הברבור היפה – כמו השתקפות במראה: פרק 3 : מקום לצידך

time machine123 19/04/2017 604 צפיות אין תגובות

אביטל ניתקה ממיכאל והביטה בו ללא אומר.
מיכאל הביט בה חסר מילים . הוא חשב שמבחינתה הכול עוד עובד ביניהם. אבל לא , עיניה של אביטל הביעו אחרת ממה שהוא הרגיש.
" מיכאל . צר לי לבשר לך שאני לא מרגישה כמוך. מה שהיה בנינו נגמר פה. אתה לא תבוא אליי לפה ותנסה לשכנע אותי על ידי נשיקות שאני כן אחזור אלייך.. כי פה מה שהיה נגמר." אמרה אביטל והתאפקה שלא לבכות מרוב העצב שהיא הרגישה.
" אל תגידי שזה נגמר. היה לנו דבר יפה שנוצר וגדל עם הזמן, ואת אומרת לי שאת רוצה שניפרד? את יודעת מה? אני לא מקבל את זה! גבריאל התקשר אליי להודות על כך שאני ואת נפרדנו. בשבילי הקשר שלנו חשוב כל כך שאני לא אהיה מוכן לתת לו את התענוג לראות אותנו מסיימים את הקשר." אמר מיכאל ועזב את הבית בכעס.
אביטל התחילה לפרוץ בבכי תמרורים. עכשיו היא תלך לסטודיו ותצטלם ובכלל לא תהנה שמצלמים אותה.
איך היא אמרה " לא" למיכאל? היה ביניהם דבר יפה כל כך שרק נבנה בשלבים הראשונים של האהבה והיא הרסה את הקשר עם מיכאל במו ידיה.
טעמה של הנשיקה עדיין טמונה בפיה והיא נותרה קפואה כל פעם שמיכאל נישק אותה.
לא ברור לה למה היא אמרה לו " לא" ולמה היא נתנה לו ללכת.
עכשיו היא הצטערה שהיא אמרה שמבחינתה הקשר ביניהם נגמר.
בדיוק , כשהיא סיימה לנגב את הדמעות האחרונות של הבכי. היא שמעה דפיקות על הדלת.
" שלום , חזרתי!" קרא מיכאל והביט בה בעיניים מקוות.
" מיכאל, טעיתי. אני רוצה שנחזור להיות יחד. חשבתי שאני אוכל לשכוח אותך. השלתי את עצמי , האם אתה תסלח לי?" שאלה אביטל בחיוך שגרם למיכאל להינמס בקרבו.
" חשבת שתוכלי לשכוח אותי בקלות?" אמר מיכאל וצחק , הוא התקרב אליה ונישק אותה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך