דרכינו הצטלבו – פרק 3:

Noa and adi storys 22/12/2014 872 צפיות אין תגובות

~בוקר~
אני וקרן הגענו לכיתה והיו שם שחר אלון ונמרוד ועוד כמה ילדים ו…אלמוג!? "מה את עושה פה?" שאלתי אותה כשיישבנו "זאת הכיתה שלי" היא אמרה לי "התכוונתי כל כך מוקדם" אמרתי לה "אחרי הפדיחה אתמול הייתי מעדיפה שלא לאחר יותר" היא אמרה "כן שמענו עליך" קרן אמרה לה, צלצול. באמצע שיעור מתמטיקה קיבלתי מכתב, פתחתי אותו בשקט כדי שהמורה לא תראה "היום יש מסיבה שכבתית לפתיחת שנה במועדון רוצה לבוא? תזמיני גם את החברות שלך" הסתכלתי מסביב לראות מי שלח לי את המכתב וראיתי את נמרוד מסתכל עליי, הרמתי את הדף כאילו לשאול עם הוא שלח לי אותו והוא סימן שכן "נראה" אמרתי לו עם השפתיים והוא הסתובב ללוח "מה זה?" קרן שאלה אותי כשראתה את הדף ואלמוג הסתובבה אלינו, היה צלצול. וכולם קמו ואירגנו את הספרים שלהם הראתי להם את הדף "הופה נטע ממי זה?" אלמוג שאלה אותי "מנמרוד" אמרתי והבאתי להם את הפתק "למישהי יש תוכניות?" קרן שאלה "לא" אני ואלמוג אמרנו ביחד "אז נפגשים אצלי בתשע" קרן אמרה והנהנו.

הגעתי לבניין והשעה הייתה שתיים יש לי עוד שמונה שעות עד שאני יצטרך ללכת לקרן, שהמעלית הגיעה לקומה שלנו ראיתי פתק על הדלת של השכנה "למכירה" סוף סוף השכנה הזאת הולכת, הגעתי לבית אכלתי, הייתי במחשב ועשיתי שיעורים ניסיתי להעסיק אותי בכול דבר אפשרי, ישבתי בסלון רואה טלוויזיה ולאט לאט נרדמתי.

"נטע?" שמעתי את אמא שלי אומרת לי ומיד קמתי "מה השעה?" שאלתי "עכשיו שבע" היא אמרה לי "שיט שיט שיט!" אמרתי ועפתי למקלחת התקלחתי איזה רבע שעה ונכנסתי לחדר שמגבת ורודה עטופה על גופי מחפשת שמלה ובסוף הלכתי על שמלה בגוון סגול יפה עם נעלי עקב בצבע שחור התאפרתי קצת ושמתי אודם בצבע ורוד בהיר פיזרתי את השיער וסידרתי את הפוני לאמצע הייתי מוכנה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך