Noam_hagbi
תגיבו ממשיכה

האחת שלו- פרק 2

Noam_hagbi 24/04/2014 1107 צפיות 4 תגובות
תגיבו ממשיכה

"את החדשה?" אמר בחיוך שובה..
שתקתי וחיכיתי למוצא פיה של שני, שלא איחר לבוא..
"כן דן, זאת החדשה ויש לה שם אתה יודע," חייכה והשאר צחקו..
דן חייך חיוך ביישן ופנה לעיסוקיו,
"זאת נועם, תכירו.." פנתה שני אל החבר'ה שבחנו אותי בעיניהם, הבנים בסקרנות והבנות לעומת זאת בעויינות.. כרגיל…
אף פעם לא הסתדרתי כל כך טוב עם בנות, משום מה וזה לא שהייתי נגדם או עשיתי להם דווקא אבל אף פעם לא הצלחתי להתחבר אליהן, במיוחד לא לבנות שטחיות שכל מה שמעניין אותן זה בנים ואיך שהן נראות וכמה לייקים יש להן על תמונות או מי מתלבשת יותר חשוף.. אף פעם..
תמיד שנאתי שבנות שופטות אותי בלי להכיר אותי בכלל…
"אוקיי תכירי, אלו הם: דן , כמו שהכרת כבר," אמרה ודן עשה תנועת שלום עם היד..
"עדן." אמרה והצביע על בחורה ממוצעת נראת כבת 19 ,שיער בלונדיני שהיה נראה מחומצן ועיניים חומות ירוקות… היא לא ממש חיבבה אותי יכולתי לשים לב.. עוד אחת לרשימה..
"אירית.." אמרה והצביע על בחורה חביבה , נראת כבת 20 לא גבוהה ולא נמוכה עם שיער מתולתל וארוך עד המותניים בצבע חום בהיר ועיניים שחורות וגדולות, היא חייכה לי חיוך אמיתי, חייכתי אליה בחזרה…
"אממ… וזה גיא.." אמרה והצביע על בחור ממש גבוה.. ,נראה בן 23-24 ,שבדיוק נעמד לקחת שתיה מהמקרר, שיערו היה בהיר ועיניו ירוקות.. הוא בחן אותי וחייך..
"מה המצב?" שאל בחיוך מקסים, הבנתי שלא חסר לו ביטחון עצמי..
חייכתי אליו..
"ואחרון אחרון אבל מאד חביב, זה טום שלנו"אמרה והצביע על בחור לא גבוה ולא נמוך, באמצע אבל היה נראה הצעיר מכולם, כבן 18 בערך..
"אתם מוכנים להפסיק להתנהג אליי כמו תינוק?" אמר בחיוך..
שני חייכה ועדן לעומת זאת עקצה אותו..
"ברגע שתפסיק להיות אחד כזה גם אנחנו נפסיק.." אמרה ברשעות..
הוא בלע את רוקו ושתק..
אוחח אני כבר לא יכולה לסבול אותה!
לאחר מכן שני הראתה לי את חדרי..
הדלת נפתחה ולמולי ניצב חדר לבן עם תקרות גבוהות ופסים כחולים ויפיהיפיים זלגו על הקיר כאשליה של גשם…
החדר היה גדול ומרווח ושני מיטות יחיד ניצבו בפינותיו ..
"אממ.. עם מי אני בחדר?" שאלתי בנימוס את שני..
"תיראי, בהתחלה גיא היה אמור להיות עם דן בחדר אבל הגיעה לאוזניי שמועה שדן וגיא בסכסוך וגיא לא מוכן להיות איתו, אז התחלפת, היית אמורה להיות עם עדן.. אז עכשיו תהיי עם דן.." אמרה בנשימה אחת כאילו תכננה את התשובה מראש…
תודה לאל!! מזל שהתחלפנו למה לא הייתי מסוגלת להיות עם הפרחה הזאת אפילו יום אחד בלי לרצוח אותה או משהו בסיגנון..
חייכתי ונשמתי לרווחה,
"תודה רבה שני.." הודתי בנימוס היא חייכה ויצאה מהחדר, נותנת לי לארגן ולסדר את דבריי..
הכנסתי את תכולת מזוודתי לארון שלי בסדר רב, אני תמיד מקפידה על סדר מופתי, אני לא מסוגלת לראות שמשהו לא מסודר ואני מאד מאד מקווה שדן לא באלגניסט .. בשבילו..
לאחר שהתארגנתי לקחתי ג'ינס משופשף וגופיה שחורה ונכנסתי למקלחון הקטן שהיה בחדר..
לאחר שיצאתי ראיתי את דן שוכב על המיטה שלו ובוהה בתקרה, ניגשתי לכיוון המיטה שלי להחזיר את תיק הרחצה שלי ולפתע הוא התיישב,
"אוקיי אז, אם את איתי בחדר אז יש כמה חוקים." אמר בקשיחות..
צחקקתי צחקוק קל והשבתי בנחת
"אילו מן חוקים?"
"שני חוקים בסך הכל, אל תיגעי לי בדברים, ואל תדברי איתי אם את לא צריכה משהו."
נדהמתי.
מה נראה לו בכלל?! מי ירצה לדבר איתו?! מי ירצה לגעת לו בדברים?!
באותם שניות רציתי להעיף עליו אגרטל לפרצוף ,אבל העדפתי לא לפוצץ דברים על היום הראשון לכן השבתי בעצבנות מוסווית,
"אממ.. בסדר.."
"יופי" אמר בנחת וחזר למצב שכיבה..
יצאתי מהחדר בעצבים, זה לא אופייני לי, בדרך כלל אני לא נותנת לאנשים לדרוך על הכבוד שלי בטח שלא ככה.
התיישבתי בסלון מדפדפת בפלאפון שלי קוראת את הברכות לכבוד הטיסה ומחייכת..
לאט לאט כולם התיישבו בסלון, ואז אירית פצתה את פיה והחלה לדבר,
"אוןקיי אז, כמו שאתם יודעים היום יום שישי וכל שישי בערב אנחנו יוצאים, אז… לכבוד הצטרפות החדשה נצא למועדון קרוב שאני אישית, מאד אוהבת. מה אתם אומרים?"
פנתה כעת אלינו בחיוך,
"מה אכפת לנו מה את אוהבת?" השיבה שוב עדן בעוקצנות..
"מה אכפת לך נו.." השיבה אירית בתחנונים כאילו כולם מחליטים על פי מוצא פיה..
"לי אין בעיה.." השבתי בחיוך ,נותנת לכולם להסתכל עליי ונהנת ממבטי הנאצה של עדן,
"סבבה אז גם אני בפנים" השיב גיא, ולאחריו גם טום..
"דן מה איתך?" שאלה אירית את דן ,שלא היה נראה מעוניין כלל,
"אממ.. האמת שלא אכפת לי, כל עוד יש כוסיות ושתיה אני בפנים.." השיב וחזר לעיסוקיו,
"טוב אז יאללה גם אני.." השיבה עדן..
איזה- עלוקה- מטומטמת -בא לי- להרביץ -לה!!
~נועם לנשום~
לקראת הערב התאגנו כולם , לבשתי שמלה שחורה בגזרה צמודה שהבליטה את כל הקימורים והקיעורים שלי עם כתפיות רחבות ונעלי עקב שחורות גם כן, עשיתי פן מלמעלה ובייביליס בקצוות הבלונד שלי, שמתי בושם, לקחתי תיק ערב ,את הפלאפון ויצאתי,
כולם היו כבר מאורגנים, ואני לא יכולה לשקר, אפילו שדן ממש ממש ממש עיצבן אותי בצהריים, הוא עכשיו היה נראה יותר טוב מכולם.. עדן כמובן נמרחה עליו כמו לא יודעת מה..
עברתי לידם בכדי לעבור לסלון והרגשתי את המבטים של שניהם נעוצים בעורפי, דן כנראה בבחינה ועדן, כמובן, בשנאה..
אבל לא אכפת לי.. אני יוצאת היום נטו להנות..ולא נותנת לשום דבר להפריע לי!
התארגנו עם הרכבים ויצאנו, אני הייתי עם גיא ואירית ברכב ועדן, דן וטום ביחד,
ויצאנו..
כאשר הגענו למועדון כבר הרחתי מקילומטרים את ריח העשן הסבוך..
נכנסנו כולם וכל אחד פנה לדרכו..
דן התחיל עם בנות בלי סוף ועדן כמובן אכלה את הלב והתפללה שכל אחת ואחת מהן תמות..
חייכתי לנוכח הסיטואציה.. צוחקת בליבי על אומללות הנפש שלה..
ישבתי ליד הבר, לוגמת כוס קולה, אני לא נוהגת לשתות במקומות האלה.. זה מסוכן..
לפתע התיישב לידי בחור שנראה כבן 24-25.. עיניים כחולות ים ושיער מסודר להפליא ..
היה לו ריח טוב, והיה נראה שהוא פיקח, כלומר , לא שתוי.. לא היה לו ריח של סיגריות או וודקה.. רק ריח של בושם מהייקרים..
"את יודעת שמסוכן לשבת פה לבד?" פנה אליי בחיוך לבן וישר..
"יודעת.." השבתי באנגלית, כמובן וביובש..
"ואת לא פוחדת?" שאל וביקש מהברמן למזוג לי ולו כוס מרטיני..
"לא.. אממ.. תודה אבל אני לא שותה.." השבתי בביטול
"אה.. אוקיי.. ילדה טובה הא.." חייך ושתה בשוט אחד את הכוס הקטנה..
היה נראה שהוא מנוסה בזה, זה לא פעם ראשונה שלו ,והוא ממש לא נראה פראייר..
"רוצה אולי נצא לבחוץ? פשוט יש פה רעש ועשן.. מסריח פה את לא חושבת..?" שאל
"אממ.. טוב אוקיי בוא ניצא לספות שבחוץ…" השבתי ויצאנו..
לפתע, בדרכינו אל הספות הרחבות שבחוץ, תפס את ידי מאחורה יד חסונה..


תגובות (4)

נחמד, תמשיכי :]

25/04/2014 00:10

    תודה, המשכתי

    26/04/2014 22:24

אהבתי מאוד את הכתיבה שלך. תמשיכי מהר

25/04/2014 12:28

    תודה רבה, המשכתי, מוזמנת לקרוא :)

    26/04/2014 22:24
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך