האושר שאחרי,קטע שנבע משעמום :*)

Noya1 24/07/2014 885 צפיות 2 תגובות

והיא הלכה אחרי שיצאה מביתו, עצובה,הדמעות ירדו בשבילי הלחיים,היא ניסתה לסלק את מחשבותיה עליו, אך ללא הצלחה, היא חשבה על עיניו הכחולות והיפות, פיו המלא, והחיבוק, שהיא כול כך הייתה רוצה להרגיש עכשיו, אבל היא ידעה, שהוא שונא אותה, שכול אהבתו אליה נעלמו בשניה שהוא ראה אותה שם, מתנשקת עם אותו הגבר, כמובן שהיא לא רצתה או תכננה לעשות זאת, אבל זה פשוט קרה, היא ניסתה להדחיק, היא ניסתה להכחיש, אבל היא התנהגה מוזר והיא ידעה זאת, וכך גם הוא, כי הוא אמר את שתי המילים ששברו אותה, "בגדת בי?", תכנית, זה לא נקרה בגידה, היא לא רצתה לעשות את זה היא צעקה בתוך ליבה,לעצמה, זה הוא עשה את זה, היא לא הייתה אשמה בדבר, כי בסופו של דבר, הוא זה שהתאהב בה, לא היא בו, הבכי גבר, הדמעות טישטשו את עיניה. ואז השחור גבר וגבר, היא לא ראתה כלום, היא התעלפה.

———————-

היא ראתה את עצמה בחופה עם גבר אחר, הוא החזיק את ידה והם רקדו שמסביבם עשן מילא את כול חלל החדר, וזה התערפל, היא פתחה את עיניה וראתה מישהי יושבת מולה, מחזיקה את ידה, והיא, שוכבת על המדרכה, הגברת ניסתה לדבר אליה, אך היא, שתקה, זה לא היה הוא, וזה לא הוא עכשיו.

———————-
היא צעקה, והתעצבנה, היא ניסתה להתקשר אליו אך הוא לא ענה, היא צעדה לעבר ביתו, אולי זאת תהיה הפעם האחרונה, אבל מי יודע, היא רק רצתה לראות אותו, רק עוד פעם אחת, כדי להיפרד בינה לבין עצמה.
היא דפקה על דלת ביתו מספק פעמים, עד שהוא פתח אותה, עיניו נראו עייפות, ופלג גופו העליון היה חשוף, היא משכה אותו לחיבוק, והפלא הפלא, הוא לא התנגד, הוא קירב אותה אליו, אל תעשי את זה יותר, הוא אמר, היא הנהנה, והדמעות שוב הקשו את רעייתה, הוא נישק אותה, סגר את הדלת עם חדרו ופשט את חולצתה.

היה משעמם!
תגיבו אם זה יפה :))


תגובות (2)

לא הכי הבנתי את הסיפור

25/07/2014 10:51

    זה לא סיפור, זה קטע, ובקטע את לא אמורה להבין אותו, את אמורה להבין את הפואנטה, תנסי, שמחה שקראת והגבת ❤️

    25/07/2014 11:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך