אזהרה: קיימים תיאורים מיניים בסיפור מי שלא רוצה שלא יקרא. בבקשה תכתבו לי מה אתם חושבים. חכו לחלק השלישי והאחרון!

הכביש המהיר חלק 2

11/07/2017 848 צפיות 6 תגובות
אזהרה: קיימים תיאורים מיניים בסיפור מי שלא רוצה שלא יקרא. בבקשה תכתבו לי מה אתם חושבים. חכו לחלק השלישי והאחרון!

"לא אני בסדר, אני בסדר" גמגם הקטור. האישה בחנה אותו במבט ספק משועשע ספק מרחם. "בוא תעלה למכונית שלי תשתה משהו חם". הקטור נכנס למכוניתה של האישה. "קוראים לי דניאל דרך אגב" אמרה תוך שהיא מוציאה בקבוק אלכוהול לא מזוהה ומוזגת לשתי כוסיות. "לי קוראים הקטור". דניאל חייכה אליו. הוא יכל עכשיו לראות את הנקודות חן הקטנות במרווח שבין העיניים לאף. זה שיגע אותו." שתית כזה פעם? "שאלה. הקטור הניד לשלילה. הוא גמר את הכוסית בלגימה אחת. דניאל חייכה ומזגה עוד כוסית. הפלאפון המשיך לרטוט. הקטור היה נשבע שהוא מוכן להישאר לשבת במכונית לצידה של דניאל לשארית חייו. להסתכל בעיניה ולטבוע בהן, לשמוע את צחוקה ולהתמכר לו. לאחר כמה כוסיות צבר הקטור ביטחון. לא סתם ביטחון של אדם שתוי. הוא הרגיש שהוא יכול לעשות הכל. הקטור נשם עמוק. הוא צריך לחזור לאשתו. הוא צריך להזמין גרר. הוא צריך ללכת הביתה.
"אני יודע שזה באלי אבל את רוצה ליסוע איתי לשקיעה?" דניאל צחקקה. תראה את השקיעה פספסנו, אבל ליסוע איתך אני בהחלט מוכנה. "תני לי אני אנהג" אמר הקטור.
הוא פתח את החלון. "אני נוסע לחיים חדשים" חשב, "בעצם לחיים הקודמים שלי אותם החמצתי".
דניאל הורידה את חולצתה." תמשיך לנהוג " אמרה דניאל. היא הורידה את החזייה. לעיניו של הקטור נתגלו השדיים המרהיבים ביותר שראה מימיו. שיערה הגולש של דניאל נגע בשני צדדיו של שדיה. דניאל הזיזה את השיער וצחקה.
ליבו של הקטור קפץ. הוא נמצא על הכביש המהיר עם בחורה שהכיר לפני חצי שעה, חצי ערומה. הרוח ליטפה את פניו כאילו העולם שולח לו אישור למעשיו.
הקטור הסתכל על דניאל. עכשיו היא הייתה ערומה לגמרי. דניאל רכנה לעברו. היא החלה למשש את אזור מפשעתו. היא הרגישה רטט. דניאל הוציאה את הפלאפון של הקטור. זו שוב הייתה אשתו. במבט שובב בעיניה, דניאל ענתה ושמה על רמקול . "הקטור!!! מה עובר עליך?? אני מנסה כבר שעה להשיג אותך!!" הקטור לא ענה. בדרך כלל הוא היה מתחיל לשקשק. עכשיו לא היה לו אכפת. "הלו הלו מה קורה" נשמע קולה של אשתו. דניאל זרקה את הפלאפון דרך החלון. הם חייכו זה אל זו. הקטור השאיר את עולמו הקודם מאחור.
דניאל הפשילה את מכנסיו של הקטור ואת תחתוניו. איברו מייד הזדקף לפניה במלוא תפארתו. דניאל עלתה על הקטור, כשפניה אל פניו, וגבה אל הכביש. האדרנלין בגופו של הקטור זינק. הוא לא ראה כלום מהכביש. הוא אהב את הריגוש. הם נסעו על 140 קמ"ש. הם הזדיינו בכל הכוח. דניאל עלתה וירדה. בתחילה בתנועות איטיות. ואז היא עלתה וירדה מהר יותר ויותר. היא קפצה על הבולבול שלו כמו ילדה שקופצת בטרמפולינה. בהתלהבות. היא החדירה את הזין שלו עמוק יותר ויותר. שדיה הטלטלו בפראות. הקטור ניסה איכשהוא לנהוג את האוטו, ולגעת ולאחוז בכל חלק מגופה. התחושה הנעימה המוכרת התחילה לעלות. רק שהפעם, בניגוד ללילות הרבים במקלחת, התחושה לוותה בהתרגשות עשרות מונים.
הקטור השפריץ עמוק אל תוך גופה של דניאל. היא צעקה מרוב עונג. דניאל המשיכה מייד לקפוץ. מחדירה אליה את איברו של הקטור..
הם הגיעו אל דירה לא מוכרת באזור לא מוכר להקטור. זה לא היה אכפת לו. אותו לילה היה ליל הזיונים הכי טוב שהיה להקטור. הם הזדיינו במשך שעות בכל מקום ובכל תנוחה. הם נרדמו עירומים, מחובקים.
הקטור התעורר מוקדם בבוקר, לפני דניאל. הוא הזיז אותה בעדינות, ונכנס להתקלח. הוא הבין שהוא מתחיל סוף סוף חיים חדשים. הוא לא ידע למה החיים האלה נפלו עליו פתאום. אבל הוא ידע שהוא רוצה להחזיק אותם חזק.

המשך יבוא…


תגובות (6)

יפה מאוד. תמשיך

11/07/2017 02:04

פורנוגרפי מדי

11/07/2017 10:40

למה לא

11/07/2017 10:57

תתייג את הסיפור תחת ז'אנר פורנו ולא תחת סיפורי אהבה

11/07/2017 11:29

אבל זה לא המהות של הסיפור בכל מקרה התיאורים משרתים משהו

11/07/2017 11:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך