Hubabuba57
מה חשבתם?? אליה או עמרי?!

הכל יכול לקרות 2 (החתונה)- פרק 15 (16+)

Hubabuba57 24/08/2016 930 צפיות 6 תגובות
מה חשבתם?? אליה או עמרי?!

נ.מ טל
בבוקר הבא אני קמה מהמיטה נזכרת באתמול,במגע שלו…
אני רואה שעמרי כבר ער ועם מחשבו על רגליו כותב איזשהו סיפור. הוא רק בבוקסר והוא נראה מדהים.
אני מחייכת לו והוא לא מחייך לי בחזרה אפילו בטיפה.
״מה?״ אני שואלת,לא מבינה למה הוא נראה כל כך מעוצבן.
״ישלך פאקינג היקי.״ פאק! אליה אתמול נישק את צווארי אבל בחיים לא חשבתי שזה ישאיר סימן.
״זה ממך ברור.״ אני נצמדת עליו.
״די כבר לשקר.״ הוא סוגר את המחשב וזז ממני.
״את יודעת שהפעם האחרונה שנגעתי בך הייתה לפחות לפני כמה ימים וההיקי הזה פאקינג חדש.״ הוא נעמד עכשיו ועיניו בוהות דרכי חורים. הוא יודע,אין לי מה לעשות.
״עמרי..״ אני ניגשת לארון שלו לשים חולצה כי אני רק עם תחתונים ואני צריכה עוד שנייה להעיר את תותי.
עמרי ניגש וסוגר את דלת הארון.
״וטף?!״ אני צועקת עליו וקופצת אחורה.
״כמעט שברתי לי את הפאקינג יד!״ אני צועקת עליו וההבעה שלו לא משתנה.
״אוי אני מצטער.״ הוא מתיישב על המיטה.
״כמה זמן אתם שוכבים?״ הוא עם ראשו בין ידיו.
״אנחנו לא שוכבים!״ אני צועקת בגלל שאני יודעת שהוא מתכוון לאליה.
״אם את משקרת עוד פעם את עפה לי מהבית!״ הוא מרים את ראשו ובוהה בי.
״למה אתה בטוח שאני כל כך רעה?״ אני מרגישה פתוחה מדי וסוגרת את ידי על חזי החשוף.
״את לא רצינית נכון?״ הוא זורק לי חולצה שהוא לבש למיטה שהייתה מונחת לידו.
אני מהר שמה אותה עלי מתחממת.
״אתה בטוח שאני כל כך רעה מפאקינג כלום! ממתי אתה בודק כל דבר שאני עושה!״
״הראיון טל,הפאקינג ראיון.״
״ישלי הסבר!״ אני תופסת את ידיו.
״אה אני רוצה לשמוע המצאה גאונית של למצוא תמונה שלך ושלו מתנשקים שפשוט לא אמיתית!״
״זה היה טעות.״ אני בוכה,תותי לא צריך לדעת על הריב שלנו.
״זה די היה נראה שאת מתענגת.״ הוא משחרר את ידיו משלי וקם לשים בגדים.
״הוא נישק אותי,אני מודה נישקתי אותו בחזרה״ הוא מיד מוציא סיגריה מקפוסא.
״לא ציפיתי לאחרת.״ הוא נושם ונושף את הסיגריה,טיפה מגרה אותי לקחת אחת משלי.
״זה היה טעות! יש בינינו כל כל הרבה היסטוריה עמרי..״ אני מיללת עכשיו,אני לא יכולה לעבד אותו.
הוא מתקרב אלי ומחבק אותי.
״מה שהכי עצוב בסיפור הזה טל,שאני פה בישבילך פאקינג ארבע שנים לפאקינג כל דבר ושהוא בא אחרי שבע שנים שלא ראיתם אחד את השני את קופצת לידיו בשנייה.״ קולו רגוע ומסודר.
הוא מלחיץ אותי.
״עמרי אני אוהבת אותך אבל!״ אני בוכה לתוך חזו.
״את אוהבת אותי,אבל כולנו יודעים שאת מאוהבת בו,ישלו מקום אצלך בלב טל. הוא אף פעם לא עזב אותך. אני לא הולך לשחק את המשחק הזה יותר של לראות למי את שייכת כי את שלו,היית אז ותמיד תהיא.״ הוא מנשק את ראשי ועוזב אותי,עוזב אותי לתמיד.


תגובות (6)

אין לי מה להגיד אני פשוט לא מאמינה שעומרי עשה לה את זה

25/08/2016 01:01

    נראה מה אקרה בהמשך! תודה על כל התגובות!

    25/08/2016 13:15

עומריי מה אתה עושהה עד עכשיו ההייתי עם עומרי אבל מעכשיו רק אליה והפרק מושלם כמו תמישכי מושלםםם אין עליך אלופה

25/08/2016 02:13

    אוהבת אותך!!

    25/08/2016 13:15

מושלםם תמשייכייי❤
ושיחזרוווו

25/08/2016 02:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך