*love*
תגובות וממשיכהה

האח של החברה הכי טובה פרק 1

*love* 07/08/2013 1321 צפיות 5 תגובות
תגובות וממשיכהה

מי שקורא את הסיפור עדיף שיקרא גם את ההקדמה כדי שיבין!!!

-בוקר-
"מאיוש חומד בוקר טוב קומי,יש לך בית ספר". אמרה אמא וניסתה להעיר אותי.
אני:"אמא,עוד 5 דקות" אמרתי והרמתי מעליי את השמיכה שהשמיכה מחסה את כל גופי.
"מאיושש,את תאחרי לבית ספר כבר 7:30" אמרה אמא.
אני:"שבע וחצי?!" צעקתי וקמתי בקפיצה מהמיטה.
הלכתי לאמבטיה התקלחתי הכי מהר שאני יכולה,שטפתי פנים וצחצחתי בזריזות אחר כך
ירדתי למטה במהירות (הבית שלנו 3 קומות) ירדתי למטה במהירות ונפלתי והחלקתי במדרגות עד למדרגה האחרונה והתחלתי לצחוק.
אמא,אבא,מאור,מתן ותומר ראו את זה והתחילו להתפקע מצחוק.
ניסיתי לאכול מהר את הקורנפלקס עם החלב שלי וכל הקורנפלקס והחלב נשפכו עליי (מזל שהייתי עם פיגמה) וגם עכשיו אמא,אבא,מאור,תומר ומתו התחילו לצחוק עליי,הם צחקו את הצחוק של החיים.
(כן כן,אני מודה אני נזק בבוקר,אבל תכלס מה,אשמתי שאני צריכה להתארגן מהר כדי לא לאחר לבית ספר?!)
מאור:"אחים שלי יש לנו אחות סטלנית".אמר מאור והוא אמא,אבא,מתן,ותומר צחקו.
אני:"מי מדבר,הסטלן הראשי. אמרתי וכולם התחילו לצחוק.
עליתי לחדר לשים בגדים.
שמתי חולצה של בית ספר לבנה,מכנס כחול כהה עם סרט לבן כזה וסנדלים לבנות מהממות,סידרתי את השיער,עשיתי פן,התאפקתי בקטנה (שמתי אודם לא כל כך חזק כי בכל זאת,אני כולה הולכת לבית ספר,שמתי איילינר דק) לקחתי את האייפון המטשלם שלי ויצאתי מהחדר.
ירדתי במדרגות ואז שמעתי שריקות,הסתקלתי לצד וראיתי את תומר,מתן ומאור שורקים לי.
הסתכלתי עליהם וחייכתי.
מאור:"הופהה הופהה,מי זאת היפה הזאת?!."
תומר:"איזה אחות כוסית יש ליי." אמר
מתן:"איזה מושלמתת" אמר.
"תודה יפים שלי מאוהבת בכם,אבל לא צריך להגזים,אני כולה הולכת לבית ספר". אמרתי
לקחתי את התיק של הבית ספר,אמרתי לכולם ביי ויצאתי לבית ספר.


תגובות (5)

תמשיכי

07/08/2013 11:41

תמשיכיייייי….

07/08/2013 11:50

תמשיכי

07/08/2013 12:15

תמשיייכיייי !

07/08/2013 14:47

תמשיכייייי!!!! מהמם!!!!!
לא שמתי לב שהעלת פרקקק

08/08/2013 08:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך