אשמח אם תוכלו להודיע לי מה אתם חושבים על המיני סדרה הזאתי. מבוסס קצת על החיים שלי (קצת הרבה)..

היא אוהבת אותך יותר ממני

05/09/2015 476 צפיות אין תגובות
אשמח אם תוכלו להודיע לי מה אתם חושבים על המיני סדרה הזאתי. מבוסס קצת על החיים שלי (קצת הרבה)..

אני: אז את אוהבת אותו? כן? או לא?

רוני: אני לא יודעת…

אני:מה יש לא לדעת רוני? אכפת לך ממנו?

רוני עונה ומנגבת את דמעותיה : "אני לא יודעת! עכשיו הכל נהרס במלה! הוא יודע איך אני
מרגישה והוא לא עושה עם זה כלום!!"

הלב שלי התחיל לדפוק והרגשתי אשמה.
אני: "יכול להיות שהוא עדיין לא בטוח בעצמו… הוא מבולבל .. אתם הייתם החברים הכי טובים ופתאום נחתה עליו ההודעה הזאת ".

רוני: "הייתי צריכה להגיד שזה בצחוק! שלא התכוונתי! החבר הכי טוב שלו , דניאל , שמע הוא ישר סיפר לו… הרכלן המניאק הזה…"

אני: "הייתי צריכה לדעת שזה הוא…. טוב תראי יש לך 2 אופציות :
או לנתק איתו קשר או לנסות ולהילחם על החברות שלכם .

רוני: "זה בחיים לא יהיה אותו הדבר…."

**כעבור חצי שנה**

השעה הייתה 2 בצהריים ישבנו בכיתה : אני ,סיגל ,שיר ותמר.
סיגל : "שירררר נווווו… את רוצה אותו או לא רוצה אותוו"

שיר: "מהה? למה שאני ארצה אותוו"

אני יכולתי לזהות שהיא משקרת.. אני יודעת מתי אנשים משקרים.. הרי למדתי הכל על שפת גוף . אני יכולה לדעת מתי מישהו משקר רק ע"פ תזוזות העניים שלו. והיא שיקרה. ושנאתי את זה.

תמר: "שירוששש אויישש אתם תיהיו כל כך מתוקים"

אני: " אתם תיהיו הזוג האהוב עליי" ברור ששנאתי את העובדה שיש לה רגשות אליו . לבן אדם שהיא רצתה ושהיא רוצה. הבן אדם שאני לא מבינה איך אפשר להתאהב בו . איך אפשר להיות מאוהבת בבן אדם שיכול להיות הכי חסר אכפתיות בעולם אבל גם שהכי כיף להסתובב איתו.

שיר: "דייי נווו .. אני מממש לא רוצה אותו"

סיגל:" תפסיקי להתכחש לעובדות חחחחח… אנחנו יודעות שאת משקרת"

הם ידידים טובים בסך הכול . הוא ושיר. הם לא יותר טובים ממה שהוא היה עם רוני . אבל הם קרובים. זה לא הפריע לי . מה שהפריע לי זה שיש לה רגשות אליו. שהיא התאהבה בו . בדיוק כמו שרוני התאהבה בו. ולמה? אני שואלת את עצמי?
הדבר הכי נורא זה שאני הייתי הראשונה
שלה . הוא גרם.
ללב לעצור.

~ההמשך יבוא~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך