Hubabuba57
אוקי,אז כל הדברים האילו באמת קרו והיו הפדיחות הכי גדולות שקראו לי בחיים! אז אם אתן אי פעם חושבות על פדיחה שקרה לכן עם זה שאתן מחבבות-תחשבו עלי. תאמינו לי שהלוואי שהייתי ממציאה את זה,אבל כן כל זה קרה והיה מזעזע כל פעם מחדש! מקווה שאהבתם את ההוספה הקטנה הזאת! -חדשות- תהיה עונה שנייה להכל יכול לקרות שתבוא בקרוב!! ותגידו לי אם אתן רוצות שאני אעשה עוד דברים כאילו!

הכל יכול לקרות -קטע בונוס!!!!

Hubabuba57 27/07/2016 797 צפיות 7 תגובות
אוקי,אז כל הדברים האילו באמת קרו והיו הפדיחות הכי גדולות שקראו לי בחיים! אז אם אתן אי פעם חושבות על פדיחה שקרה לכן עם זה שאתן מחבבות-תחשבו עלי. תאמינו לי שהלוואי שהייתי ממציאה את זה,אבל כן כל זה קרה והיה מזעזע כל פעם מחדש! מקווה שאהבתם את ההוספה הקטנה הזאת! -חדשות- תהיה עונה שנייה להכל יכול לקרות שתבוא בקרוב!! ותגידו לי אם אתן רוצות שאני אעשה עוד דברים כאילו!

-אוקי,אז בגלל שזה מקרה אמיתי מחיי חשבתי להוסיף כמה דברים מצחיקים אמיתיים שבאמת קראו שנראלי יוסיפו המון לסיפור

-ספר הפדיחות של טל עם אליה-
נ.מ טל
נכנסתי ליום הראשון בבית ספר כולי בטוחה בעצמי,לא שמה שיט.
אני רואה את חברתי שני ומצביעה עליה וצורחת,מה שהבנתי אחרי זה שאני הצבעתי על אליה כל הזמן הזה בטעות.

נ.מ אליה
זה היה בסוף שנה של כיתה י אני בא להיכנס ללובי כשאני שומע צווחות קטנות מתחתי,
אני מסתכל למטה ואני רואה שאני כמעט מעל הבלונדה,אני מרגיש שהיא פתאום עלי נופלת.
חברה שלה ״בטעות״ דחפה אותה עלי.

נ.מ טל
אני וחברתי מעיין היינו בקטע של אליה אז היינו (בסוף כיתת ח) רצות למטה במחששה
למעלה למטה ״בכאילו מנסות להיכנס לשיעור של אומנות״. הקטע שיצאנו מפגרות שכולם
ידעו שחדר האומנות היה סגור בהפסקות ויצאנו כל כך מפגרות.
במיוחד שמעיין הצליחה לרדת בלי בעיה וטל המדהימה הייתה חייבת לצרוח
״לא אני לא יכולה! אני לא יכולה!״ שאני מרגישה את עיני כולם עלי,במיוחד הילד עם השיער השחור היפה.

נ.מ אליה
הלכתי כהרגלי לתחנת האוטובוס שלי,בדרך ראיתי שהיא לפני לא שמה לב אפילו על נוחוכתי מאחוריה. היא וחברתה הגיעו לתחנה וחיכו לאוטובוס בזמן ששלי הגיע.
אני התקדמתי בצעדים של ביטחון לפניהם ועליתי על האוטובוס שלי.
בגלל שהוא היה מלא הייתי חייב לרדת,זה היה הולך להיות מצחיק.
אני יורד מהאוטובוס ורואה אותה עם קופוצון אדום שמחסה כמעט את כל פרצופה מהגשם הקל.
היא מנסה לא להיסתכל עלי בזמן שהיא מדברת עם חברתה. אני הולך ישירות לעברם
ישר לתוכה כמעט,אני מגיעה לאיזור הבועה הפרטית שלה ועושה פנייה חדה,בכדי להפתיע אותה.
כשאני הולך אני שומע ״החיים שלי הם חרא״

נ.מ טל
זה היה בימים האחרונים של כיתה ח אני וחברתי ישבנו ביחד בחוץ בהפסקה בזמן שילדה מהשכבה שלנו שנחשבת להכי מסטולה הצטרפה אליינו.
״אז יש לכן קטע עם אליה?״ היא שאלה אותי ואת חברתי.
אני הייתי בשוק,שהוא ידע עלינו בכלל או שם עלינו אפילו.
הפרצוף שלי הפך לאדום ולא עניתי אבל תודה לאל שחברתי ידעה איך לשחק.
״מי זה אליה?״ היא שאלה,משחקת אותה כל כך טוב שחשבתי לעצמי למה היא לא בתיאטרון.
״אליה,נו! גבוה עם סייד שחור?״ הילדה מזכירה.
אני הכנסתי את ראשי בין רגלי ממבוכה.
״אה הוא! כן תגידי לו שאני חושבת שהוא חתיך״ מעיין מוסיפה.
״כן הוא פשוט שאל אותי לשאול אותכן למה עקבתן אחריו באינסטאגרם והכל.״
היא המשיכה ״כולם חשובים שהוא כל כך מאנייק אבל באמת שהוא נשמה אם אתה באמת מכיר אותו״ היא הוציא סיגריה ועישנה.
רציתי למות,זאת הייתה הפעם הראשונה שידעתי שאליה שם עלי.

נ.מ אליה
ביום שמיניות האחרון שלי כיודניק,התיישבנו כולם לראות את המופע של כיתה יב.
אני רואה שהבלונדה מתקרבת לשבת מולי,בתכלס זה היה המקום היחיד שנשאר
אבל ידעתי שזה יותר מזה,היא מאוהבת בי ורואים דרכה.
היא באה להתיישב אבל בטעות מתיישבת עלי,התחת שלה נשען על רגליי.
אני נהנה. היא מסתובבת כל כך מבוהלת ומסמיקה,היא יורדת מיד ואני וחבר שלי צוחקים.
גם כך כל ההופעה ״בטעות״ בעטתי לה בתחת.

נ.מ טל (קטע שהיה מוזכר בתוך הסיפור)
זה היה בערך באמצע שנת כיתת ט שהלכתי עם חברתי שני ויעל לתחנת האוטובוס שנמצאת מעל תחנת האוטובוס שלו,הייתה לי הרגשה שאני אראה אותו,אבל הדחקתי את זה פנימה.
אני עוברת את המקום של השיחים שליד התחנה שלו ואני רואה משקפי שמש וקופצון.
אני הייתי בטוחה שזה הוא. אני לחשתי לשני ויעל שהוא שם.
אבל בגלל שהם מטומטמות הם לא הבינו והם צרחו
״מי פה?! מי פה?!״ אמרתי להן לסתום והחלטתי ללכת. מאחורי השיחים שהם יראו על מה דיברתי. אז פשוט שלושתיינו הלכנו מאחורי השיחים והצצנו.
זה כן היה הוא,הוא ישב עם הפרצוף בפוזה כזאת שהראש שלו יוצא מהשיחים שאנשים עוברים וזה קצת קריפי, אני הייתי בטוחה שהוא לא שם לב שאנחנו שם או אפילו מסתכלות עליו
אבל יעלי חברתי המטומטמת הייתה חייבת להגיד
״רגע אני לא מבינה על מי אתם מדברות?!״ ואז שהשכל שלה פעל היא התחילה לצרוח
״איפה הוא ?! איפה הוא?!״ ומשכה אותי לעברו (בלי ידיעה שהוא לידינו)
רציתי למות,זה פדיחות כבר ברמה אחרת.
מרוב שיעל משכה אותי קפצתי עליה וניסיתי שהיא תסתום,אבל במקום זה פשוט נפלתי עליה
ושכבנו אחת על השנייה באמצע הרחוב,כן עם רגליים פתוחות.
יעל עדיין לא הבינה על מה אני מדברת והתחילה לצרוח ממני לרדת ממנה ולצחוק.
זה היה ככה שהרגליים שלי היו פתוחות ישירות מולו. לא העזתי אפילו להסתכל.
אחרי שיעל הבינה קמנו והלכנו.
שני אמרה לי אחרי שהיא התבוננה בו בזמן הזה שהיו לו אוזניות ובזמן שהוא ראה שאנחנו צורחות,הוא לחץ על המסך בכדי להפסיק את המוזיקה ולהקשיב לנו (אבל עדיין לשחק אותה שהוא שומע את המוזיקה) היא גם סיפרה שהוא הסתובב ובהה בתחתי וחייך חיוך רחב.
אחרי זה חברה של שני ריטה (שמוזכרת בסיפור) סיפרה לשני שהיא שמעה את אליה אומר
(בזמן שהיא פגשה אותו,בערב של היום הזה) שזה נראה כאילו שאנסתי את חברתי ושהייתי באורגזמה ונפלתי אחורה בגללו ועוד משהו על איך שהתחת שלי היה שווה.

נ.מ אליה
זה היה בהתחלת השנה של כיתה יא וירדתי למחששה עם חברי,כשאני יורד אני רואה שיש שם אותה. היא הייתה על איזשהו ילדה עם התחת מופנה ישירות אלי,חברה שלה החזיקה אותה באבויויו ורקדה שעזר לשקשק את התחת שלה,אני ראיתי איך שחברתה שישבה בפינה בהתה בי מסתכל ישירות על התחת. אבל לא היה לי אכפת,היא הייתה בתת מודה שאני מסתכל בכלל.
אני חזרתי לשיחה שלי עם חברי וכשבאנו להיכנס לשטח המחששה הסתובבתי עוד פעם כולי ונעצתי מבט אחרון לפני שנכנסתי למחששה.

נ.מ טל-
זה היה קצת לפני היום הולדת שלי ששני חזרה אלי עם האינפורמציה על מה שחברתה סשה דיברה עם אליה. אני שאלתי את שני שתשאל את חברתה סשה לדבר עם אליה (שהיא יחסית מכירה) בקשר אלי,אבל לא בקטע ברור.
שני סיפרתי שזה היה ככה:
סשה שאלה על חברותיה של שני ואיך הם ואז הוא התחיל ואמר:
כן ישלה איזשהיא חברה בלונדה כזאת שממש מאוהבת בי והיא קורעת אותי מצחוק,היא ממש סטוקרית שלי וזה ממש מצחיק,אבל כל הקטע שהיא סקסית.
וזאת הפעם האחרונה שקיבלתי עובדה אמיתית לכך שהוא מדבר עלי.


תגובות (7)

חחחחחחחחחחח יאו ^_^ עוד לא הגעתי לרמה של פדיחות כאלוו חחחחחחח

27/07/2016 01:22

    כן אני יודעת! החיים חרא לפעמים! אבל לפחות זה משהו שאני צוחקת עליו היום!

    27/07/2016 01:28

חחחח תאכלס.. חוץ מלצחוק אין מה לעשות יותר כי בעוד שנה שנתיים ישכחו מיזה????❤

27/07/2016 02:10

חחחחחח… אין עליך

27/07/2016 22:29

כל הכבוד לך שאת מעיזה לספר פדיחות כאלה. אני לא מעיזה לספר שבחתונה של דודה שלי מצד אמא כשהייתי בת ארבע חיפשתי את סבא שלי מצד אבא ולא ידעתי שהוא לא אמור להיות שם וכששאלתי את אבא שלי הוא חשב שאני מתכוונת לסבא שלי מצד אמא והצביע עליו אבל לפניו עמד מישהו שבעיני דמה לסבא שלי מצד אבא בגלל השפם שלו ואז רצתי וצעקתי "סבא" וחיבקתי אותו והאיש היה בהלם וכולם צחקו עליי ואז התחלתי לבכות כי צחקו עלי ואז צחקו עוד יותר ואז הסתכלתי עליו וראיתי שזה לא סבא שלי ואז בכיתי עוד יותר. ועכשיו סיפרתי את הפדיחה של חיי

27/07/2016 23:41

    וואו באמת פדיחה! לפחות עברנו את זה!

    28/07/2016 17:16
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך