Hubabuba57
**אני מרגישה שעכשיו הסיפור נהיה יותר מותח ומיני, אז אם אתם לא בקטע הזה אולי פחות תוהבו..**

הכל יכול לקרות -פרק 38-

Hubabuba57 26/06/2016 743 צפיות אין תגובות
**אני מרגישה שעכשיו הסיפור נהיה יותר מותח ומיני, אז אם אתם לא בקטע הזה אולי פחות תוהבו..**

נ.מ אליה
אנחנו מגיעים למעגל וכבר אני רואה את האסון. ויקי שןכבת על הרציפה באמצע מעגל אנשים ופשוט צוחקת. ״זה בסדר,דבר איתה.״ טל אומרת לי. היא כל כך מדהימה. היא יודעת שזאת ״הויקי״ והיא נותנת לי לעזור לה.
אני מתקרב למעגל ונעמד ליד רוני. בזמן האחרון אני רואה את רוני המון ואני שמח. התחלנו ברגל שמאל ועכשיו אני יכול להגיד שאנחנו סוג של ידידים. ״היא שעות מדברת רק עלייך, על משהו עם ילד?״ פאק. אני מתקרב אליה ומרים אותה. אני לוקח אותה לפינה מוסתרת שאני מכיר במעגל ומושיב אותה מולי.
״אתה יודע? רציתי לקרוא לו שלמי, על שם סבא שלך.״ סבא שלי שלמי מל לפני חצי שנה, אבל ויקי הספיקה להכיר אותו והיה להם חיבור מאוד מיוחד.
״לא,לא סיפרת לי.״ אני אומר. אני מנסה להיות רגוע, כי לצעוק עליה עכשיו על כל הטעיות שלה לא יעזור.
״הוא היה צריך להיראות כמוך..רק עם העיניים הירוקות שלי…״ היא משתעלת מבין מילים, זה מובן שזאת הפעם הראשונה שהיא השתכרה.
אני שם יד את שתי ידי על לכייה ומסביר לה
״אני לא כועס עלייך יותר, אני מבין למה עשית מה שעשית היית במצב קשה..פשוט עצוב לי שלא אמרת לי ויק, עצוב לי שלא סמכת עלי מספיק והיית צריכה להתמודד עם זה לבד. על זה אני מצטער, הייתי צריך להיות שם ויק.״ אני מתחיל לבכות. אני אפילו לא זוכר את הפעם האחרונה שבכיתי. זה להראות חולשה וגברים לא צריכים להראות חולשה. היא קמה מהקיר עם דמעות בעיניים ומחבקת אותי.
״היינו הורים מזה מגניבים אליה, היינו נותנים לו את העולם.״ היא לוחשת לי לאוזן.
״ויק,אני פה עכשיו להכל. אץ לא צריכה להתמודד עם זה יותר לבד. מבינה?״ היא מורידה את ידיה הדקיקות ממני ומתקרבת לפרצופי.
״אתה יודע שאני עדיין חושקת בך? ״ היא אומרת בקול נמוך וסקסי.
״ויק, אני עם טל עכשיו.״ היא מקרבת את פיה יותר קרוב לשלי.
״שכבתם כבר?״ היא אומרת כמעט לתוך פי.
״מזה משנה?״ מה היא עושה?
פתאום היא מנשקת אותי. חזק. איך שויקי תמיד אהבה לעשות. היא תמיד הייתה אגרסיבית במיטה, היא זאת שזיינה אותי, וואו אני זוכר איך נהננו. אבל פאק! אני חייב להפסיק את זה.
אני מנסה להזיז את פרצופי אחורה, אבל היא מחזיקה אותה עם ידיה על פרצופי במקום שלו.
היא שמה יד על המעל של הגינס שלי. לא, זא זה לא טוב. ״ויקי..״ אני אומר בין נשיקות סוערות.
״די..״ אבל היא לא מפסיקה. אני יודע שהיא שיכורה, היא מסריחה מבירה זולה וזה למה שאני עדין איתה כי אני לא יודע מלי היא תוכל להתפרץ פתאום.
היא מתחילה לפתוח לי את הריץ-רץ של הגינס ואני שם מהר יד על ידיה בכדי לעצור אותה.
״ויק, אני לא רוצה.״ היא מפסיקה פתאום לנשק אותי ומתקרב לצווארי.
היא מתחילה לנשוך ולנגס ואני חייב להודות שזה מרגיש טוב, אבל לא נכון. היא עולה לי את האוזן ולוחשת ״היא לא תזיין אותך איך שאני זיינתי אותך.״. היא מנגסת לי על האוזן.
אני מחליט לשים לזה סוף. אני תופס את שתי ידיה ומשכיב אותה אחורה.
״די ויק,די.״ העיניים שלה נוצצות עם מטרה אחת.
״תגיד לי שאין לך זקפה ממני עכשיו?״ היא תופסת לי את הביצים. פאק.
״כי לי נראה שיש לך.״ היא מחייכת חיוך ערמומי.
אני מוריד לה את היד העוטפת אותי כי זה באמת עוד מעט יעשה לי זקפה. אני מהר שם יד אחת בגינס הקדמי שלה ומוציא את הטלפון, יש קוד.
״אתה יכול לנחש מה הקוד, התאריך שפגשתי אותך בו.״ היא באמת שיכורה מהתחת.
אבל ברור שאני זוכר את התאריך. אני מקליד אותו למקלדת ומתקשר לאמא שלה שתקח אותה.
היא אפילו לא מתעצבנת עלי, היא פשוט נשארת שוכבת על הרצפה ובוהה בי. מעניין באמת איזה הורים היינו יכולים להיות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך