LIAN67
אני מקווה שאהבתם את הפרק הזה ומצטערת שלא העלתי כמה ימים אבל נתתי את נשמתי על הפרק הזה ואשמח לתגובות :)

הגבר שהרס את חיי !! – פרק 6

LIAN67 16/04/2014 1323 צפיות 3 תגובות
אני מקווה שאהבתם את הפרק הזה ומצטערת שלא העלתי כמה ימים אבל נתתי את נשמתי על הפרק הזה ואשמח לתגובות :)

2010

" אוף מה חייבים ללכת למסיבה של סטיב הזה שלך " אמרתי למיכל שבנתיים בילגנה את הארון שלי בשביל לחפש לי מה ללבוש , " כןן אליאנה נמצא לך איזה בחור חושני כזה " אמרה לי וקרצה גיגלתי את עיניי כשהיא אמרה לי את זה . " הנהההה " אמרה לי והוציא לי שמלת מיני אדומה שפתוחה בגב , החמצתי את פרצופי לכמה שניות ולפתע הרגשתי את השמלה פוגעת לי בפניי ושומעת את צחוק של מיכל מתגלגל וכשראתה איך המבט שלי נהפך לרציני הפסיקה לצחוק .
מדדתי את השמלה לצערי הרב עומדת מול המראה ורואה איך שהשמלה יושבת לי בול לגוף מבליט את כל הקימורים כאילו תפרו לי את זה בול למידה שלי . " ואווווו אלייי איזה כוסית את " אמרה לי ושרקה הובכתי בטירוף , " וואי וואי אלי איזה אדומה את כולה אני , רק מדמיינת אם גבר היה מחמיא לך " אמרה לי שראתה אותי מובכת .
" את לא חושבת שזה מוגזם ? זאת כולה מסיבה רציתי לשים הכי פשוט " אמרתי לה היא סובבה את הפנים שלה אליי והסתכלה עליי במבט רצחני ביותר " אליאנה סתמי אנחנו צריכות להיות הכי יפות שם ואגב אפילו אם היית שמה מדי אסירים זה היה יפה עלייך אבל אני רוצה אותך כוסית אש " השיבה לי שבנתיים העבירה את שיערה במחליק .
" זהו יאלה ניצא ? " שאלה מיכל שהסתכלנו לכמה שניות על המראה אם יצאנו בסדר .

נכנסו לבית של סטיב רואה איך מיכל נשאבת בתוך האנשים נאנחת בייאוש הבנתי שעכשיו איבדתי אותה .
שמה לב שהבנים גדולים מאיתנו בכמה שנים טובות , מנסה להידחף לעבור בין האנשים אך הייתה כמות ענקית של אנשים , עוברת במסדרון נועצת מבטים באיך שהבנות הנמרחות על הבנים והבנים שיכורים אמרתי לעצמי בלב עד כמה שאני ילדה תמימה ולא שמה לב עד כמה שהעולם מתנהג ככה .
"סליחה איפה השירותים " שאלתי בחור שהיה ניראה שפוי איך טעיתי הוא הסתכל עליי ונשך את שפתיו " בואי נילך ביחד אני יראה לך איפה זה " השיב לי בחיוך ערמומי הבנתי שעשיתי טעות ששאלתי ביכלל אותו מסובבת את פניי מחפשת את מיכל או לפחות מישהו מוכר ורואה מרחוק את מיכל יושבת צמוד לסטיב נהנת וצוחקת מהדיבור שלו. התעצבנתי כלכך על זה שהיא נעלמה לי מהעיניים ועוד יותר שנשארתי לבד בודדה בין כל האנשים החרמנים האלה .
דחפתי את הבחור שניסה להצמיד אותי אליו והתחלתי לצאת במהירות ליציאה מהבית .
יוצאת לרחוב בצעדים איטים רואה אנשים בודדים עומדים ושואפת את האוויר הצח ומחייכת לעצמי שסוף סוף יש שקט . ממשיכה ללכת רואה ספסל קטן מתיישבת עליו ונאנחת קלות שיצאתי בהקלה מהבית מבלי צרות אך שמה לב שהתחיל להיות קריר מנסה ללחמם את גופי בשתי ידיי אך לפתע מרגישה יד גברית מכסה את פי " אף פעם לא בורחים מימני " אמר לי בקול אפל , אני מרגישה איך שליבי מתחיל לפעום במהירות מרגישה איך עייני מתחילות להתמלאות בדמעות שיד השניה שלו מתחילה ללטף את גופי .
" שששש… אל תבכי " לחש לי והצמיד את שפתיו לצווארי והתחיל לנשק מרגישה איך שגופי קפוא , מרגישה מגעילה מהנגיעות שלו .
"דיי תעזוב אותי בבקשה " אמרתי לו בקול חלש שהדמעות בורחות מעיניי .
"תהיי ילדה טובה אני יעשה את זה בהכי עדינות " אמר לי בחיוך זדוני והעביר את ידו למתחת שמלתי . " תעזוב אותה !! " שמעתי קול חזק וגברי " עוף מי פה , לך לבחורות אחרות היא שלי " השיב לו והמשיך לגעת בי לעשת כרצונו . אך במהירות מרגישה איך שהבחור עף מימני פוקחת את עיניי רואה את אותו בחור על הריצפה זרוק ומטשטוש רואה גבר נאה מפותח עם מכנס שחור ומכופרת שפתוחה טיפה ורואים את החזה שלו " עוף מי פהה לפני שאני לא ישלוט על עצמי ותראה את עצמך בקבר מחר " אמר לו בקול מאיים וירק לידו .
אני משפילה את מבטי לריצפה מרגישה שוב פעם איך שעייני מתמלאות בדמעות שמה לב צל שעומד ליידי מרימה את מבטי ורואה שזה הבחור שראיתי אתמול שישבנו בבית קפה ושתינו את השוקו . אני רואה איך שעייני מסתכלות על עיניו הכחולות ופשוט היפנטו אותי .
" את בסדר ? " שאל אותי שעדיין הטון שלו טיפה עצבני ואני לא עניתי פשוט עשיתי עם הראש " לא " הוא התיישב לידי ואיגרף את ידיו בעצבים וסינן קללה בשקט .
" תו… תודה " השבתי לו בגמגום אך לכמה שניות שוב פעם עיניי יצאו דמעות אך במהירות מסחררת הוא הרים את ראשי " די תפסיקי לבכות " אמר לי בקול רגוע ועדין וניגב את דמעות שנפלו על פניי .
" עם מי את באת ? " שאל אותי בטון עצבני , בטון שאומר לי למה נשארת לבד מי המטומטם שהשאיר אותך לבד בין כל החרמנים האלה .
" עם חברה , היא הלכה לידיד שלה ואני נשארתי לבד לא יכלתי להשאר עוד שם אז יצאתי לנשום אוויר " עניתי לו כשהוא ליטף את פניי ראיתי את עיניו זעמו כשאמרתי לו את זה .
" בואי אני יקח אותך הבייתה " אמר לי שקם והושיט את ידי .
" לא , באמת תודה אבל אני יחכה לחברתי כשהיא תסיים " אמרתי לו " ממש , אני לא חושב שחברה שלך תילך בקרוב הבייתה ועוד לחשוב לשניה שאם לא הייתי בא היית נאנסת באכזריות לבחור הזבל בזה " אמר לי בעצבים הסכתלתי עליו לכמה שניות וחשבתי עד כמה שהוא צודק נתתי את ידי והוא עזר לי לקום , סידרתי את שמלתי שעלתה לי ראיתי מזווית שהוא הסתכל על גופי לכמה שניות והחזיר את מבטיו אליי הסמקתי ברמות הוא שם לב לזה והוא חייך .
" יאלה בואי " אמר לי והושיט את ידי . המשכנו ללכת אך פתאום עצרתי את הליכה הוא הסתכל עליי במבט מבולבל ולא מובן " רגע איך קוראים לך ? " שאלתי אותו .
" וויל " ענה לי הנהנתי את ראשי והמשכנו ללכת אך עצרתי שוב פעם את הליכה " רגע אבל אתה לא מסוקרן איך קוראים לי ? " שאלתי אותו . " אני יודע איך קוראים לך " אמר לי . הסתכלתי עליו ומרימה את גבתי " באמת איך ? " שאלתי אותו ומחייכת . הוא התקדם אליי קרוב מאוד שחשבתי שאין לי אוויר " אליאנה " ענה לי בקול חושני וחייך .


תגובות (3)

תמשיכיי !!

17/04/2014 01:51

היי,יש אתר נוסף שבו את יכולה לפרסם את הסיפורים\שירים שלך!
כנסי – http://bookcity.co.il/?utm_source=ref1539&utm_medium=referral&utm_campaign=ref1539

17/04/2014 06:10

אז ככה הם הכירו!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ואני לא סובלת את וויל!!!

17/04/2014 16:00
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך