הכל אפשרי הקדמה + פרק 1

romiii 30/09/2014 765 צפיות 2 תגובות

שלום קוראים לי נועה בת שבעה עשרה וחצי , אני מנתניה יש לי שיער שטני ועיינים ירוקות .
אבא שלי עשיר מאוד מאוד וגם אמא שלי הם עובדים במקצועות חשובים וקשים. כן כן אני בטוחה שכבר אתם חושבים, מפגרת אחת עם אבא עשיר, בית שנראה כמו ארמון, משרתים, סנובית וכל הדברים האלה.
אבל הדברים האלה לא מספקים אותך אם אין יחס, חום ואהבה הדברים שהכי חסרים לי.
אני לומדת בתיכון רמז אני מקובלת לא הייתי קורא לזה מלכת הכיתה כי עברנו תגיל נראה לי,
אבל מי אני בלעדיי 2 החברות הכי טובות שלי:
עדי- עדי היא החברה הכי טובה שלי מכולם. אני מכירה אותה מאז ששתינו היינו בבטן.
ירדן- עוד חברה מאוד מאוד טובה שלי, היא ילדה מדהימה, היא 5 ס"מ נמוכה ממני, רזה, שיער חום ועיניים חום דבש-ירוק. היא לא בנויה לקשר רציני, היא כל הזמן מחליפה חברים כמו גרביים.
פרק 1- בוקר טוב אמרה מירי העוזרת שלנו , לא היה לי כוח לבית ספר התקשרתי לעדי אמרתי לה שתגיד למורה שאני חולה , רציתי ללכת לים שמתי עליי ביקיני אמריקה ויצאתי .אני אוהבת להיות בים לבד זה מרגיע ומוריד דאגות וכאבי לב .
ישבתי שם שעה הייתי לבד החוף היה ריק , אחרי רבע שעה שמעתי צעדים מאחורי הסתובבתי וראיתי את אביאל, הוא לומד אצלנו בבית ספר כיתה מעליי חתיך רצחח ,אחרי דקה של הסתכלות אחד על השני הוא אמר : טוב נו מה זה השקט הזה ?
עניתי לו : תדבר
הוא אמר : אני ידבר מה נשמע למה הברזת ?
עניתי : בא לי מה נהייתה אמא שלי פתאום , אבל בלב ידעתי שאת אמא שלי זה לא היה מעניין .
הוא ענה : לא אבל אני ידיד שלך
עניתי : מה שנכון נכון .
בקיצר דיברנן איזה שעה לא שמנו לב איך הזמן חלף הבנתי שהוא כל כך רגיש ונחמד
החלפנו טלפונים . הלכתי לבית ופתאום צליל הודעה ….


תגובות (2)

מציעה לא לכתוב
הוא אמר:
היא אמרה:
אלא (לדוגמא):
"השמלה הזאת ממש יפה!" נועה אמרה.
"ממש יפה!" ירדן השיבה לה בחיוך.זו סתם דוגמא ולהקפיד על סימני פיסוק, ולא לפרט יותר מדי, זה מזיק לסיפור.
אוהבת המונים :)
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי.

30/09/2014 19:41

סיפור ממש חמדמד .
את כתבת "אחרי דקה של הסתכלות אחד בשנייה " , אני חושבת שאת צריכה להחליף את המילה , הסתכלות, במשהו אחר , אני ישר חשבתי על בהייה אבל יכול להיות שאת תחשבי על משהו אחר.
בכל אופן אהבתי ומקווה שתמשיכי.

30/09/2014 19:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך