הודעה+ עזרה דחופה ❤️

Noya1 23/07/2014 640 צפיות 7 תגובות

תקשיבו לפעמים שאני מנסה לתאר מה הדמויות הראשיות לובשות אני נתקלת בהרבה קשיים, וזה נראה לי יפה שאני כותבת, ואז שאני קוראת את זה מאוחר יותר אני מרגישה שזה בכלל לא מה שהתכוונתי. אז מעכשיו כול פעם שהדמויות יצאו לאיזהשהו מקום אני יעלה תמונה, עם מה שניסיתי לתאר, יש לציין שאת כול התמונות אני מכינה ורובן כבר מוכנות.
אני לא יודעת אם אפשר לעלות לאתר תמונה, אז אני ישמח שתעזרו לי ותציין לי דרכים להעביר אליכן את התמונות.
בקשה אני ממש רוצה שזה יצא לפועל, אז תעזרו לי ❤️
אוהבתת:))


תגובות (7)

אני לא יודעת אם אפשר להעלות תמונות אבל תנסי לצרף קישורים בהערות. אני גם לא חושבת שזה כל כך הכרחי.

23/07/2014 23:59

    כן אבל הקטע הוא שכשאני כותבת אני מרגישה שזה מתאים וזה בדיוק איך שרציתי לתאר,וכשאני קוראת זה ממש לא ואז הלבוש לא מתאר את הדמות, וזאת המטרה. ומצאתי פתרון דיי טוב, תמונה אבל אני לא יודעת איך לפרסם את זה כאן זה הבאסה:(

    24/07/2014 00:10

אני מסכימה עם זו שמעליי.
לדעתי כשכותבים סיפור צריך להתרכז בכתיבה שלו ולא בהוספת תמונות. כדאי לתת תיאור כללי של לבוש ולתת לקורא להשלים בעצמו את השאר.
זאת האשליה שנותן סיפור- שהדמויות לא קבועות מראש והוא יכול לקבוע לעצמו איך הן ייראו, וזה מה שמבדיל בין ספר לסרט (לפחות אחד מיני הרבים).
אבל החלטה שלך (:

24/07/2014 01:35

    אם שתיכן אומרות את אותו הדבר אתן כנראה צודקות, אני באמת אחשוב על זה, הבעיה היא שאני לא מצליחה לתאר את הביגוד של הדמויות וזה מה שבעצם מפריע לי בדיי הרבה פרקים.
    תודה רבה על העזרה ❤️

    24/07/2014 01:53

בדרך כלל, בגדים לא מתארים. כי למי באמת אכפת מה היא לבשה?
תעשי הכללות, שוט וגופייה. וצבעים.
או, ג'ינס וג'קט.
לא צריך – שמלה צמודה לתחת ומבליטה את הקימורים הנשיים. עושה חזה וגורמת לי ללא יודעת מה.
אני אישית, מדלגת על קטעים כאלה.
תעשי הכללות.

24/07/2014 03:08

    אני אגיד לך מה, אני מנסה לפי הביגוד לתאר את הדמויות, ותחשבי על זה, אם מישהי שמה עקבים בצורה קבועה את חושבת עליה דבר מסויים, ואם יש מישהי ששמה סניקרס ואולסטאר וכול מיני נעלים סגורות אחרות את חושבת עליה דבר שונה.
    אני לדוגמא תמיד אומרת את זה שהביגוד מאפיין אותך. זאת הסיבה ששאלתי את זה מלכתחילה.
    תודה :)

    24/07/2014 22:35

אם קשה לך לתאר את מה שהדמויות לובשות תנסי לדמיין את הבגד בראש שלך ולתאר אותו אם את לא מצליחה את יותר ממוזמנת לשלוח לי למייל ואני יעזור לך, המייל שלי הוא : [email protected]אני אשמח שתפני אלי אם את צריכה עזרה.

24/07/2014 23:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך