einav160
שבוע טוב♥

הגבול שבין שנאה לאהבה הוא דק -פרק 2

einav160 10/01/2015 973 צפיות 6 תגובות
שבוע טוב♥

מנקודת המבט של מאי-
קמתי משינה ובדקתי באייפון לראות מה השעה וראיתי שחברות התקשרו אליי אבל קודם חזרתי לרוני.
״קופה מה רצית?״שאלתי תוך כדי פיהוק.
״אני במצב חירום אין לי מה ללבוש!״היא צרחה בפלא ורציתי להרוג אותה,עוד רק קמתי משינה. לבסוף החלטנו שהיא תבוא אליי ותיקח ממני שמלה ואני בינתיים נכנסתי להתקלח. חשבתי על היום הזה,ביום הזה בהחלט היו הפתעות לא נעימות וחשבתי על סער והחבר׳ה הערסים שלו והתמלאתי עצבים.
"לא בזבזת שנייה אה?״שאלתי בגיחוך כשיצאתי מהמקלחת וראיתי את רוני מחפשת בארון שמלה.
״מה את צוחקת יש רק עוד שעה״ ענתה והמשיכה לבלגן לי את ארון השמלות.
״בסדר אחותי אנחנו תמיד דופקות איחור אופנתי״ אמרתי ברוגע,אני לא ממהרת לשום מקום.
״צודקת טוב מצאתי את השמלה המושלמת״ היא חייכה בסיפוק.
״טוב שנתחיל להתארגן?״ שאלתי והיא הנהנה ושמנו מוזיקה על פול ווליום.
ייבשתי את השיער הרטוב שלי ועשיתי פן. לבשתי שמלה ירוקה קצרה שמדגישה את צבע העיינים שלי ,היא צמודה בחזה ומתרחבת אחרי המותניים עם כתפיות דקות. מרחתי איילנר ,מסקרה,קצת סומק ואודם בהיר כדי לתת טיפה צבע בשפתיים.שמתי סיליקון בשיער ונעלתי נעלי עקב שחורות,התזתי בושם והייתי מוכנה.
״אחותיי הפצצה״ צעקה רוני וצחקתי.
״מי שמדברת תראי אותך ימושלמת״ אמרתי והיא באמת הייתה מושלמת, היא לבשה שמלה שחורה צמודה ונעלי עקב שחורות ועשתה בייביליס והייתה נראית כמו ברבי עם האיפור.
״יאלה בואי נצטלם נעלה תמונה לאינסטה״ היא אמרה והצטלמנו והעלתי תמונה והתגובות והלייקים לא איחרו לבוא.
הגענו למסיבה היה רועש ,זה היה בבית של תלמיד בכיתה יב והוא היה טחון. כולם אמרו לי שלום והייתה אוירה טובה.
״הנה הבנות בואי רוני״ אמרתי לה ומשכתי אותה לכיוון שלהן.
״איזה יפותת ״ צעקה ליאן וכולן הסכימו איתה.הלכנו לרחבת הריקודים ולא הפסקנו לרקוד.כמו בכל מסיבה הייתי חייבת לשתות קצת, לקחתי כוס עם וודקה ושתיתי וזה עשה לי טוב.לקחתי עוד אחת לפני שאחזור לריקודים ובדיוק שהסתובבתי לכיוון רחבת הריקודים סער עמד שם מסתכל עליי במבט משועשע.
״את ושתייה? אני רואה טוב?״ שאל בגיחוך.
״מה אתה רוצה ממני?״שאלתי בעצבים.
״אמסלם למה ישר להתעצבן עוד רק התחיל הערב״ הוא התקרב אליי ולחש לי באוזן ״אני חייב להגיד שאת יפה מתמיד היום״ ועברה לי צמרמורת בגוף אבל לא התייחסתי לזה וחייכתי חיוך ציני והתקדמתי לרחבת הריקודים.
״את באה לפה הרבה ?״ שאל אותי ילד משכבת יב באמצע הריקודים.
״ יש לך משפט פתיחה יותר עלוב?״ אמרתי בגיחוך.
״וואלה אמרו שאת קשה להשגה,לא חשבתי שעד כדי כך״ הוא ענה.
״הם צודקים״ חייכתי והסתובבתי לרקוד עם חברות. שתיתי עוד כוס וודקה ואותו ילד לא הרפה והחזיק לי במותניים ורקדנו צמוד אני הייתי קצת מסטולה אבל זה היה כיף.
״תעזוב אותה!״ צעק אביאל,והילד מיהר להתרחק מישם.
״אני לא יכול איתך יותר תפסיקי לשתות במסיבות״ אביאל צעק ולקח אותי מהמסיבה וכולם שמעו את הויכוח ביננו,רציתי להישאר אך הוא לא נתן לי וגרר אותי לבית.

מנקודת המבט של אביאל –
וואלה אחלה מסיבה,ישבנו אני והחברים שתינו ועישנו נרגילה. ראיתי שסער והחבר׳ה שלו נכנסו והסתכלנו אחד על השני בעצבים והמשכנו כרגיל. נתנאל בא להגיד שלום וחזר לסער בטח הם יזיינו מישהי עוד כמה דקות,כמו שהיינו עושים פעם במסיבות כל אחד תופס מישהי בתחילת הערב.
״אחי זאת לא אחותך?״ שאל יוסי.
״נמאס לי מההתנהגות שלה״ קמתי בעצבים וגררתי אותה מישם ושמתי לב שסער גיחך כשראה את הויכוח שלנו אבל לא התייחסתי ולקחתי אותה לבית.
״וואי מצטערת אביאל לא שמתי לב שהיא שתתה הרבה״ רוני אמרה מתנשפת כשנכנסה לבית שלנו בזמן שהחזקתי את השיער של מאי כשהיא מקיאה.
״וואלה אני סומך עלייך שתשמרי עליה וכל פעם מחדש את מאכזבת״ אמרתי ולא הסתכלתי עליה אפילו,היא באמת איכזבה.
״פשוט הכרתי מישהו וראיתי שהיא רוקדת עם הבנות בכיף אז לא שמתי לב לכל מה שקרה״ היא אמרה במהירות.
״את לא צריכה לתת לי הסברים״ עניתי לה והסתכלתי עליה במבט רציני.
״אמרת שאיכזבתי אז רציתי שתבין מה קרה״ היא ענתה ביובש.
״סבבה ״ עניתי בקצרה והכנסתי את מאי למקלחת.
״וואלה אני באמת סתומה שמסבירה לך ״ היא אמרה בעצבים. ואני שתקתי,העדפתי לשתוק כי זה יגרום לריב כמו תמיד.
״אומיגאדדד ״ מאי צרחה בטח בגלל המים הקרים.
״זה מגיע לך״ עניתי ברצינות.
״סליחה אביאלי אני באמת מצטערת ״ היא השיבה בהתנצלות.
״כמו תמיד את מבקשת סליחה, צריך לשים סוף לזה.את לא יכולה כל מסיבה להשתכר ולרקוד צמוד עם מישהו ״ עניתי בעצבים שאני נזכר בסיטואציה הזאת.
״אתה צודק מבטיחה שאשתדל פעם הבאה״ אמרה ונתנה לי נשיקה בלחי ויצאה מהמקלחת עם רוני שהסתכלה עליי במבט שלא מבטא שום דבר ויצאה איתה.

מנקודת המבט של רוני-
קמתי משינה,הסתכלתי סביבי וראיתי את מאי ישנה כמו תינוקת,בטח עייפה מאתמול. בדקתי בגלאקסי מה השעה וחייכתי כשראיתי שגיא,ההוא שהכרתי אתמול שלח לי הודעה.
׳נעלמת לי׳ הוא שלח אתמול בלילה.
׳מצטערת היה מקרה חירום עם מאי,בוקר טוב׳ עניתי בחזרה והחזרתי את הגלאקסי למטען.
״בוקר טוב קופה״ צעקתי למאי כשאני מרביצה לה עם כרית.
״זה נראה לך דרך להעיר בנאדם??״ שאלה בעצבים תוך כדי פיהוק.
״את רוצה לאחר?כי לי לא אכפת״ אמרתי בחיוך מתגרה והיא ישר קמה ובדקה באייפון שלה מה השעה.
״ואי קומי עכשיו להתארגן יש לנו רק עשרים דקות ואני נכנסת להתקלח לנקות את האלכוהול מאתמול״ אמרה במהירות ונכנסה להתקלח לפני שהספקתי להגיד משהו.
לקחתי מהארון שלה שורט בהיר וחולצת ביצפר אדומה ומארון הנעליים סנדלים שחורות. הסתכלתי במראה והשיער שלי היה נראה כאילו עבר תאונה אז עשיתי מחליק והשפרצתי בושם.
״טוב אני מתלבשת את מצחצחת שיניים״ אמרה בלחץ כשיצאה מהמקלחת.
״תנשמי את תאחרי רק פעם אחת לא יקרה כלום״ אמרתי בצחקוק,ידעתי שזה יעצבן אותה.
״את יודעת שאני לא אוהבת לאחר לשיעור״ אמרה כמובן מאליו תוך כדי שהיא לובשת חולצת ביצפר ורודה.
״ראיתי שאת וסער דיברתם אתמול״ אמרתי בחיוך.
״אל תחשבי על זה אפילו! הוא תמיד אהב להציק לי וזה מה שהוא עשה אתמול״ צעקה בגועליות כשהיא מסתכלת עליי מהמראה.
״עד כדי כך הוא היה נורא?״ שאלתי בציניות.
״עד כדי כך את מצחיקה?״ החזירה בציניות.
״יאללה אין זמן לשטויות בואי נצא״ הוסיפה ולקחנו את הפלאפונים.
״מה עם אביאל?״ שאלתי בהתעניינות.
״ובאמת זכור לך שאביאל בא לבית הספר אחרי מסיבה?״ שאלה בגיחוך ויצאנו מהבית שלה. ״הכרתי אתמול מישהו״ אמרתי בחיוך כשהעברתי נושא כי לא רציתי לדבר על אביאל,וכמו סתומה שאלתי עליו.
״פרטים ועכשיו!״ אמרה בקול מתלהב.
״ועוד את קוראת לי ילדה מתלהבת״ מלמלתי בגיחוך.
״שמעתי את זה ואם היית רואה את החיוך המתוח שלך היית מבינה״ אמרה מרוצה. סיפרתי לה שהחלפנו מספרים ושהוא כבר שלח לי הודעה והמשכנו לדבר עד שהגענו לכיתה.
״אני לא מאמינה שאני מאחרת״ אמרה בהיסטריות שכולם כבר בתוך הכיתות.
״תני לי לסדר את זה ״ אמרתי ונכנסנו לכיתה.
״בוקר טוב לכן, ממך מאי לא ציפיתי לזה״ אמרה בקול קשוח והסתכלה על מאי.
״ מאי לא אשמה, אני לא הערתי אותה״ עניתי בחיוך מזויף כששמתי לב שמאי לחוצה.
״בסדר מאי לך זה פעם ראשונה אבל לך רוני יקירתי זה כבר בלתי נסבל״ אמרה בייאוש ממני וסימנה לנו לשבת.

מנקודת המבט של סער-
״כוסעמק מי חופר על הבוקר״ מלמלתי בעצבים ועניתי למי שהתקשר כבר כמה פעמים.
״אחי אני גם מת מעייפות אבל זה רק היום השני אז כדאי שתקום״ אמר נתנאל בעייפות.
״מה נהיית לפלף אתה יודע שאני לא קם אחרי מסיבה״ עניתי בעצבים.
״יאלה תפסיק לזיין תשכל וקום אני כבר בבית ספר ומישהי פה שואלת עליך״ אמר וניתק. הרס לי את השינה החרא הזה,קמתי להתארגן ולבשתי חולצת ביצפר אפורה וגינס כהה עם קרעים ואת הנעלי אדידס שאני חורש עליהם,בושם ועליתי על האופנוע לבית ספר.
״שמעת מישהי קפצת מהמיטה אה?״ נתנאל צחק כשנכנסתי למחששה.
״יבן זונה הרסת לי תבוקר עם החפירות שלך״ אמרתי בעצבים והדלקתי סיגריה,בוקר זה לא בשבילי.
״קיצר אחי איזה אחת שווה שאלה עליך״ אמר בחיוך.
״וואלה לא מפתיע״ עניתי בחוסר התעניינות.
״קוראים לה נופר,מוכר לך?״הוא שאל בסקרנות.
״אתה יודע שאני לא זוכר שמות״ עניתי ולא ידעתי על מי הוא מדבר.
״הנה אתה מאמייי״ מישהי מטורפת צעקה כשנכנסה למחששה ונתנאל סימן לי שזאת היא.
״אז מאיפה אנחנו מכירים?״ שאלתי כשהיא התיישבה עליי.
״מאמי שכבנו אתמול״ היא ענתה בחיוך,וואלה לא יזיק לי סקס על הבוקר ולקחתי אותה לשירותים.

מנקודת המבט של מאי-
״אני לא יכולה לשמוע יותר על הורדוס״ אמרתי לרוני מיואשת.
״יש עוד שעה את קולטת?לא יודעת איך נשרוד״ היא ענתה ושמה את הראש על השולחן.
״יצאתי לשירותים״ מלמלתי. סידרתי את עצמי במראה ונכנסתי לאחד התאים ושמעתי צחקוקים מהתא שלידי.
״אוח אתה טוב מדי״ שמעתי את נופר וחשבתי שאני עומדת להקיא.
״אני הטוב ביותר״ אמר סער בהתנשאות,כלכך איכס!
״למה אנשים צריכים לשמוע אותכם על הבוקר?״ צעקתי כדי להרוס להם את הסקס.
״הקנאה נוטפת ממך״נופר צעקה.
"אל תתייחסי אליה עכשיו" שמעתי את סער אומר לנופר,שתי אידיוטים. ישבנו בהפסקה בקפיטריה, אני רוני ועוד כמה חברות וידידים.
״מה את שבוזה לא מתאים לך״ אמר לי יניר,ידיד שלי.
״בגלל המסיבה מה אני יעשה לא כולנו כמוך עם כוחות על הבוקר״ עניתי ושמתי את הראש שלי על הברכיים שלו.
״יש לי דרך לעורר אותך״ ענה תוך כדי שהוא מלטף לי את השיער.
״איכס יניר מה אתה דפוק״ צעקתי בגועליות.
״יש לך ראש כחול יא דפוקה״ הוא צחק והחטפתי לו מכה בכתף.
״טוב תפסיייק סתכל כמה אנשים מסתכלים עלינו חושבים שאנחנו בהמות״ אמרתי בצחקוק שאני מסדרת את השיער אחרי שהלכנו מכות.
״וממתי לגברת מאי אכפת מה חושבים עליה?״ שאל בחיוך.
״לא אכפת פשוט אני לא אוהבת שכולם מסתכלים ויחשבו עלינו דברים״ עניתי והסתכלתי על האנשים שהסתכלו עלינו,אחד מהם היה סער.
״למה שלא יחשבו?״ הוא שאל בחיוך והתקרב אליי.
״אתה מנצל את זה שאביאל לא בא היום אה?״ שאלתי צוחקת.
״אפשר לומר״ הוא ענה והתקרב יותר. האמת שיניר היה נראה טוב אבל תמיד ראיתי אותו רק כידיד לא משהו מעבר.
״יניר״ אמרתי ברצינות ותוך שנייה הוא נישק אותי.
״יניר אתה יודע שזה לא ילך״ אמרתי מתנצלת כשהפסקתי את הנשיקה.
״מצטער, לא יקרה יותר״ הוא ענה בחיוך עקום.
נקודת המבט של סער-
וואלה לא האמנתי שאמסלם ילדה כזאת.גם משתכרת,מתנשקת איתו ורוקדת צמוד עם אחר.נכנסתי לכיתה וראיתי אותה עם הפמליה שלה,היא שמה לב אליי וגלגלה עיניים.
״אז מה בנות שמעתן על המועדון שנפתח מחר?״ שאלתי בחיוך,ידעתי שזה יעצבן אותה שאני נכנס לה לשטח.
״כן את האמת רציתי להגיד לכן עליו״ אמרה איזה אחת כשהסתכלה על מאי.
״אם אתה בא אנחנו נהיה שם״ אמרה אחת אחרת וקרצה לי.
״תבואו יהיה כיף״ עניתי וקרצתי להן.
התקדמתי לצאת מהכיתה ומאי סובבה אותי עם היד.
״אתה מוכן להסביר לי מה הקטע שלך?!עד חברות שלי״ היא לחשה בעצבנות.
״אמרתי לכולן לבוא כמה שיותר זה טוב, יותר כוסיות״ לחשתי בחיוך.
״איכס לא מספיק שדפקת את נופר ושמעתי את זה עכשיו אני אצטרך לשמוע ממישהי שדפקת אותה?״ היא שאלה נגעלת.
״ככה את מזלזלת בחברות שלך?״ שאלתי בכיווץ גבות.
״לא כולן חברות אמיתיות שלי״ היא מלמלה ושמעתי את זה,העדפתי להעביר נושא.
״ובקשר לנופר,תודי שהיית מתה להיות במקומה״ לחשתי משועשע.
״תתבגר,לא כולן יזרקו את עצמן עליך״ היא אמרה בזלזול.
״תתפלאי״ והוספתי,
״וחוץ מיזה את נראית לי אחת שתזרוק את עצמה,בכל זאת כל פעם מישהו אחר״ עניתי בהתחכמות והיא הביאה לי וואחד סטירה.
״אתה לא תדבר אליי ככה,אתה אפילו לא מכיר אותי!״ היא צעקה כשכל המבטים מופנים אלינו.
״וגם לא רוצה להכיר״ עניתי בקרירות ויצאתי מהכיתה לפני שהמורה תבוא ותשגע אותי


תגובות (6)

וואי ממש אהבתי את הסיפור.
תמשיכייי♥

10/01/2015 23:27

מקסים !! נהנתי לקרוא :)
בהצלחה ומצפה להימשך !!

10/01/2015 23:35

תמשיכיי:)

10/01/2015 23:38

תמשיכי

10/01/2015 23:56

וואוו וואוו וואוו מחכה להמשך דחוף!!

11/01/2015 00:24

תמשייכיי דחוף !!!

11/01/2015 16:26
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך