feelGoodInc
זה לא סיפור או שיר או קטע, זו סתם פריקה. מוקדש לך ונכתב עבורך ובהשראתך, מ' יקר שלי.

הייתי רוצה.

feelGoodInc 24/06/2017 678 צפיות 4 תגובות
זה לא סיפור או שיר או קטע, זו סתם פריקה. מוקדש לך ונכתב עבורך ובהשראתך, מ' יקר שלי.

הייתי רוצה שתתן לי להשתמש בגומיה. תסמן אותי לשבוע נוסף עם שטף דם רחב וכואב, יותר גדול מהפעם הקודמת.
שתוריד אותי לרצפה ותעטר את צווארי בכמה ממילותיך בלבד.
שתשפיל אותי, תגרום לי להכניס את ראשי אל תוך נעל מסריחה ומלוכלכת, כאילו רגלך נמצאת מעליי ודוחפת אותי פנימה.
שתורה עליי לשתוק ולא לזוז, להביט רק בך, לעצור את כל חיי וכל זמני למענך בלבד, בעוד אתה ממשיך בחייך שלך כרגיל ואילו אני מתמקדת רק בך.
הייתי רוצה שתהדק אחיזה, במילותיך בלבד, הוראותיך, רצונותיך, מעשיך, כל אלה שלי לספק, ואעשה זאת באהבה ושכרון חושים ונאמנות.
הייתי רוצה שתגיד לי מי אני, למי אני שייכת, ליד כולם כמו אז, ואז תשאל אותי ואני אענה, שלך, שייכת רק לך, המחמד שלך, הנמלה הקטנה שלך, ילדת הרצפה שלך.
שתתן לי לקשור את שרוכי נעליך, או אף לפרומם ולהוריד, לעסות עם לשוני כל נקודה יבשה. לחבק את רגליך ולהישען עליך, להירדם על הרצפה לצדך בעוד אתה יושב על כיסא גבוה, קורא ספר, מעשן, רגוע.
שתרצה אותי. את ראשי, מחשבותיי, החושים שלי, הצחוק והמבט ואהבה, שתרצה את רצונותיי, שתקדיש לי את מחשבותיך ודאגותיך, שתשתוקק לכניעתי וכמיהתי לציית, שתרצה אותי ואת כל אלו לעצמך.
הייתי רוצה שתאפשר לי להיות שלך, להרגיש שלך בכל רגע נתון, שתזכיר לי זאת מתי שרק תוכל.
לטוב ולרע, אני שלך, שלך עד שלא תרצה בי עוד.
בבקשה תרצה בי עוד.


תגובות (4)

מעניין. ציפיתי להרגיש משהו אחר ממה שהרגשתי אבל זה סחף אותי לכיוון ההפוך.

24/06/2017 20:58

    מה הרגשת ולאן זה סחף אותך?

    24/06/2017 23:57

האא כמיהה. אהבתי. אהבתי גם שחזרת

26/06/2017 00:20

    אני תמיד פה, קוראת על בסיס יום-יומי. פשוט לא תמיד מגיבה או כותבת.
    תודה רבה.

    27/06/2017 08:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך