זאת עם המשקפיים P:
סורי על האיחור אבל מקווה שאהבתם :)))
תקראו בבקשה את נישמת מלאך הוא ממש יפה וזה חשוב לי :)))

הבת של השטן פרק 23 (^_^)

סורי על האיחור אבל מקווה שאהבתם :)))
תקראו בבקשה את נישמת מלאך הוא ממש יפה וזה חשוב לי :)))

אבריל רצתה לצרוח על הנרי .
איך הוא יכול להפיל עליה את עניין הפנימייה כשרק לפני ימים ספורים הוא הודיע לה שמגרשים אותה מאותה עיר .
היא פרצה בריצה במעלי המגרדות וכשהיגיע לחדרה היא פשוט התמותתה על מיטתה והרטיבה אותה בדמעות .
"אבריל " נשמע קולה הרך של מרי . אבריל לא ענתה ולא הרימה את מבטה . "תשמעי מתוקה אני מבינה אותך לגמרי אבל אין צורך שתגיבי כך " היא אמרה והתיישבה לצד אבריל על המיטה .
"את לא מבינה אותי עם היית מבינה היית מסלקת את הנרי ,לא היית מנסה לשכנע אותי ללכת " אבריל ידעה שהיא נשמעת רעה אבל היא הייתה חייבת להוציא את כל הרגשות העצורים בליבה .
"אני לא מנסה לשכנע אותך ללכת אני פשוט אומרת שאת צריכה לעשות את הדבר הכנון " היא אמרה ונימת קולה לא השתנתה ,היא נשארה רכה ,אימהית .
אבריל הביטה בעינייה של מרי .היא חייכה עליה חיוך מעודד .
"אני לא יכולה ללכת הם גירשו אותי " אמרה אבריל ומשכה באפה .
"את חייבת לעשות את מה שטוב בשבילך ולא לחשוב על הסביבה " אמרה מרי עדיין בקול אימהי .
אבריל לא ענתה ,מרי הניחה את ידה על בירכה של אבריל רק לרגע ואז יצאה מעליית הגג .
אבריל פשוט ישבה על המיטה בשקט ,בלי לבכות או לחשוב על שום דבר מלבד מה שאמרה מרי .
"תעשי מה שטוב בשבילך בלי לחשוב על הסביבה " המשפט ההד במוחה שוב ושוב .
היא קמה מהמיטה וניגשה על החלון היא הביטה בנוף הירוק שנצבע בצבעי שקיעה אדומים .אדום , צבע השטן .
לפתע כמו משום מקום הופיעה לפניה אופנוע שחור האדם שרכב עליו לבש קסדה שחורה ונסע לכיוון הבית .
לאחר שעבר את השער הוא נעצר לא רחוק מחלונה של אבריל ,הוא הוריד את הכסדה מראשו ואת אבריל הציף גל של הקלה . זה היה ריין והוא היה כאן בדיוק שהיא רצתה לברוח מהכול . לברוח איתו.
ריין הביט למעלה ועיניו הצטלבו עם עינייה של אבריל ,הוא חייך והיא הבינה את הרמז .
בהחלט של רגע היא ירדה נעלה את נעליה ויצאה מהחדר בשקט מוחלט היא יצאה מהדלת האחורית ושמעה את הנרי עדיין מדבר עם דיוויס . הם לא ראו ולא שמעו אותך .
"ריין " היא קראה עליו כשיצאה מטווח השמיעה של הבית , ורצה עלי לחיבוק . הוא נראה נבוח אבל החזיר לה חיבוק חם .
"אני כל כך שמח לראות אותך " הוא אמר והרים את מבטה עליו .
"גם אני אבל … למה באתה עכשיו ?" היא שאלה והרגישה מעט לא מנומסת .
"אני … אני לא יודע פשוט הרגשתי שאני צריך לבוא " הוא חייך חיוך לבן ." שנלך? " הוא שאל והושיט לעברה קסדה נוספת ,לבנה .
אבריל לא ענתה רק לקחה מידיו את הקסדה וציפתה בקוצר ללכת כמה שיותר רחוק מהנרי ,מדיוויס ומבית החווה של משפחת גרסיה .


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייי

11/11/2013 08:03

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

11/11/2013 09:00

קראתי עכשיו את כל הפרקים שפיספסתי (12 פרקים)
והסיפור שלך מושלם
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי

11/11/2013 09:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך