הלב שלך שלה..

24/02/2017 432 צפיות אין תגובות

אני מנסה..תאמין לי שאני מנסה..אני מנסה לחייך למרות שכל מגע שלך גורם לרגשות שלי לא לעזוב אותי וזה רע זה פשוט רע..אני יודעת אני פשוט יודעת ששום דבר לא יצא מזה..תאמין לי שאני יודעת לא משנה כמה תזיין לי את המוח ב"תני לזה זמן"..הלב שלך פשוט שייך למישהי אחרת מישהי שהרסה אותך וכואב לי..פשוט כואב לי לראות את המבט העצוב שלך בעיניים כשאתה מספר לי ואני מקשיבה ומייעצת ואני פה איתך כי אתה חשוב לי..אתה הבן אדם הכי מדהים שפגשתי, אתה עושה הכל מושלם וזה רק מקשה על הרגשות שלי..אני לא יודעת אם אני אוהבת אותך אבל אני יודעת שהרגשות שלי חזקים מדי וזה כואב וזה לא עוזב אותי..אתה הבן אדם שהכי כיף לי איתו מכל הבחינות אף פעם לא היה לי בן אדם כמוך..אבל זה קשה,זה כואב..מגיע לך מישהי שתגרום לך לחייך כמו ילד שמקבל משחק חדש,מישהי שתבין אותך,שתכבד אותך (אני יודעת כמה זה חשוב לך),שתהיה כנה איתך,שתאהב אותך בלי גבולות והכי חשוב שתראה לך שאפשר לסמוך אחד על השני בלי קנאה בלי אובססיה בלי כלום (כבר אמרתי לך שהדברים הרעים האלה מורידים מאהבה והורסים אותה לאט לאט)ואני יודעת שזאת אני,אני המתאימה בשבילך!!אנחנו פשוט טובים ביחד אני מרגישה פתוחה איתך כמו שלא הרגשתי עם אף אחד..ואני באמת מרגישה שאתה משלים אותי ומבין אותי..אבל שוב הלב שלך שייך לה..אבל אל תדאג אני עדיין פה אני נשארת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך