Hubabuba57
**שמחה לכל דעה**

הכל יכול לקרות -פרק 35-

Hubabuba57 24/06/2016 917 צפיות 3 תגובות
**שמחה לכל דעה**

נ.מ טל
כבר שבוע עבר וכל החששות שלי התגשמו. באמת רגשותי כלפיו הם חד צדדים. הוא לא רוצה אותי. הוא בטח סתם צחק עלי. אני מתגעגעת לנגיעה שלו,לצחוק שלו,לאהבה שלו. הוא לקח ממני כל כך הרבה כולל את ליבי. הוא פגע בי כל כך, שבר את ליבי לרסיסים. אין לו מושג איזה כוח ישלו עלי.

אני יוצאת מהבית ספר כדי לפגוש את רוני. ברור שהיא מחכה לי במעגל. תודה לאח, היא בסדר. היא רק עם רגל שבורה וקביים אבל היא עדיין נשארה רוני האהובה.
כשאני באה לחצות את הכביש, אני רואה שרוני עומדת במעגל עם חבריה הסתומים. כולל החבר המדהים שלה כפיר. איך אני שונאת את כפיר. בגלל שרוני לא מקובלת בשכבת היא די חברה של רק חטניקים,כולל חטניקים סתומים מהבית ספר שלי. אני מקווה שאני אבוא היא תלך איתי מהר, במקום להישאר איתם שנים ושהחבר האובססיבי שלה לא אתן לה ללכת.
אני חוצה את הכביש ומגיע למעגל. אני לוקחת נשימה ומתקדמת קדימה. טוב מאוד שלקחתי נשימה או שלא הייתי נושמת בכלל. כשאני מתקרבת יותר ויותר אני רואה מי יושב באמצע המעגל אליה. שלי. אליה. אהובי. הוא עם משקפי שמש וסיגריה בפה. הוא לבוש בהכל שחור איך שאני הכי אוהבת. הוא לא בא לבית ספר לשבוע אז מצחיק אותי שהוא פה. אני שמה לב שיושבת לידו ילדה מאוד יפה ודקיקה ישלה שיער חום ועיניים ירוקות מהבהבות. היא מחייכת והוא מצחקק. אני רואה שרוני מצחקקת איתו. וואו, כנראה היא שחכה על מה שסיפרתי לה.
אני מגיע ונוגעת לה בגב. היא מסתובבת מהר ומחבקת אותי.
״טלטול! מה קורה אהובה?!״ אני נותנת לה נשיקה בלכי ומהר תופסת את מבטו. אפילו עם המשקפי שמש רואים שהוא פאקינג מסתכל עלי. הלב שלי פועם כל כך מהר. בן זונה. סתם פאקבוי טל, אל תתני לו להיכנס לך לראש. אני שמה לב שהילדה המהממת שמה יד על הירך שלו. קצת יותר מדי קרוב…זונה!
״בואי תצטרפי אליינו אנחנו משחקים נבר האב אי אבר.״ (מתורגם לאנגלית: never have I ever עם לא שמעתם על המשחק ככה משחקים אותו: מישהו אומר נבר האב אי אבר- עשה משהו לדוגמא: שתה בירה שלמה. {האומר אומר דבר שהוא לא עשה אף פעם} ומי שכן שתה בירה שלמה שותה או עושה דבר אחר.)
״לא תודה.״ אני מחייכת חיוך מזויף. אני מתקרבת לאוזן שלה ולוחשת:
״רוני בואי נלך, הוא פה ואמרנו שנפגש ונדבר. לבד.״
״עוד שנייה! אל תשימי עליו זין! הוא דווקא חמוד! יש לכל סיפור שתי צדדים! בואי נשחק ומפתיחה אני חוזרת איתך!״ היא אומרת את זה בכלל לא בשקט ואני פשוט יכולה להרגיש את עיניו דוקרות חורים בגבי. אני כבר שהיא קצת מחוץ לזה, בטח עישנה משהו שהיא לא יודעת מה הוא,אוי רוני. אני יודעת שהיא לא תעשה כלום עדשאני אשחק אז אני מצטרפת למעגל ומתיישבת.
״אני אף פעם לא התאהבתי במישהו.״ אומרת חטניקית פוסטמה. אני כן. רוני מעשנת את הסיגריה שהם מעבירים , אני אף פעם לא עישנתי אבל אני לא רוצה להיראות חלשה מולו. כשה סיגריה מגיעה אלי שמה אותה בפי ונושפת. אני משתעלת מהר,כמה מביך. אני שומעת אותו מצחקק קצת. ילד חרא. אני מעבירה את הסיגריה ומחכה עד שהיא תגיע אליו. הוא שם אותה בפה ומעשן. זה הדבר הכי סקסי שראיתי. אני רואה את הילדה לידו מחייכת לו חיוך שאומר המון. מי זאת ומה היא בישבילו?
״ אני אף פעם לא הזדיינתי!״ ילד זייניק חש אומר. אוי ואי. מעבירים אלי את הסיגריה ואני מעבירה אותה הלאה,ברור שרוני מעשנת את זה. אין לי אפילו מושג מזה. זה די טעים. האמת שבאלי עוד, אני מרגישה יותר רגועה. מזה החרא הזה?! הסיגריה מגיע לאליה והוא שם אותו בפיו. הוא מסתכל עלי כשהוא מעשן את הסם הלא מוכר. הוא מעביר את זה לילדה לידו והיא מחייכת לפני שהיא נושפת. פאק איך לא חיברתי את זה מיקודם! הם פאקינג הזדיינו!
המעגל נגמר. תור מישהו חדש.
״אני אף פעם לא הייתי מאוהבת במישהו פה!״
אני מחכה שהסיגריה תגיע אלי,אני נושמת את הסם הטעים ומסתכלת עליו. הוא מורעד את המשקפי השמש ומסתכל עלי. הוא מבים שאני מתכוונת אליו. רוני גם מעשנת את הסיגריה כי ברור שהיא מאוהבת בחברה מטומטם כפיר. הסיגריה מגיע לאליה אחרי כמו מה שנראה שנים והוא מעשן אותה,אבל הוא מסתובב אליה. פאק הוא התכוון אליה? מי זאת?!
״בואו נשחק אמת או חובה, זה יותר כיף מזה.״ הילדה אומרת. סתומה.
״רוני כבר שיחקנו בואי נלך.״
״רק את זה ונשבעת אנחנו עפות!״ היא אומרת לי בקול מסומם.
״רוני אני סומכת עלייך.״

הבקבוק מצביע אלי ואליו. ברור.
״אמת או חובה?״ הוא שואל אותי בקול אדיש.כאילו שאנחנו לא מכירים. כמה שהוא פוגע בי.
״אמת.״
״האם את מרגישה משהו למישהו מחוץ למעגל פה?״ מה? למי הוא מתכוון?
״לא.״ אני עונה מהר.
״אל תשקרי!״ הוא קם מהר. ״אני שונא שקרנים!״
״אני לא משקרת!״ אני צורחת לו. כולם בוהים בנו אבל לא פאקינג אכפת לי. סם טוב.
״פאקינג עמרי טל, עמרי.״ הוא אומר חלש. זהלמהשהוא התנהג אלי ככה?! מה חושב?!


תגובות (3)

ץמשיכי

24/06/2016 22:36

יש לך סיפור מאוד נחמד אבל יש לי כמה הערות אליו ששמתי לב אליהם במהלך 5 הפרקים היחידים שקראתי עד עכשיו:
1. הסיפור מתפתח מהר מידי הוא עושה עם מישהי באמצע הבית ספר או בגן שעשועים או משהו כזה ושניה אחרי זה הוא הולך לטל ומנסה לגרום לה להבין שהוא אוהב אותה חבל אם את תפתחי את זה זה יהיה יותר מעניין ומותח ומסקרן
2. יש לך כמה שגיאות כתיב שחוזרות על עצמן ומה שאני זוכרת זה שבמקום לחי את רושמת "לכי" (הכוונה ללחי שנמצא על הפנים לא בכוונה של תלכי מפה)
3. את אמרת שיש שמה גם תיכון גם יסודי וגם גן איך זה מסתדר צריך איזה הסבר קטן לזה
4. משהו בסיפור לא מסתדר הם מעשנים סמים אף אחד מהסגל מורים בבית ספר לא עושה עם זה כלום יש איזה משהו מוזר שמה כי הם חייבים לפעול זה מחובתם שאם הם רואים איזה משהו שהוא או אלימות או עישון סמים ואיומים וכדומה הם מחוייבים לפעול

אבל בסך הכל הרעיון יפה אני מקווה שלא נפגעת בהערות שרשמתי לך כי זה רק לשיפור ויש לך לאן להגיע במקום הזה לפי דעתי אני לא אדרג בנתיים אבל אני בטוחה שאני עוד כמה פרקים ידרג 5❤

25/06/2016 00:05

    תודה רבה רבה! אקח ממש לצומת ליבי! מקווה שתדרגי 5 :)

    25/06/2016 00:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך