הגלגל מסתובב- פרק 2

סתם כותבת 28/06/2015 1348 צפיות תגובה אחת

אז הנה עוד פרק.
הודעה חשובה מקווה שתזכרו ואני יזכיר שוב בפרק אחר: החלטתי לשנות לאור את השם לאושר.
הגעתי לאודישן, עוברת על הטקסט שלי, המחזה הוא סינדרלה, אבל בגרסה קצת שונה.
אני אמורה להיבחן בסצנה שבה סינדרלה מדברת עם האמא החורגת שלה.
אני עוברת שוב ושוב על הטקסט, למרות שאני כבר שחקנית רבת ניסיון ושנים, אני עדיין מתאמנת עוד ועוד בלי לזלזל.
״שאנייה, קוראים לך להיכנס״ , מישהי גבוהה אמרה לי, כנראה זאת המזכירה שם, היא ממש ממש נראת זועפת, כאילו ששמו אותה בעבודה שהיא לא רוצה להיות בה.
״שלום שאנייה״ , הבמאית ליה אמרה לי.
אני מכירה את ליה, היא חברה טובה שלי עוד מהתיכון, עבדנו גם בהפקות אחרות, היא באמת במאית גדולה, אני באמת מצטערת שהתרוקנו בזמן האחרון.
״היי ליה״, אמרתי וישבתי לידה, בבחינות ובמהלך החזרות אנחנו שומרות על מקצועיות כדי שלא יחשבו שאני התקבלתי בפרוטקציה.
״שאנייה אנחנו מחכות לליטל שתגיע, ליטל היא האמא החורגת, חוץ מזה מסתדרת עם התפקיד? יש לך הערות או משהו לא מובן?״ , היא שאלה.
״לא, ליה באמת שהכל מצויין ודווקא אהבתי את התפקיד, אבל יש. לי שאלה, אין עוד בנות שנבחנות לתפקיד?״ , שאלתי אותה.
״שאני את יודעת שלא, אני סומכת רק עלייך בתפקיד הזה, הוא תפור עלייך והאמת הבחינה הזאת היא יותר בחינה לליטל מאשר לך.״ , היא השיבה לי.
״אבל עזבי את זה עכשיו, ספרי לי מה איתך, מה עם אוראל ומרי?״ , היא שאלה.
״הכל בסדר, את יודעת רגיל, הם שובבים, גדלים וזהו״ , השבתי לשאלתה.
״מה עם שלי?״ , היא שאלה זאת קצת בעצבות, היא ושלי אחיות והן המון זמן בריב.
״שלי בסדר גמור, לומדת ועוזרת לי כרגיל, חבל שאת לא משלימה איתה.״ , אמרתי ואחר כך הוספתי, ״תבואי אלינו לביקור, ככה גם תוכלי אולי להשלים איתה.״
״אני יבוא״ , היא אמרה.
״אוי ליטל בדיוק בזמן, בואי היכנסי״ , ליה אמרה לבחורה הבלונדינית שנכנסה.
״שאנייה תכירי זאת ליטל, ליטל זאת שאנייה״ , ליה הכירה בינינו.
״שלום״ , אמרתי לליטל והיא השיבה לי גם כך.
״בואו נתחיל בבחינה, ליטל את האמא החורגת ושאנייה את סינדרלה אוקיי?״ , ליה שאלה את שתינו.
״אין בעיות.״ , ענינו שתינו (אני וליטל) ביחד.
״אוקיי אז תעשו את הסצנה בדף 5.״ , ליה הורתה לנו ואנחנו התחלנו.
״סינדרלה בואי הנה מיד!״ , ליטל אמרה בקול נרגז.
״כן, אמא חורגת?״ , דיקלמתי את השורה שלי בתשובה.
״סינדרלה יקירה אחרי שאבא נפטר קשה לי מאוד, גם לאחיות שלך קשה, אני צריכה ממך עזרה.״ , ליטל דיקלמה את השורה שלה ועשתה כאילו היא בוכה.
״אין בעיה, אמא חורגת, במה את צריכה את עזרתי?״ , אמרתי את השורה, בקול תמים.
״טוב אז בתור דבר ראשון, לאחיותייך אין איפה לישון, אז את תשני במחסן ודבר שני את תבצעי את מטלות הבית.״ , אליטל אמרה זאת ועל פניה הייתה הבעת שימחה וחיוך נמתח על שפתייה.
וכך המשכנו עד סוף הסצנה.
אחרי שסיימנו ליה אמרה לשתינו שהיינו מצוינות ושהחזקות מתחילות בעוד יומיים.
לקחתי את התיק שלי ובאתי ללכת ואז בדיוק ליה קראה לי, ״שאני מאמי את יודעת מצאתי כבר נסיך ואני רוצה שאנחנו ניפגש איתו ונעשה חזרות ממחר כדי לבדוק איך זה הולך ביניכם, זה בסדר מצידך?״ , היא שאלה.
״אין בעיה ליה, מה שתרצי אני יעשה.״ , השבתי לה, התחבקנו והלכתי.
היו לי עוד כמה סידורים עד שחזרתי הביתה ובסוף היום המתיש הזה הגעתי הביתה מאוד עייפה, שיחקתי קצת עם הילדים והלכתי לישון.


תגובות (1)

וואי תמשיככיי!!♥מושלם

28/06/2015 21:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך