הברווזונת המכוערת פרק 22 – צעקה בגרון

time machine123 14/01/2018 583 צפיות אין תגובות

גל המשיכה ללכת הלאה והבטיחה לעצמה שכף רגלה לא תדרוך בבית הספר הזה. היא צריכה לשכוח את גבריאל וזהו.
היא בכתה בקול תוך כדי שהיא הלכה בדרכה. למה היא צריכה לסבול בגלל גבריאל? עליה למצוא מישהו שבאמת ראוי להיות איתה , שלא ירגיש אליה בערך ולא חצי. היא צריכה מישהו שירגיש אליה בדיוק כמו שהיא מרגישה כלפיו.
איך שהיא נישקה את גבריאל אז והיא נפגעה מהדרך שהוא הבהיר לה שהוא אינו מסוגל לבגוד באביטל.
איך היא בכלל ממשיכה והמשיכה לאהוב אותו בתוך תוכה.
היא צריכה לשכוח אותו וזהו. לא מגיע לה לסבול ככה בגלל שהיא ראתה שאביטל וגבריאל התנשקו לה מול הפרצוף.
אביטל וגבריאל נכנסו לתוך הבניין ואינם הבחינו שמיכאל בא בעקבותיהם כדי לעקוב אחריהם.
אני חייב לעשות משהו כדי שאביטל תחזור לזרועותיי. חשב מיכאל לעצמו.
אביטל וגבריאל הביטו זו בזה במבוכה ובמקום לדבר זו עם זה , הם שתקו משום מה.
" גבריאל , תבטח בי , רק אהבתי את השיר שמיכאל כתב לי. זה הכול." הוסיפה אביטל בנימה קלילה.
" כן , את לא מבינה שהוא מנסה להחזיר אותך אליו בכל מחיר?, אם השיר שהוא כתב לך היה עלייך , אז מה יהיה איתו בהמשך?" קרא גבריאל בעצבנות.
" אני לא מבינה למה אתה כל כך מקנא." קבעה אביטל לבסוף.
" כי אני רואה שעדיין אכפת לך ממנו." הוא אמר לה בעצבנות וקם ממקומו והלך משם.
אביטל לא הבינה מה קרה לו ולמה הוא הגיב ככה.
מיכאל הבחין בה וניצל את ההזדמנות שגבריאל נעלם בשביל לשבור את הקרח ולנסות להתקרב לאביטל.
" מה העניינים?" הוא שאל את אביטל והביט בה בסקרנות.
" טוב , זה כל כך מעצבן." אמרה אביטל בעצבנות. מיכאל שלח יד מלטפת לעברה בשביל להרגיע אותה.
" מה מעצבן אותך? גבריאל?" שאל אותה מיכאל בסקרנות.
" כן , אני לא מבינה אותו לפעמים. הוא מקסים אבל הוא יכול לקנא מאוד! כבר הסברתי לו שאני איתו בגלל שבחרתי להיות איתו. לא בגלל סיבה אחרת." קראה אביטל בהרהור.
מיכאל התקרב אל אביטל וניסה לנשק אותה . " למה שלא ננסה שוב , אביטל? אני אוהב אותך באמת והפעם אני מבטיח שלא יהיו מכשולים." אמר לה ונישק אותה.
גבריאל חזר וראה אותם ביחד , את אביטל ומיכאל מתנשקים. הוא חשב שהוא כבר גרם לאביטל להוציא מהראש ומהלב את מיכאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך