אני יודעת שזה אולי קצת קצר, אבל,
אני מקווה שאהבתם!!!:) ♥♥♥

הדרך אל מציאת האהבה-פרק 8

13/11/2011 633 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שזה אולי קצת קצר, אבל,
אני מקווה שאהבתם!!!:) ♥♥♥

אני ועומר הלכנו לבית שלי מהבית שלו ביגלל טל…
"עומר, רוצה לבוא אולי לבית שלי?" שאלתי אותו, "אממ…, אוקיי…" הוא ענה לי.
כשהגענו לבית שלי אני ממש פחדתי שאמא שלי תהרוס הכל, ותהייה בבית….
"ההורים שלך בבית?" לחש לי עומר, "אני מקווה שלא…" עניתי,
למזלי אמא שלי לא הייתה בבית כשנכנסנו, ואז עומר אמר לי "ואוו, איזה בית יפה..", והמת, הבית שלי קטן יותר משלו, פחות רהיטים יקרים כמו שיש לו…, אז לא ממש הבנתי למה הוא אומר שהבית שלנו ממש יפה…, אז אמרתי לו, מיתוך נימוס כמובן "תודה", הובלתי אותו לחדרי, ואז הוא אמר לי "נופר, את יודעת שאת ממש יפה?, מאוד יפה?, הכי יפה?!?!", אז אני צחקתי, והיתנשקנו שוב…, מה לעשות?!, ככה אני ועומר, אוהבים מ א ו ד אחד את השני….

פיתאום שמעתי דפיקה בדלת, ברגע הזה אני ועומר ניבהלנו בסי הבהילות!!!, אני שמעתי את אמא שלי, קוראת לי מיבחוץ כדי ליפתוח לה את הדלת (כי המפתח היה אצלי…), אז אני אמרתי לעומר "עומר, נגיד שאתה ידיד שלי מהכיתה, ושבאת כדי שנעשה יחד את השיעורים, טוב??" עומר ענה לי "אוקי, אוקי…"
אני רצתי אל הדלת ופתחתי אות, עומר באותו הזמן ירד במדרגות, וישר כשאמא ניכנסה וראתה אותו היא לחשה לי "מי זה?, ולמה הוא בבית?!?!", אז עניתי לה "אמא, זה עומר, ידיד שלי מהכיתה, הוא בא לפה כדי לעשות איתי שיעורים, אל תפריעי לנו, טוב??", אז אמא ענתה לי "טוב, טוב…", ושאלה את עומר "נו, עומר, איך בכיתה?" "אממ..,בסדר, מה אני אגיד לך, כרגיל…" ואז אמא אמרה לי ולעומר בשיא חוצפתה "תקשיבו, אני רוצה שהייה כאן שקט, אז בבקשה תלכו לבית של עומר?, טוב?", אני ועומר ענינו לה בפה אחד "טוב, בסדר…", והלכנו…
בדרך לביתו של עומר, עומר אמר לי "אני מקווה, שטל לא יציק לנו גם הפעם…"
אז אמרתי לו "כן.., גם אני..".


תגובות (7)

יפה מאוד תמשיכי ומאר
:)

14/11/2011 04:50

הרעיון נחמד אבל את צריכה לתקן במיוחדדדדדד שגיאות כתיבב,!!!!!!!
וגם לעשות יותר עלילה ושתהייה מותחת כדי שממש ירצו לקרוא את זה….

15/11/2011 07:59

למה?, והסיפורים שלך יותר טובים ומענינים?!?!?!

15/11/2011 08:07

למה?, והסיפורים שלך יותר טובים ומענינים?!?!?!

15/11/2011 08:07

אהלן בר: מיילי.M אהבתי ממש כן תמשיכי ממני בקי ♥

15/11/2011 08:31

אגב מיילי מה כרה את ממשיחה את אסיפור אזה אבל לא את אסיפור הים זהו באמת מי שאני ? אני רוצה גם את זה אז קיצקצ תמשיכי את שניאם בבקשההההההההההההה

17/11/2011 05:06

חחח…
טוב, אוקיי אני אמשיך!:)♥

17/11/2011 09:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך