Hubabuba57
**אהבתם?? אני רוצה שליערה יהיה גם חלק בסיפור מה דעתכם?**

הכל יכול לקרות -פרק 42- (גיל 16+)

Hubabuba57 29/06/2016 928 צפיות 2 תגובות
**אהבתם?? אני רוצה שליערה יהיה גם חלק בסיפור מה דעתכם?**

נ.מ אליה
אני חוזר בחזרה לשאר של בית ספר עם המסירה מניקו. איך אני רק מחכה לעשן את זה ושכל הדאגות המזוינות האילו ילכו. היא איתו. היא פאקינג מעבדת את הביטולין עליו עכשיו. שלא תחשוב שאני לא יעשה משהו עם מישהיא אחרת. אני יוצא מהשאר ומתקדם לעבר המעגל.
אני מוצא את יערה שוכבת על ספסל כמו פאקינג שרמוטה מתה. כולה מוציאה את החזה שלה החוצה בכדי להגדיל אותו. כמה צומי בן אדם אחד צריך?? אני מעיר אותה בזריקה פתאומית על של שקית הסמים, על חזייה הגדול. הוא מקפץ קצת שהשקית פוגעת בו..מעניין.
״די לבהות לי בציצי אליוש״ היא קמה מהשכיבה הזנותית שלה. אני אפילו לא הולך להכחיש שבהיתי לה בציצי. שתיינו יודעים מה שהולך לקרות הלילה.
״אופס סורי את יודעת הוא פשוט היה כל כך בולט..״ אני קורץ לה ואני רואה כבר איך שהיא מתחרמנת. מה אני אעשה? ישלי את הכוח הזה על בנות.
״תביא לי סיגריה.״ העיניים שלה פשוט נוצצות ממראה השקית.
אני מוציא קופסת סיגריות מהכיס וזורק לה אחת. היא פותחת את השקית ועושה מה שצריך לעשות. היא מוציאה מצית מתוך החזייה. ברור שזה המקום שהיא תחביא את זה,מה אני מופתע.
ישפו שרלילה אמיתית מולי שבאמת תשכב איתי בלי שאלות, החלום האמיתי של כל גבר.
״לאן הם הלכו?״ אני נזכר בהם.
״מי הקטינה ועמרי? לא זוכרת כפר-״ אבל לפני שהיא מסיימת את המשפט אני תופס לה בחזה חזק ואומר ״שווה לך לזכור. ועכשיו.״ היא מיללת ומתחרמנת מהמגע החזק ואומרת
״ראיתי אותם יוצאים מהשאר ביחד יד ביד,שתיהם היו ממש אחד על השני כאילו הם הולכים להזדיין באמצע הרחוב.״
פאק. טל היא שלי! מה נראה לבן זונה הזה?!
״בואי איתי לבית.״ אני לא אומר אני מצווה. היא מקשיבה.
״בכיף.״ היא מחייכת לי חיוך שאומר שאני הולך לקבל מציצה טובה היום וזה כל מה שאני צריך.

-בחדרי-
אני פותח את הדלת של החדר מהר והיא נכנסת לעט לעט ונשכבת על המיטה. עוד שנייה כל הציצי שלה אצא מהחולצה מרוב החזיית הפוש-אף. אני לוקח בונג מהשולחן ושם אותה על המיטה, אני שם את המים והסמים בפנים ומתחיל לעשן את הדאגות החוצה.
״תביא לי גם״ היא מיללת כמו ילדה בכיתה א שרוצה סוכריה. מה אני בכלל אי פעם ראיתי בילדה הזאת? למה בכלל שכבתי איתה? היא סקסית והכל אבל טל הרבה יותר שווה ממנה..
התחת הזה שלה..ליערה יש תחת שטוח כמו שולחן. אבל אני נזכר מה המטרה פה אז אני מתחיל לתפעל.
אני משכיב אותה אחורה בחוזק ונשכב מעליה. היא מתחילה לגנוח כמו חזיר אפילו לפני שעשיתי מהלך. ״סתמי ת׳פה יערה.״ אני אומר כי די למי יש כוח ליללות שלה. אני מסתכל על פרצופה ומנסה לדמיין שזאת טל..טל. אבל אני לא מצליח,אף אחת בעולם לא תוכל להיראות אפילו קרובה למי שהיא נראת. אני מנשק לה את השפתיים, אבל הם הרבה יותר יבשות וקטנות משל טל. היא מהר פותחת לי את הריץ-רץ של הגינס ושמה לי יד בפנים. זה עושה לי הרגשה טובה אז אני ממשיך לדמיין את הפנטזיה שזה הידיים של טל, שעושות ליטא ההרגשה המדהימה הזאת.
אני יורד לחזייה ולוקח אותו ביד אחת. היא מנסה ליסתום אבל ההתרגשות שלה שאני נוגע בה שופעת. אני מוריד לה את החולצה והחזייה וממשיך לשחק לה בחזה. היא נהנת מאוד. כנראה שיש לי ידיים טובות. הם גם מאוד מנוסות. היא מורידה לי את המכנסיים והבוקסר ויורדת עלי.
כשהיא מסיימת אני משכיב אותה אחורה ומוציא קונדום מהמגירה ליד מיטתי. היא פותחת רגליים הכי רחב שאפשר בהתרגשות. אני מסתכל עליה על גופה..לא עושה לי כלום. הזין שלי פאקינג אפילו לא עומד. ״למה הזיו שלך לא עומד?״ גם יערה שמה לב כנראה. ״אתה רוצה שאני אמשיך לך עוד קצת עד שהוא יתקשה?״ היא מחייכת לי. ״לא.״ אני אומר. ״שמי את הבגדים וצאי מפה!״ אני צורח ומפתיע את עצמי. ״מה למה?! מה עשיתי לא נכון?! תתן לי לתקן את זה!״ היא קמה ונוגעת לי בחזי. ״פשוט לכי יערה.״ אני אומר באדישות. כי אני לא אצליח, אני לא אצליח לשכב עם מישהיא אחרת חוץ ממנה. מטל.


תגובות (2)

וואיי ממש אהבתי מחכה כבר להמשך!
ואשמח לשמוע את דעתך על הסיפור שלי:)

29/06/2016 22:31

    תודה ממש! אבדוק ;)

    29/06/2016 23:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך