היא שייכת לי- התחלה

28/07/2017 4343 צפיות אין תגובות

פרק ראשון:

"פעם היה להם הרבה יותר קל" אני חושב לעצמי בזמן שאני פותח את האתר היכרויות "אם אני רוצה בת זוג, אני צריך להיכנס לאתרים האלה, ולהציק לבנות עד שיימאס להן והן יזרקו לי אחת מהן כקורבן". כמובן שלא אעשה את זה, זה לא הסטייל שלי.

אני מהאנשים האלה שאם הם נמצאים במסעדה, המלצרים מתחילים איתם. הכל פשוט מסתדר לי. למה? אין לי שמץ. זה עובד? למה להרוס את זה עם שאלות לא נחוצות.

אחרי הכל, אין סיבה למה שהעולם לא יחייך אליי. אני גבוהה, יש לי עבודה טובה, אני יפה תואר, אני חכם, ואני התגלמות הפנטזיה של כל אישה רווקה מגיל 20 עד 40.

הבעיה היא, שהן לא הפנטזיה שלי. טוב ויפה שהן רוצות את הגבר העשיר, היפה תואר, זה שיעשה בהן כרצונו, אבל רק מה שהן יהנו ממנו. מה לי יוצא מזה? אישה ממוצעת שמקבלת אורגזמות פעמיים ביום? לא, זה משעמם.

החיים למדו אותי שאם יש לך כוח והשפעה, אל תהיה פראייר. החיים הם לא כמו סיפור אגדות. אם יש משהו שאחרים רוצים, יש לך את השליטה עליהם. אבל כל זה רק גרם לי לרצות עוד ועוד.

זה למה אני נרשם לאתר הזה, אני לא מחפש למתוח גבולות. אני לא מחפש גבולות, ועוד כל מיני שטויות. אני מחפש לפרוק את היצרים שלי, ואת המקוריות שלי. מתי שארצה, איפה שארצה.

זה לא מסובך במיוחד. אני לא דורש יכולות מיוחדות, או השכלה מיוחדת. רק שהמילה לא תהיה מחוץ למילון שלה. לא מסובך, ואם לא מתאים לה, היא מוזמנת לצאת, הדלת פתוחה לרווחה.

"שם משתמש" אני מתלבט לרגע אם לתת את המשתמש הרגיל שלי, ומחליט שכן.

"EndersGame" כן, על שם של ספר, וזה מתחבר כי קוראים לי אנדר. נדוש, אבל אני אוהב אותו.

אני משלים את הפרטים שלי, רושם מה אני מחפש ונרשם.

אני ישר מקבל הודעה מהמערכת:

"ברוך הבא EndersGame!

בהרשמתך רשמת שאתה אוהב bdsm, אם אתה מעוניין, אתה יכול לחפש אנשים שאוהבים bdsm כמוך בעזרת התגיות בחיפוש מהיר!

אם אתה צריך עזרה, אנחנו תמיד לרשתוך, אתה מוזמן לשלוח לנו הודעה ונעזור לך בהקדם האפשרי!

בהצלחה במציאת אהבת חייך

צוות Loveyou"

כן, בטח. אהבת חיי. למרות, שעזרת הודעה אוטומטית.

אני ניגש לחיפוש, רושם גילאים 21 ומעלה, נשים מכניס תגית bdsm, שליטה, משרתת ומחפש.

87000 תוצאות. טוב, זה התחלה. בוט פשוט יכול לטפל במשלוח של ההודעות.

אני מנסח הודעה קצרה, לא משהו רציני.

"שלום, זוהי הודעה אוטומטית שנשלחה אלייך בגלל אחת מן התגיות שלך. אני אנדר, בן 25 ואני מחפש נשלטת לקשר של 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. אם את מעוניינת, תחזירי לי הודעה."

חשוב להיות ישיר, זה מבריח את אלה שלא היו מוכנות לזה בכל מקרה, ומדליק את אלו שכן. זה והעובדה שאין לי מצב רוח להתמקח עם אנשים. זה מה שיקרה, ואם לא מתאים לך אף אחד לא מכריח אותך להישאר.

אני הולך לישון, ונותן לבוט שלי לעשות את העבודה. אני אענה להן מחר באותה שעה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך