הלילה ? אתן את כל כולי …

skyler222 25/04/2018 593 צפיות אין תגובות

אני מאמינה שפעם ראשונה שהדמעות יורדות על הלחיים המאופרות לפני העבודה לא סתם דומעות.
אני מאמינה שהגוף שלי מכין את עצמו לערב שיהיה כשאחזור מהעבודה .. שתיכנס על קצות האצבעות עם החיוך היפה שלך. . עורך השחום יהיה זוהר בעיני כשאראה אותך מתקדם באטיות שכל גופך רטוב מהגשם זלעפות.. העקבות של רגליך הרטובות ישאירו סימנים בדרך לחדרי בקומה הרביעית שיהיו טמועים לנצח בביתי.
אחכה שתעלה למעלה בשביל לצאת מהחדר של ההורים.. ארד מהר לנעול את הדלת למטה ואעלה באושר ושלווה מהעובדה שאתה כאן, בלילה הזה .. ברגע הזה… איתי.
אתה בטח תתעסק עם הטלפון שלך כמו תמיד … תמיד מובך מהמצבים האלו משום מה.
ואני הלילה אהיה שונה אליך .. שונה מהלילות הקודמים.
אני אנעל בעדינות את הדלת.. אתקד לעברך ואנשק את עורפך.
אתה בטח תהיה מופתע שהתחלתי אני דווקא ולא עשיתי את זה ליותר מביך ממה שזה, אבל כמו שאמרתי. לא הפעם …
היום אני אעניק לך אתכל כולי.
לומרות שאני יודעת שזה סיכון גדול לקחת… אבל אני אתן לך. בשביל שתדע מה אני רוצה לתת לך.. להעניק לך.
אני אשאל אותך כאשר אני אנשוף על צווארך .. "אתה זוכר שאמרתי לך בלילה ההוא..שאני רוצה לעשות את זה רק מאהבה?"
ואתה בטוח תבין על מה אני מדברת.. אני בטוחה שזה אמר לך דבר או שתיים הערב ההוא.
אתה תסתכלעלי עם העיניים החומות והגדולות של כמו תמיד .. ואני יאמר לך שאני רוצה אותך בתוכי.
הערב אני רוצה את כל כולך גם. רוצה שתעניק לי גם מימך .
אפילו אם זה יחשב פחות הקרבה, מבחינתי זה יהיה הרבה.
המטבים שלנו יצתלבו .. העיניים יאמרו הכל.
ואנחנו בפעם הראשונה, נעשה את זה ללילה בלתי נשכח.

הלוואי והייתי יודעת לחזות מה תאמר לי הערב,
האם אתה מרגיש מה שאני מרגישה והאם לא … אבל אני יודעת שאני צריכה לעשות את זה בשביל עצמי.
ואם אי פעם אקרא את המכתב הזה אצטער שנתתי לך מכל כולי אי פעם …
תדעי שאת נתת הכל.
והחיים האלו סהכ שכרון חושים יפה .. שמלא ברגשות טובים וכאלו שפחות .. אבל זה חלק מהחיים.
תהני מהם, תהני מהרפתקאות שאת מביאה לעצמך כל פעם מחדש … ואולי , רק אולי .. הוא יפתיע אותך הערב ויתוודה איתך גם כן .
ומי יודע … איך אומרים? דרכי האל נסתרות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך