החיים זה לא אוטובוס – פרק 2

31/05/2012 1061 צפיות 9 תגובות

פסעתי במסדרון שבשני צידיו יש בכל צד שתי דלתות בצבע גוף.
ומקדימה יש דלת דומה לשאר הדלתות האחרות רק שבחלקה העליון יש שלט שעליו רשום "משרד הבוס." ולמטה מעט רשום "דארק וויליאמס".
עמדתי מול הדלת ונשמתי נשימה עמוקה ותיקתקתי בדלת.
"היכנס" נשמע קול עברה וגברי. "הו שלום מייקל , שמעת שקראתי לך." אמר בחיוך.
"כן אדוני , ובכן מה בפיך ?" עניתי בנימוס והנהנתי.
"יש לי משימה חשובה בשבילך , אני בטוח שתוכל לבצע אותה." אמר ברצינות רבה.
"אוקיי , מה המשימה ?" שאלתי וסרקתי את המקום אך עדיין הייתי קשוב.
'הייתי מת למשרד כזה , הרצפות לבנות ומבריקות , והיה לו כיסא שחור וגדול ומולו היה שולחן אם מחשב מתקדם של טאצ' וכמה אביזרים נוספים מתקדמים.'
"אהמ' אתה איתי ?"
"כן" והנהנתי.
"אוקיי , המשימה שלך היא לבצע חקירה ולגלות מה קרה לנרצחת ומי הרוצח ותישלח למקום הרצח ברכב העבודה , ותשמור על סודיות. הכיסוי שלך שאתה תיהיה נהג אוטובוס של טיול באזור."
"אוקיי הבנתי"
"ואת הפרטים על הנרצחת והחשודים לרצח תקבל אצל המזכירה ואתה תתחיל את המשימה מחר."
"אוקיי טוב , שיהיה לך יום טוב אדוני." הנהנתי קלות ויצאתי ממשרדו.

"הנה הפרטים על הנרצחת והחשודים , והבוס הוסיף לי בזה שהוא התקשר אליי ואמר שאתה תיהיה אם שותפה." אמרה המזכירה סמנתה.
"אוקיי תודה , רגע מה ?!"
"מה מה ?"
"מה זאת אומרת שותפה ?!"
"הבוס רצה לצרף לך שותפה , והוא סיפר שהיא צלמת מקצועית ו .."
"לא אכפת לי מי היא , ומה היא עושה , אני לא עושה את המשימה אם שותפה , מה הוא חושב לעצמו שאני לא יכול לבצע את המשימה לבד ?!"
"מאיפה לי , אולי הוא באמת חושב שאתה טיפש יותר מדי מלעשות את זה לבד , אני מבינה אותו." ענתה בשעשוע.
"חה חה , מצחיק מאוד." אמרתי במרירות , ולקחתי את הפרטים ותחבתי אותם בכיס ויצאתי.
התהלכתי במסדרון בעצבים. 'מה הבוס חושב לעצמו , ש*אני* איהיה אם שותפה ?! לא אכפת לי ולא בטיח אני לא הולך לעשות את המשימה אם שותפה. אני אעשה אותה לבד , ואני אגיד לו את זה בפנים.' חשבתי לי בכעס.
"כולם לקפיטריה , האוכל מוכן." נשמע קולה של אמה הטבחית ברמקול.
נשמעו קולות של צעדים רבים וכמה אנשים חלפו על פניי, מתקדמים לכיוון הקפיטריה.
התקדמתי לכיוון הקפיטריה כמו כולם.
"מה קורה גבר ?" נשמע קול מוכר מאחורי , הסתובבתי וראיתי את כריס חברי לעבודה מאחורי.
"הכול יכול להיות יותר טוב." עניתי לו במירמור.
"למה מה קרה ?" שאל , כשעל פניו מבט מודאג.
סיפרתי לו הכל על השותפה והמשימה והכל ..
"טוב .. אני די מבין את הבוס." אמר ושלח אליי מבט לבדוק את תגובתי.
"כריס" אמרתי בגלגול עיניים.
"מה , אתה לא יכול לעשות את זה לבד .. אתה צריך בייביסיטר , אתה מטומטם מדי בשביל לבצע את המשימה." אמר בתמימות מזוייפת. ותקעתי לו מרפק בבטן.
"סתם , סתם צוחקים איתך." אמר ומישש את בטנו. " אממ .. אולי זאת תיהיה שותפה חתיכה , מה אתר אומר ?" שאל לדעתי.
"אממ .. אולי , אבל אם היא חפרנית , אני אשתגע !" אני לא סובל חפרניות.
"אממ .. בשבילך אני אבקש במיוחד מהבוס שותפה חפרנית"
"כריס" אמרתי *שוב* בגלגול עיניים.
"סתם צוחקים איתך."
הוא כ"כ אופטימי וציני שזה מפחיד.
"תגיד הבאת מישהי למיטה זמן האחרון ?" שאל לאחר כמה רגעים.
" לא , דווקא לא .. זה נדיר תתעד את זה."
" אני דווקא כן , הכנסתי אחת חתיכה למיטה , בלונדינית אם עיניים ירוקות."
"פשש , יפה לך."

"שמעתי שמארק ודרייק יצאו למארב בקליפורניה , הם עוקבים אחרי פושע שישב בכלא לשעבר שהוא חשוד בתאונת דרכים." אמר דין.
"איזה פושע ?" שאלתי אותו בעודי מחזיק בכך שבידי באוויר כשישבנו בחדר האוכל.
"זה ששוחרר לפני חודש בערך , אני לא זוכר את השם שלו." אמר והמשיך לאכול.
"אני לא רעב כל כך." אמרתי לאחר כמה דקות וקמתי והתקדמתי לכיוון המטבח , פיניתי את הכלים המשומשים ויצאתי לכיוון משרדו של הבוס.

"אני לא מוכן לעבוד אם *שותפה* אם כבר *שותף*." לא שאני שונא בנות או משהו , אני לא הומו. פשוט אני לא רוצה שמישהי תחפור לי כל היום.
"אתה תעבוד אם מי ש*אני* אבחר לך , מובן ?!" אמר הבוס בתוקפנות מעט. "או שאתה תיכנס לחדר החם."
"לא אכפת לי , אני דורש בתוקף לפחות שאני אעבוד אם *שותף*."
"לא, אם כבר מדברים על ה*שותפה* , היא עוד כמה דקות פה." אמר בהחלטיות , והדגיש בכוונה את המילה *שותפה*.
בדיוק לאחר שסיים את דבריו נשמעו דפיקות.
"אפשר להיכנס , זאת אני הסוכנת ששכרת ?" נשמע קול נשי.
"היכנס בבקשה." ענה הבוס , ונפתחה הדלת.
אני המום.


תגובות (9)

לא נראה לי שיש לך שגיאות כתיב………
ואת כתבת פעמיים או יותר 'כיוון'!!!!!!!!!!!!!!!
ואאאאאאאאאאאאאואאאאאאאאאוואואוו
או יהההההה
ויש לך סיפור חמוד!!! תמשיכיכי!!

04/06/2012 07:19

חיחיחי ,
תודה על הפרגון (;
ואני אמשיך אל תדאגי (:
הפרק הבא יהיה מצחיק D:

04/06/2012 07:25

יופי אורטל תמשיכי לכתוב הסיפור שלך מאד מאד יפה אהבתי ממני בקי ♥♥♥

06/06/2012 08:57

אני שמחה שאהבת בקי (=
העלתי את הפרק היום ! [:

06/06/2012 09:03

הסיפור שלך פשוט 100ממם תמשיכייייי(אני במתח)

10/06/2012 12:47

את מתבלבלת הרבה בין אם לעם… אבל חוץ מזה הסיפור נשמע ממש חמוד.. תמשיכי

01/07/2012 01:40

אממ .. תודה (:
שמחה שאהבתן ..
זה קורה לי הרבה , אני רגילה
לכתוב "אם" ( :

09/08/2012 04:51

היי אורטל אני שמחה מאד שאת ממשיכה לכתוב אוהבת את סגנון הכתיבה שלך מאד ממני בקי ♥♥♥

09/08/2012 05:17

תודה בקי : )

09/08/2012 10:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך