האם יש באמת אהבת אמת? פרק 4

23/08/2014 661 צפיות 2 תגובות

הוא חייך לכיווני ואמר "היי הרבה זמן לא ראיתי אותך",והיתחבקנו חיבוק של ידידים טובים.
"מאור ,תזמין את החבר שלך דני!" אמרה טלי במהירות , "אוקיי" אמר בחיוך מאוזן לאוזן "ונשחק אמת או חובה". לא ממש הבנתי למה הוא מחייך בחיוך כזה אבל אולי חשבתי שהוא פשוט שמח שהוא חזר הייתה אחרי שבוע עמוס בפנימייה. אחרי 10 דקות הגיע דני וטלי הלכה להביא בקבוק בשביל המשחק. "מאור,זאת דנה שסיפרת לי עליה?" דני אמר עם חיוך תמים, מאור לא ענה אך הוא הסמיק ,תוך רגע דנה באה עם הבקבוק ועם ילדה נוספת, "זאת מאיה" אמרה טלי עם חיוך קטן "היא תישאר פה עד מאוחר". מאיה היא יחסית נמוכה ,צבע עיניים שלה שחורות ושיערה בצבע חום. התחלנו לשחק ויצא לטלי לשאול את דני:"אמת או חובה?" טלי שאלה,"חובה!" ענה במהירות,"עליך לנשק את מי שאתה מחבב",דני קם ונישק את מאיה בשפתיים במהירות.
עוד פעם סיבבנו את הבקבוק ויצא למאיה לשאול את מאור:"אמת או חובה?",אמת!" ענה כאילו שאין מחר,"האם אתה מאוהב במישהי שנימצאת פה?" שאלה עם חיוך קטן, הוא חשב לשתי דקות וענה "כן" וכולו הסמיק.
עוד פעם סיבבנו את הבקבוק ויצא לדני לשאול את דנה:"אמת או חובה?"שאל,"חובה" עניתי בפחד,"עליך לנשק את מאור עם לשון (נשיקה צרפתית)" אמר במהירות עם חיוך ערמומי, קמתי והיתנשקתי עם מאור , נשיקה צרפתית וכולם היו בשוק. אחרי דקה של נשיקה כולי הייתי בהיתרגשות כי זה היה פעם הראשונה שהיתנשקתי נשיקה צרפתית וכולי הייתי קפואה בלי יכולת לזוז, "נוו,איך הנשיקה הראשונה?" טלי שאלה בחיוך , "בסדר" עניתי במהירות. שמעתי את מאור ודני מדברים עליי ועל הנשיקה , ראיתי את החיוך שלו אך ניזכרתי במארק והבנתי שעשיתי טעות גדולה כי אני אמורה בקרוב לצאת איתו לדייט!! התחלתי לדאוג ולהיכנס לפאניקה."אפשר לדבר איתך?"שאל מאור בחיוך ,"תשמע, מה שהיה פה (הנשיקה ) לא יוצא מפה!" אמרתי בצעקה,ראיתי את המבט העצוב שעל פניו אך לא יכולתי לחשוב שאני בוגדת במארק!
אחרי דקה של עצבים שמעתי כל מוכר מחוץ לחלון………


תגובות (2)

מאוד אהבתי את הסיפור שלך. תמשיכי
אשמח אם תקראי את הסיפור שלי:)

23/08/2014 16:07

תמשיכי

30/08/2014 03:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך