי את האייפון , בדקתי בוואצפ ובהודעות הרגילות , וראיתי שם את ההזמנה ליום הולדת, מספר לא מזוהה , בטח של אדם .. היום הולדת בשעה שמונה.
אני :"אה הנה , בטח לא שמתי לב להודעה .."
דניאל :" נבהלתי כבר שהוא לא הזמין אותך" הוא חייך
אני :" גם אני , טוב אז אני יבוא אלייך ובערך בשש אני ילך הביתה להתארגן .."
דניאל :" שעתיים לפני ?! למה כמה זמן את מתארגנת ?!"
אני :" הרבה זמן " גיחחתי "אני צריכה להספיק להתקלח , לבחור בגדים , לסדר את השיער , להתאפר ועוד מלאמלא דברים" אמרתי "שיט !"
דניאל :" מה?"
אני :" נוי ! היא חולה היא לא תוכל לבוא .." התעצבתי, " שניה אני ישלח לה הודעה"
שוב פתחתי את האייפון , ונכנסתי לשיחה שלי עם נוי.
~נוי השמנה ♥~
אני :" אדם הזמין אותך?"
נוי :" כן " היא שלחה אחרי כמה דקות,
אני :" את תוכלי לבוא ?"
נוי :" אני חושבת שכן .. אמא שלי לקחה אותי לרופא , הוא אמר שזה סתם כי אין לי מצב רוח וכזה .. הוא נתן לי כדורים , הוא אמר שאני ייקח אחרי הארוחה ואני ירגיש יותר טוב .."
אני :" אז את לא מרגישה טוב כי את בבאסה ?"
נוי :" כנראה שכן .. אני ייקח את הכדורים עוד מעט , גם אמא שלי הכינה לי תה והיא מנסה לעודד אותי חח"
אני :" איזה אמא יש לך תאמיני לי , טוב אז אם תרגישי טוב תגידי לי ונלך למסיבה"
נוי :" סבבה , ביי נדבר "
אני :" ביי תרגישי טוב ♥"
~סוף שיחה~
דניאל :" מה היא אמרה?"
אני :" קח תראה" אמרתי ונתתי לו לראות את השיחה
דניאל :" אה סבבה " אמר.
המורה הסתכלה עלינו,
המורה :" דניאל , מה אתה עושה ליד מאיה ?"
דניאל:" באתי לשבת לידה" הוא אמר בלי חשש.
המורה :" תחזור למקומך בבקשה" היא אמרה, (זאת לא הייתה המורה הרעה)
דניאל :" למה במילא עוד עשר דקות נגמר השיעור"
המורה :" טוב תישאר שם .." היא אמרה וחזרה ללמד.
דניאל ואני המשכנו לדבר קצת , עד שהיה צלצול , המחנכת נכנסה לכיתה , עכשיו היא תודיע לנו על הקבוצות לעבודה ,
המורה :" טוב תלמידים , אני רושמת על הלוח את שמות התלמידים בכל קבוצה " אמרה והתחילה לרשום:
קבוצה א'
רותם , ניר , ליאן , ועומר,
דניאל הסתכל על עומר , עומר נראה עצבני , למה היה לו איזה קטע עם רותם , קיצר לא סובל אותה, התבאסתי שליאן לא איתי.
קבוצה ב'
דניאל, היא רשמה והתפללתי שתרשום את שמי ,
נוי, נו מתי השם שלי ?!
מאיה , יששש ! חייכתי , עכשיו אני רגועה.
ודור. אוי לא , דניאל ודור באותה קבוצה ?! לא נראה לי .. דור הסתכל עליי , ואני הסתכלתי על דניאל .
אני :" אנחנו באותו קבוצה !" לחשתי בהתרגשות לדניאל כמו ילדה קטנה.
דניאל :" כן לפחות זה ! סעמק אבל מה תקעה את דור איתנו .." אמר ודפק על השולחן.
המורה המשיכה לרשום את שאר הקבוצות , לא עניין אותי .
היא הסבירה לנו עוד על העבודה , היא אמרה שפעמיים בשבוע תיהיה שעה שנעשה את העבודה בכיתה , ונצטרך גם להמשיך אחרי הבית ספר.
המשיכה לזבל ת'שכל , עד שהיה צלצול להפסקה.
שלחתי לנוי הודעה על כל העבודה , ואמרתי לה שהיא בקבוצה איתנו , היא שמחה.
נוי :" וואי אבל מה דניאל ודור ?!" היא שלחה
אני :" סתומה המורה הזאת ! בטח זה עוד מהשטויות האלה , של ה"תלמדו להסתדר ביחד" שלחתי חזרה, " טוב אבל עזבי את זה , את מרגישה יותר טוב ?"
נוי :" כן הרבה יותר טוב , לקחתי את הכדור וניסיתי להוציא את אביאל מהראש שלי , עשיתי כל מיני דברים שיעסיקו אותי במקום לחשוב עליו "
אני :" טוב יופי, " שלחתי ודניאל התקרב אליי , "נדבר אחר כך , יש הפסקה אני הולכת להיות קצת עם דניאל , ביי יפה שלי ♥"
נוי :" ביי , תהנו ;) " שלחה , דניאל התיישב לידי וסגרתי את האייפון.


תגובות (5)

מושלם!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייי

21/03/2014 16:18

היי, אשמח עם תגיבי לי בסיפור…

21/03/2014 16:40

תמשיכייי

21/03/2014 16:47

תמשיכייי מהררר

21/03/2014 16:48

תמשיכייייייי

21/03/2014 21:53
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך